• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PCOS SEBEPLİ TÜP BEBEK SÜRECİM

caksy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Kasım 2024
Mesajlar
1.435
Emoji Skoru
1.622
Puanlar
53
Merhaba hanımlar
Biraz not defteri, biraz kaderdaşlarımla dertleşmek için kullanacağım bu başlıktaki süreci,
1.5 yıllık denemeden sonra kendiliğinden olacağı yok diyip tüp bebeğe başladık. Daha önce 1 başarısız aşılamam var(keşke hiç yaptırmasaydım)
Bugün adetimin ikinci günü tedavim başladı, Gonal F günlük 200 doz 3 gün kullanacağım,
Eşimle ikimize antibiyotik verildi tek seferlik,
Bunların yanında coraspin ve decavit kullanacağım. Perşembe kontrolüm var. 18-19 nisan gibi OPU olacak, tahmini haziran başı gibi de transfer. Biraz heyecanlıyım ama farkettim ki aşılama sürecine göre vs çok da sakinim alıştı bünye heralde. Gonal F inanılmaz gaz yapıyor yani bu süreçte insan içine çıkılmaz😅😅 süreçteki tüm hemcinslerime bol sabır şans ve sağlık diliyorum, gelişmeler oldukça güncelleyeceğim 🌸🩷
 
Merhaba hanımlar
Biraz not defteri, biraz kaderdaşlarımla dertleşmek için kullanacağım bu başlıktaki süreci,
1.5 yıllık denemeden sonra kendiliğinden olacağı yok diyip tüp bebeğe başladık. Daha önce 1 başarısız aşılamam var(keşke hiç yaptırmasaydım)
Bugün adetimin ikinci günü tedavim başladı, Gonal F günlük 200 doz 3 gün kullanacağım,
Eşimle ikimize antibiyotik verildi tek seferlik,
Bunların yanında coraspin ve decavit kullanacağım. Perşembe kontrolüm var. 18-19 nisan gibi OPU olacak, tahmini haziran başı gibi de transfer. Biraz heyecanlıyım ama farkettim ki aşılama sürecine göre vs çok da sakinim alıştı bünye heralde. Gonal F inanılmaz gaz yapıyor yani bu süreçte insan içine çıkılmaz😅😅 süreçteki tüm hemcinslerime bol sabır şans ve sağlık diliyorum, gelişmeler oldukça güncelleyeceğim 🌸🩷
Aşılama için neden öyle dediniz acaba ^^
 
Aşılama için neden öyle dediniz acaba ^^
Çünkü doğal yoldan neredeyse tutma ihtimali olarak hiç farkı yok. %10-15
Ben ve kendi çevremde yaptıran arkadaşlarımın hiçbirinin aşılaması tutmadı, bu forumda da tutan pek görmedim, devlette ücretsiz denenir ama özelde vereceğin paraya kesinlikle değmez
 
Çünkü doğal yoldan neredeyse tutma ihtimali olarak hiç farkı yok. %10-15
Ben ve kendi çevremde yaptıran arkadaşlarımın hiçbirinin aşılaması tutmadı, bu forumda da tutan pek görmedim, devlette ücretsiz denenir ama özelde vereceğin paraya kesinlikle değmez
Evet ben de devlette yaptırdım ve negatif oldu tabikide
Bir hsg için
Bir de aşılama için Allah 2. Sini yaşatmasın diyorum
 
6 Nisandan beri gonal F 200 dozda devam ediyorum. 9 nisandq yumurtalarım 5-6-7 boyutlarındaydı. Bugünkü ölçümde 8-9-10-12 olmuşlar, 6-7 boyutlarında kalan da var. Bugün tarlusal başladım sabah akşam, Lh seviyem bugün 2.29, 9 nisanda 2.10 du. Pazartesi tekrar kontrole gideceğim.
 
