- Katılım
- 21 Kasım 2024
- Mesajlar
- 1.435
- Emoji Skoru
- 1.622
- Puanlar
- 53
Merhaba hanımlar
Biraz not defteri, biraz kaderdaşlarımla dertleşmek için kullanacağım bu başlıktaki süreci,
1.5 yıllık denemeden sonra kendiliğinden olacağı yok diyip tüp bebeğe başladık. Daha önce 1 başarısız aşılamam var(keşke hiç yaptırmasaydım)
Bugün adetimin ikinci günü tedavim başladı, Gonal F günlük 200 doz 3 gün kullanacağım,
Eşimle ikimize antibiyotik verildi tek seferlik,
Bunların yanında coraspin ve decavit kullanacağım. Perşembe kontrolüm var. 18-19 nisan gibi OPU olacak, tahmini haziran başı gibi de transfer. Biraz heyecanlıyım ama farkettim ki aşılama sürecine göre vs çok da sakinim alıştı bünye heralde. Gonal F inanılmaz gaz yapıyor yani bu süreçte insan içine çıkılmaz
süreçteki tüm hemcinslerime bol sabır şans ve sağlık diliyorum, gelişmeler oldukça güncelleyeceğim 

Biraz not defteri, biraz kaderdaşlarımla dertleşmek için kullanacağım bu başlıktaki süreci,
1.5 yıllık denemeden sonra kendiliğinden olacağı yok diyip tüp bebeğe başladık. Daha önce 1 başarısız aşılamam var(keşke hiç yaptırmasaydım)
Bugün adetimin ikinci günü tedavim başladı, Gonal F günlük 200 doz 3 gün kullanacağım,
Eşimle ikimize antibiyotik verildi tek seferlik,
Bunların yanında coraspin ve decavit kullanacağım. Perşembe kontrolüm var. 18-19 nisan gibi OPU olacak, tahmini haziran başı gibi de transfer. Biraz heyecanlıyım ama farkettim ki aşılama sürecine göre vs çok da sakinim alıştı bünye heralde. Gonal F inanılmaz gaz yapıyor yani bu süreçte insan içine çıkılmaz