• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

pangastrit

Benim şu an hiçbir şikayetim yok
Nasıl geçti şikayetleriniz İlaç tedavisimi ,bitkisel takviye mi yoka belli bir diyetmi
Bir de geçtikten sonra herşey normale döndümü .Sıkıntı yaşadığınız yiyecekler var mı
( Bende çok sıkıntıdayım ,geçeceği umuduna çok ihtiyacım var)
 
Nasıl geçti şikayetleriniz İlaç tedavisimi ,bitkisel takviye mi yoka belli bir diyetmi
Bir de geçtikten sonra herşey normale döndümü .Sıkıntı yaşadığınız yiyecekler var mı
( Bende çok sıkıntıdayım ,geçeceği umuduna çok ihtiyacım var)
Diyet falan değil sadece yediğime içtiğime dikkat ediyorum aralıklı oruçtan kalma alışkanlıklar beni rahatlattı gün içinde sadece belli saatlerde yemek yiyorum onlarda çok baharatlı ya da yağlı değil yani buna özel olarak dikkat etmiyorum ama rahatsız edeceğini anladığım yerde azaltıyorum üstüne ara ara rahatsızlık hissedersem Trigast çiğniyorum bitti gitti ama bence en önemli kısım uyanır uyanmaz bir şey yemiyorum hayatımda kahvaltı yok uyumadan da neredeyse 2-3 saat önce hiçbir şey yemiyorum sıkıntım yok ama ben bunları garstrit için değil aralıklı oruç yüzünden alışkanlık edindim yıllardır da böyle hiçbir sıkıntım yok
 
Diyet falan değil sadece yediğime içtiğime dikkat ediyorum aralıklı oruçtan kalma alışkanlıklar beni rahatlattı gün içinde sadece belli saatlerde yemek yiyorum onlarda çok baharatlı ya da yağlı değil yani buna özel olarak dikkat etmiyorum ama rahatsız edeceğini anladığım yerde azaltıyorum üstüne ara ara rahatsızlık hissedersem Trigast çiğniyorum bitti gitti ama bence en önemli kısım uyanır uyanmaz bir şey yemiyorum hayatımda kahvaltı yok uyumadan da neredeyse 2-3 saat önce hiçbir şey yemiyorum sıkıntım yok ama ben bunları garstrit için değil aralıklı oruç yüzünden alışkanlık edindim yıllardır da böyle hiçbir sıkıntım yok
Aralıklı oruç derken 12 saatlik 16 saatlik oruçlardan mı bahsettiniz Ben uzun süre aç kalınca daha çok midem sızlıyor sonra yediğimde kendimi toparlayamıyorum yediklerim sanki bir kuyuya gidiyormuş gibi boşluk hissediyorum
Ayrıca cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim
 
Aralıklı oruç derken 12 saatlik 16 saatlik oruçlardan mı bahsettiniz Ben uzun süre aç kalınca daha çok midem sızlıyor sonra yediğimde kendimi toparlayamıyorum yediklerim sanki bir kuyuya gidiyormuş gibi boşluk hissediyorum
Ayrıca cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim
Rica ederim evet ben 16 saat açlık 8 saatlik yemek olarak yaptım bunu taa pandemi döneminde ama işte insanın genel alışkanlıkları da önemli mesela ben hayatım boyunca zaten kahvaltı gibi bir öğüne değer veren biri değildim benim kahvaltım sigara kahve uyanır uyanmaz bunlar ama aileyle mecburi çalışırken enerji için vs mecburi yapıyordum bizim kahvaltı kültürümüz gerçekten çok ağır ve bu mideyi bence yoruyor ben zaten bundan çok hoşlanmadığım için bana midem boşmuş yediklerim beni tok hissettirmiyormuş gibi gelmedi hiç aksine kafam rahatladı sabah su içtim soft bi kahve ile geçirdim bu dönemde süt tozunu şekeri vs hayatınızdan çıkardığınız için mideyi rahatsız eden bir şey yok zaten kahve tokluk hissi veriyor serbest olan 8 saatte de zaten bi öğün yiyordum bitiyordu yani 33 yaşındayım kimse benim ağzımdan acıktım midem kazındı yok yemek yemedim tansiyonum düştü gibi bir cümle duymamıştır hayatım boyunca hep iştahsız yarım porsiyonu zor yiyen biri olduğum için ben çok rahat uyguladım bunu zaten daha sonra farkında olmadan bu yaşam şeklim oldu e mide zaten nedir ki çok baharat yok aşırı ağır yağlı yemekler yok uyanır uyanmaz daha gözünü açmadan tıkınmak yok e uyumadan önce mideyi doldurmak yok e mide niye ağrısın daha
 
Bende de göğüste sıkışma oluyor kalp krizi geçiriyor gibi oluyorum o an öyle olunca kalp atışımda hızlanıyor panikledigim için maden suyu içince geçiyor
 
Back
X