Merhaba bende pkosum.iciniz rahat olsun doktorlarım hep tüp bebekte en şanslı hasta grubu pkos derdi yumurta çok olduğu için
Gerçektende öyle oldu 41 yumurtam toplandı 40 tanesi olgundu.sperm sorunumuz olduğu için 28 tanesi dollendi. Aynı gün opu olduğum diğer hastalardan 3 er yer yumurta toplanmıştı hep.bol bol kaliteli embriyomuz oldu. İlk transfer tutmadı ama nasip 2.ymis şimdi oğluma kavuşmayı bekliyorum sağlıkla. Moralinizi yüksek tutun yumurta kalitesi için güzel beslenip Spor yapın gerisi gelir Allahin izniyle
 
Merhaba bende pkosum.iciniz rahat olsun doktorlarım hep tüp bebekte en şanslı hasta grubu pkos derdi yumurta çok olduğu için
Gerçektende öyle oldu 41 yumurtam toplandı 40 tanesi olgundu.sperm sorunumuz olduğu için 28 tanesi dollendi. Aynı gün opu olduğum diğer hastalardan 3 er yer yumurta toplanmıştı hep.bol bol kaliteli embriyomuz oldu. İlk transfer tutmadı ama nasip 2.ymis şimdi oğluma kavuşmayı bekliyorum sağlıkla. Moralinizi yüksek tutun yumurta kalitesi için güzel beslenip Spor yapın gerisi gelir Allahin izniyle
Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🌸 bende şuan olgun görünen 20 küsür folikül var gibi bakalım hafta sonu opu da ne kadar toplanacak. Doktor ilk sefer için %60 şans verdi, ama saldım zaten artık vakti zamanı gelince olacak elbet relaxım 🙂↔️
 
Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🌸 bende şuan olgun görünen 20 küsür folikül var gibi bakalım hafta sonu opu da ne kadar toplanacak. Doktor ilk sefer için %60 şans verdi, ama saldım zaten artık vakti zamanı gelince olacak elbet relaxım 🙂↔️
Bence hiç strese girmeyin olucak mi olmicak mi diye bende pcosum ve bende tüp Bebekle hamile kaldım hemde ilk transferde çift embriyo koydum tek tuttu sizde doktorunuzu ikna edip çift embriyo transferi isteyin en azından hamile kalma olasılığı daha yüksektir.
 
Bence hiç strese girmeyin olucak mi olmicak mi diye bende pcosum ve bende tüp Bebekle hamile kaldım hemde ilk transferde çift embriyo koydum tek tuttu sizde doktorunuzu ikna edip çift embriyo transferi isteyin en azından hamile kalma olasılığı daha yüksektir.
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🙏🏻 doktorum ikinci sefer için tutmazsa çift koyarız dedi fakat benim de eşimin genlerinde de ikiz çok olduğu için ben çift istemiyorum, çünkü benim de ikizim varmış ve annem taşıyamamış 7 aylık doğmuşuz ikizim bir kaç saat yaşayıp vefat etmiş, boyum 1.51 taşıyabileceğimi düşünmüyorum 🥹
 
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🙏🏻 doktorum ikinci sefer için tutmazsa çift koyarız dedi fakat benim de eşimin genlerinde de ikiz çok olduğu için ben çift istemiyorum, çünkü benim de ikizim varmış ve annem taşıyamamış 7 aylık doğmuşuz ikizim bir kaç saat yaşayıp vefat etmiş, boyum 1.51 taşıyabileceğimi düşünmüyorum 🥹
merhabalar süreciniz güzelliklerle geçsin inşallah gönlünüzce olsun. Sürece nasıl başladınız acaba düşünme aşamasındayım. Pcos değilim ama 1,5 yıldır korunmuyoruz ve tüplerimden birini aldırdım. Tüp bebek sürecine başlamadan tek tüp ile gebelik denemek istedim 5 ayı bitirdik . Artık tüp bebek çanları çalıyor kafamın içinde
 
merhabalar süreciniz güzelliklerle geçsin inşallah gönlünüzce olsun. Sürece nasıl başladınız acaba düşünme aşamasındayım. Pcos değilim ama 1,5 yıldır korunmuyoruz ve tüplerimden birini aldırdım. Tüp bebek sürecine başlamadan tek tüp ile gebelik denemek istedim 5 ayı bitirdik . Artık tüp bebek çanları çalıyor kafamın içinde
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🌸
Biz 2 yıllık evliyiz, 2 ay dışında hiç korunmadık, geçtiğimiz haziran-temmuz ayında haplarla ve çatlatma iğnesiyle doğal yollardan denedik olmadı, eylül başında aşılama denedik, o da tutmadı,
Dedim ben her türlü yumurta büyütmek çatlatmak için ilaç iğne vs kullanıp duracağım,çünkü kendi kendine büyüyüp çatlamıyor doğal yoldan regl olamadığım için,
bari tüp bebek yapayım sonucu biraz daha garanti olur. Yaşım 31 olacak, eşim de 37 yaşında, daha fazla beklemek istemedik bu sebeple
Tek tüple gebelik şansı nedir bilmiyorum ama yaşınız 30 üzeri ise tüp bebeğe başlayın bence,
 
