Pasaklıymışım.

deniz90900

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2021
193
67
31
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Canım bunda büyütülecek ne var tamam haklısın bey diyin sizde aynı yüz ifadesi ile darılma gücenme ama Sende erkeklik / kocalık görevlerini tam yerine getirmiyorsun diyin ama baska bi zamanda oh benim bile icim rahatladı böyle konusunca
 

iloveme

Rüyamın en garip yerindeyim.🌙
Pro Üye
5 Mart 2013
12.917
20.042
İşte bu erkeklere anaları zamanında bi su bardağını şuradan şuraya koydurmaz, bi tabağı tezgaha koydu diye allayıp ballarlar, sonra o adam kalkar eşine "pasaklısın" der. Çok zoruna gidiyorsa insan gibi yardımcı olabilir pekala. Ama bunu da meziyetten saydıkları için, asla ellerini bir şeye sürmezler.
 

Elif2780

3 melek annesi❤
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Ekim 2019
610
1.217
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Hepsi bizim suçumuz biz herseye yetiştikce bu işler bize aitmiş gibi oluyor. Onlarda kendilerinde böyle konusma hakkını buluyolar. Ben her defasında bu işlere yetişip kendimi yormıcam desemde dayanamayıp yapıyorum.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 60 gün geçti.

Kalimeeero

Göktürk ♥️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2016
1.867
3.177
29
E bir zahmet kendisi ativersin makineye? Siz bebeği uyuturken vs kendisi ne yaptı acaba? İşte böyle bir adam olmasın diye oğluma bulaşık yıkama sepeti oyuncağı alacağım 😄 geçen gün alacakken vazgecirdiler beni ama şu an almam gerektiğine kesin emin oldum.
 

deniz90900

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2021
193
67
31
Hepsi bizim suçumuz biz herseye yetiştikce bu işler bize aitmiş gibi oluyor. Onlarda kendilerinde böyle konusma hakkını buluyolar. Ben her defasında bu işlere yetişip kendimi yormıcam desemde dayanamayıp yapıyorum.
Öyle doğru özetlediniz ki ne oldu madalya mı taktılar günün sonunda ? Herseyi yaparım diyip heybedeki yükü arttırmaya ne gerek var
 

Madamgazel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2016
2.459
3.710
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Ahahah bende bu aksam mutfagi toplamadan girdim yataga Bende mi pasakliyim olim ozman 2 cocukla butun gun kostur koştur tam yataga girecem annneeaaa acuktuk babaniza ben yataga gidiyom esim yediriyor su anda valla o da bende takmam ev hali insan yorgun olur cani istemez nedir yani hergun temiz olmak zorundami ...boswer ayol
 

sirinsh

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2020
519
2.630
Canım istemezse yediklerimi bile kaldırmam. İster alınsın,ister gücensin,ister patlasın...
Her aksam yemek de yapmam çünkü neden yapayım ?!
Eşiniz biraz uyuz bence 🤦🏻‍♀️
 

Yari Otomatik Portakal

Noone's gonna take my soul away...
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2019
1.787
5.448
24
Şu konuyu okuduktan sonra gideyim de tezgahta kahvaltıdan kalma bulasiklarima bakarak ağlayayım bari. Ben düz pasaklıyim bu arada, canım istemediği için yapmadım, anasının evindeki konforu bekleyen seve seve anasının evine gidebilir bu arada
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :98.6 Kg. Şimdiki Kilom :93 Kg.

Yari Otomatik Portakal

Noone's gonna take my soul away...
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2019
1.787
5.448
24
Şaka maka eşinizi bu lafı söylediğine pişman edin bikac gün de alışkanlık falan edinemesin böyle konuşmayı. Yemek yapmayın atıyorum, "pasaklı birinin elinden yeme diye yapmadım kendin temiz temiz yapar yersin" falan diye
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :98.6 Kg. Şimdiki Kilom :93 Kg.

Elif2780

3 melek annesi❤
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Ekim 2019
610
1.217
Öyle doğru özetlediniz ki ne oldu madalya mı taktılar günün sonunda ? Herseyi yaparım diyip heybedeki yükü arttırmaya ne gerek var
İşte yapmamaya dayanamıyorum. O bulaşıklar durup kurusa da sabaha ben yapcam. Diyorum bari şimdiden yapayım nasıl olsa uyurken dinlenirim. Ama olan bize oluyo günden güne yıpranıyoruz. Ve yorulduğumuzu söylediğimizde de ne yaptın ki oluyo
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 60 gün geçti.

Didem semerci

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
152
21
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
kullandığı kelime gerçekten çirkin,belki başka şekilde söylese bu kadar alınmazdınız ben de olsam çok sinir olurum.erkekler kelime seçme konusunda iyi değiller,biz kadınlar da haklı olarak deliriyoruz.ona şunu sorabilirsin bana pasaklı derken aslında ne demek istedin gibi.yani sadece bu olay için mi pasaklı dedi,ya da genel olarak mı düşüncesi bu.
bu arada 2 çocuklu(biri 12 aylık bbebek biri olarak seni anlıyorum keşke sadece mutfak olsa değil mi.ben de hergün salon çok dağılır mutfak toplu olsa bile.çamaşır astığım odam keza.yani kar yağarken karları tmizlemek gibi bşrşey gerçkten çocuklu evi toplamak.birgün gerçek anlamda birşey yapma görsün.ben eşim beni çok gıcık ederse yapıyorumm çok işe yarıyo
 

olympiass

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2016
1.261
1.542
Evi toplarsın paklarsın görünmez.ıkı dagınıklık oldu mu kaf işitirsin.cocuk bakmak buyutmek de iş degil zaten.her kadın yapiyor diyorlar yeri geldiğinde. Ya bebekli ev normal tabı kı.esınız sacmalakıs
 

venus12

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2011
687
720
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Rahatsız okduysan kendin topla deseydin batta neden o toplamadı rahatsız olsa da olmasa da arada o da toplamalı tüm gün bebekle uğraşmak ile gitmekten daha yorucu zaten
 

Boncukozel35

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2021
31
3
31
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Yani benim tarzima uymayan şey çalışan hafta sonu dinlenmek isteyen bir adama temizlik yaptirmak. Isteyerek yapan erkek gormedim bu is zorla yapiliyor. Senin yapman gereken isleri yaptigi icin sana laf soylemeyi hakki olarak görüyor. Boyle devam ederse daha çok yüz göz olur bu durum. Erkeklerin yapacağı isten ne olacak. Butun gun evdesin her gun bi isini yap bu kadar zor mu.