- Katılım
- 19 Nisan 2026
- Mesajlar
- 552
- Emoji Skoru
- 462
- Puanlar
- 18
Hsg sırasında bazen tüpler açılabiliyormuş. Tüpü neden alması gerekiyomuş ki sebebi neymiş anlamadım.Ah bir bilsem o tüp işini. Özelde çektirmiştim devlet hastanesine yükletemedim bile bir kaç doktora gösterdim bazısı hayır tamamen kapalı değil diyor çektirdiğim doktor tüpü almamız lazım diyor o yüzden güzel bir profesör buldum ona gidecektim ama sanırım tekrar rahim filmi isteyecek yine her türlü ona da regl olmam lazım