Pasaklıymışım.

Kedilibebekli

İç dünyamda deprem var.
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2019
954
2.424
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 369 gün geçti.

Kedilibebekli

İç dünyamda deprem var.
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2019
954
2.424
Kendi neden toplamıyor?
Alınma gücenme olmasın ama vicdansızsın demek lazım.
Beyefendi sadece kendi tabak çatalını koyar makineye o kadar. Genel temizliği birlikte yapıyoruz diye bunları benden bekliyor kendisi çalıştığı için. İyi de ben de evde yatmıyorum ki bütün gün çocuğu yedir, uyut, yıka, oyun oyna, diğer işler, gündüz uykusu sırasında okuma yapmam gerekiyor onları yapıyorum kaç parçaya bölünebilirim daha ya?

Hep ruh hastası annesi yüzünden. Oğluna bildiğiniz hizmetçi gibi hizmet eder adam onu normal görüyordu. Bu eğitilmiş hali kendisinin, düşünün.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 369 gün geçti.

Kedilibebekli

İç dünyamda deprem var.
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2019
954
2.424
Büyütülecek bir şey yok karı kpca arasında olur böyle şeyler, bunu büyütmesin yeter
O büyütmez de ben büyütürüm çünkü yaptığı şey nankörlük resmen. Bugün canı istediği için kek de yapmıştım bu arada, yapmasaydım keşke niye kendimi yorduysam. Kadir kıymet bilen var sanki.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 369 gün geçti.

Kedilibebekli

İç dünyamda deprem var.
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2019
954
2.424
Benim çocuğum yok çalışan kadınım bazen benimde sabaha kalır. Hatta şuan benimde yemekten kalanlar lavabo üstünde. Eşim masayı topladı. Kk ya bakayım toplarım dedim. Bence eşiniz düşüncesiz. Rabbim merhamet versin
Amin teşekkür ederim.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 369 gün geçti.

Mathilda03

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Şubat 2021
275
1.056
26
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Ay olurmu ole sey terbiyesizlik etmis resmen bakip laf soluycene kendi yapip hayatim yoruldun dinlen deseymis bazen okuz bu erkekler ya
 

zeysmother

Eylülün annesiii
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2015
2.281
3.503
Selam arkadaşlar.

2,5 yıllık evliyim, 11 aylık bir bebeğim var. Normalde mesleğim var ama şu an çalışmıyorum bebeğime bakıyorum evde. Eşimle genel olarak mutlu bir evliliğimiz var ama bugün aşırı sinir oldum ona sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz. Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar. Bebeği olanlar bilir zaten bunları bile zar zor yapıyorum sürekli paçamda benden ilgi isteyen, bana muhtaç bir dönemde çocuğum.

Normalde akşamları yemekten sonra mutfağı toplarım, makineyi çalıştırırım öyle yatarız. Ama bugün yemeği malzeme olmadığı için markete gidip gelince geç yaptım. Haliyle bulaşıklar da geç oluştu. Bebeğimi saat 8 de yatırıyorum her akşam, o saatten sonra da 2-3 saat dinlenmek istiyorum zaten erken uyuruz 11 gibi. Her neyse bugün bulaşıkları toplamaya vaktim kalmadı, makineye yerleştiremedim tezgahta duruyorlar. Öyle aşırı bir bulaşık da yok bu arada. Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan. Ben de dedim geç oldu çocuğu uyutucam birazdan sabah toplarım hemen falan. Aslında bu açıklamayı yapmam bile saçmalık ama neyse. Beyefendi aynen şöyle dedi:" alınma gücenme olmasın ama kusura bakma pasaklısın sen."dedi. O kadar sinir oldum ki anlatamam. Ben de ona" sen de terbiyesizsin kusura bakma. "dedim. Robot muyum ben, burası devlet dairesi mi dedim. Olabilir bazen bulaşık kalır, ev dağılır vs ev yani burası haksız mıyım? Senin emir erin değilim ben falan dedim. Sert çıkmadı ama hala" kızacak bir şey yok bunda başka nasıl ifade edilir ki bu? "falan dedi ama ben çok bozuldum.

Haksız mıyım? Sizin evlerde hiç işler aksamıyor mu? Bu hadsizliğini ve nankörlüğünü unutamayacağım sanırım.
Aksamaz olurmu 3 küçüğum var evde gün sonu ben pert
Bende istiyorum herşey düzenli temiz olsun çünkü benim psikolojime yansıyor evin hali ama öyle an geliyor kolum kalkmıyor
Eşim umursamaz hiç kendi de çok el atmaz ev isine yap desem aman boşver der
Evdeyken çocuklara baktığı için bu durum gözüme batmıyor
Kesinlikle haklisin
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 305 gün geçti.

Otrera

Condemnant quod non intellegunt
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
19 Aralık 2014
1.581
6.306
Bebeğim çok ağladığı için haftalık genel temizliği eşimle birlikte hafta sonu yapıyoruz.
bebeğiniz çok ağlamasa bile birlikte yapmanız gerekir. o evde birlikte yaşıyorsunuz,beyefendi iş yapınca lütfetmiş olmuyor yani.
Onun dışında ben günlük olarak yemek yapıp mutfağı süpürüyorum ve topluyorum o kadar.
az iş mi? yemek yap üstüne bulaşık yıka,bence inanılmaz yorucu bir iş. az gibi geliyor kulağa ama bence yemekten sonra mayışmış ve yorulmuşken bulaşık yıkamak çok zor.
2-3 saat dinlenmek istiyorum
valla ben de isterim yemekten sonra ayağımı uzatıp çay içebilmeyi. bu sizin en doğal hakkınız. yemeği birlikte yiyorsunuz ki hazırlayan da sizsiniz, ne diye sofrayı toplamaya,makineye yerleştirmeye yardım etmiyor beyefendi?
Ama baktım eşimin hemen yüzü düştü falan.
çok özür dilerim ama aşırı sinirlendim eşinize. yemek yemek dışında mutfakta işi olmayan bir insanın bulaşık yıkanmayınca yüzü neden düşer?

bebek peşinde koşmak kolay bir şey değil, surat asacağına yardım etsin. ya da zaten elini süren birisi değilmiş madem, karışmasın. onu ilgilendiren bir durum yok.

vallahi sizin adınıza çok sinirlendim. bence haklısınız.
 

Kedilibebekli

İç dünyamda deprem var.
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
14 Ekim 2019
954
2.424
Aksamaz olurmu 3 küçüğum var evde gün sonu ben pert
Bende istiyorum herşey düzenli temiz olsun çünkü benim psikolojime yansıyor evin hali ama öyle an geliyor kolum kalkmıyor
Eşim umursamaz hiç kendi de çok el atmaz ev isine yap desem aman boşver der
Evdeyken çocuklara baktığı için bu durum gözüme batmıyor
Kesinlikle haklisin
Ay 3 tane mi sizin Allah yardım etsin ben bir çocukla pert oluyorum. Kolay sanıyor sanırım hayatımı, yerime geçse de görse gününü.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 369 gün geçti.