• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

pangastrit

mervetas61

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mart 2026
Mesajlar
15
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
24
sıksık “göğsüte batma var” yer değiştiren ve karın ağrısı ,sırt ağrısı ,baş ağrısı,bulantı kafada sersemlik pangastrit bunları yaparmı? ( 2 aydır)
bide bayılcak gibi oluyorum
 
sıksık “göğsüte batma var” yer değiştiren ve karın ağrısı ,sırt ağrısı ,baş ağrısı,bulantı kafada sersemlik pangastrit bunları yaparmı? ( 2 aydır)
bide bayılcak gibi oluyorum
Dümdüz gastritte yaşıyorum ben bunların en alasımı hele migrenimle aynı ana denk gelsin kendimi 2-3 kere zorla istifra ettirmezsem rahatlamıyorum ama zaten size dr teşhis koymuş buna rağmen ikna olmadınız mı yapabildiğine
 
Dümdüz gastritte yaşıyorum ben bunların en alasımı hele migrenimle aynı ana denk gelsin kendimi 2-3 kere zorla istifra ettirmezsem rahatlamıyorum ama zaten size dr teşhis koymuş buna rağmen ikna olmadınız mı yapabildiğine
bayılcak gibi oluyorum bazen kafam sanki boşluğa düşüyo otururkende ayaktaykende
ve çok sırt ağrım var ve göğüste sıksık yer değiştiren batma oluyo ve baş ağrısı çok sık karın ağrım ara sıra ekşime falan pek yok
 
bayılcak gibi oluyorum bazen kafam sanki boşluğa düşüyo otururkende ayaktaykende
ve çok sırt ağrım var ve göğüste sıksık yer değiştiren batma oluyo ve baş ağrısı çok sık karın ağrım ara sıra ekşime falan pek yok
Ekşime bizde yok zaten o sanırım reflü bizde gaz sıkışması var bahsettiğin şeyler işte kalp krizi gibi
 
bayılma hissi oluyormu peki sizde? beni en çok o korkutuyor
Hayır bayılma hissi değil halsizlik var bende yığılsam yığılırım ama öyle bir ağrı oluyor ki göğüs kafesimde ağrımdan yıkılamıyorum o an
 
Hayır bayılma hissi değil halsizlik var bende yığılsam yığılırım ama öyle bir ağrı oluyor ki göğüs kafesimde ağrımdan yıkılamıyorum o an
ya bana tüm yaşadıklarınızı hissettiklerinizi yazarmısınız aynımı değil mi karıştıkaştırayım
 
ya bana tüm yaşadıklarınızı hissettiklerinizi yazarmısınız aynımı değil mi karıştıkaştırayım
Hastalığımız aynı değil ama yaziyim
Mide ağrısının sırta vurması ama böyle tek bölgeye yumruk gibi
Gaz sıkışması ama şöyle karnımda yılan geziyo gibi bi gezinmeyle
Kalbim sıkışıyo hissi böyle göğüsümde ağrılık biri kalbimi avucuna almış sıkıyo gibi
Kusmak istiyorum bazen ağzıma geliyo ama otomatik kusamıyorum
Sadece sırt üstü uzanınca rahatlıyorum eğer oturur haldeysem ayağa kalkamıyorum böyle dik durursam karın ortadan ikiye bölüncekmiş hissi
Normalde baş ağrısı halsizlik yok ama bende migren var eğer aynı ana migrenim denk gelirse gözüme ve alnımın sol yanına vuruyor eğer kendimi istifra ettirmezsem asla geçmeyen bir ağrı eğer istifra edersem kısa süreli alnımda bir ferahlama baş ağrısının hafiflemesi ama yığılacak gibi bi yorgunluk ama uyumak istesem de ağrıdan uyuyamamak
Eğer istifra edebildiysem midemde aşırı yanma yemek borum boyunca boğazıma kadar devam eden
Eğer uzun süre böyle olup geçmezse yani tüm gün gibi ertesi gün mutlaka boğazda kuru bi şişlik böyle bademcik gibi değil ama şişlik hissi sanırım
hiçbir şey yemek istememe(bu psikolojik de olabilir emin değilim)
 
Hastalığımız aynı değil ama yaziyim
Mide ağrısının sırta vurması ama böyle tek bölgeye yumruk gibi
Gaz sıkışması ama şöyle karnımda yılan geziyo gibi bi gezinmeyle
Kalbim sıkışıyo hissi böyle göğüsümde ağrılık biri kalbimi avucuna almış sıkıyo gibi
Kusmak istiyorum bazen ağzıma geliyo ama otomatik kusamıyorum
Sadece sırt üstü uzanınca rahatlıyorum eğer oturur haldeysem ayağa kalkamıyorum böyle dik durursam karın ortadan ikiye bölüncekmiş hissi
Normalde baş ağrısı halsizlik yok ama bende migren var eğer aynı ana migrenim denk gelirse gözüme ve alnımın sol yanına vuruyor eğer kendimi istifra ettirmezsem asla geçmeyen bir ağrı eğer istifra edersem kısa süreli alnımda bir ferahlama baş ağrısının hafiflemesi ama yığılacak gibi bi yorgunluk ama uyumak istesem de ağrıdan uyuyamamak
Eğer istifra edebildiysem midemde aşırı yanma yemek borum boyunca boğazıma kadar devam eden
Eğer uzun süre böyle olup geçmezse yani tüm gün gibi ertesi gün mutlaka boğazda kuru bi şişlik böyle bademcik gibi değil ama şişlik hissi sanırım
hiçbir şey yemek istememe(bu psikolojik de olabilir emin değilim)
Hangi hastalık yapıyor bunları
 
Yok hayır seneler önce kalp krizi diye acile kaldırılınca koyuldu ama bayaa seneler yani 2012 falan nasıl teşhis ettiler bilmiyorum ama endoskopiye girmedim
Bende aynı durumla acile gitmiştim mide de gaz spazmı demişlerdi seneler önce gittim ama Reflü dendi endoskopi den de korkuyorum endoskopi ile gastrit teşhisi koyuluyor dendi o yüzden sordum
 
Bende aynı durumla acile gitmiştim mide de gaz spazmı demişlerdi seneler önce gittim ama Reflü dendi endoskopi den de korkuyorum endoskopi ile gastrit teşhisi koyuluyor dendi o yüzden sordum
Hala rahatsızlığınız devam ediyor mu
 
Back
X