merhabalar süreciniz güzelliklerle geçsin inşallah gönlünüzce olsun. Sürece nasıl başladınız acaba düşünme aşamasındayım. Pcos değilim ama 1,5 yıldır korunmuyoruz ve tüplerimden birini aldırdım. Tüp bebek sürecine başlamadan tek tüp ile gebelik denemek istedim 5 ayı bitirdik . Artık tüp bebek çanları çalıyor kafamın içinde
Benimde tek tüpüm kapalı
Hiç baktırdınız mı polip miyom kist varmı diye onlarda çok etkiliyor
Şehir hastanesi bunları görmediği için 4-5 ayım çöp oldu şimdi üniversite hastanesine gidiyorum orası hemen gördü ve Histeroskopi önerdi
 
Benimde tek tüpüm kapalı
Hiç baktırdınız mı polip miyom kist varmı diye onlarda çok etkiliyor
Şehir hastanesi bunları görmediği için 4-5 ayım çöp oldu şimdi üniversite hastanesine gidiyorum orası hemen gördü ve Histeroskopi önerdi
Laporoskopi oldum zaten kapalı olan tüpü mecbur aldırdım o sırada içeriyi gördüler yapışıklık vardı temizlendi. Ama kist vs söylenmedi. Ameliyattan sonra rahim dinlendirildi zoladexle Eksozom da yaptırdım. 5 aydır düzenli olarak her ay yumurta büyütüp çatlatma yaptık. Hala daha gebelik yok. Biraz es vermeyi düşünüyorum bu ay Klomen vs almadım.
 
Laporoskopi oldum zaten kapalı olan tüpü mecbur aldırdım o sırada içeriyi gördüler yapışıklık vardı temizlendi. Ama kist vs söylenmedi. Ameliyattan sonra rahim dinlendirildi zoladexle Eksozom da yaptırdım. 5 aydır düzenli olarak her ay yumurta büyütüp çatlatma yaptık. Hala daha gebelik yok. Biraz es vermeyi düşünüyorum bu ay Klomen vs almadım.
Hangi şehirde yaşıyorsunuz
 
Ankarada gazi üniversitesisini önerecektim de size mutlaka ankaradaki herkesin oraya muayene olması gerek
Kimle konuştuysam bütün tanılarını orası koymuş kezaa bana da öyle…
 
Gonal f de 10.günüm. Sabah inanılmaz vücut kasık bel ağrısıyla kalktım bütün gün çok kötü oldum. Doktorum normal dedi 20 küsür yumurta var en büyüğü 16 yârın tekrar kıntrol pazar opu. Biraz ateşim de var sanki hasta faln mı oluyorum normal mi anlamadım😭
 
Doktor viral enfeksiyon geçirmişsin ateşlenmediysen bir zararı olmaz dedi. Bu akşam 11 de 2 adet gonapeptly çatlatma iğnesi yapacağım, cumartesi sabah 11 de opu olacağım. 10 mm üstüne 40 küsür yumurta var, 14 üzeri 20 küsür. Ortalama 4-5 embriyonuz olur dedi.
 
Doktor viral enfeksiyon geçirmişsin ateşlenmediysen bir zararı olmaz dedi. Bu akşam 11 de 2 adet gonapeptly çatlatma iğnesi yapacağım, cumartesi sabah 11 de opu olacağım. 10 mm üstüne 40 küsür yumurta var, 14 üzeri 20 küsür. Ortalama 4-5 embriyonuz olur dedi.
Çatlatma iğnesinden 12 saat sonraki LH testim. Çatlamış sanırım
 

Eklentiler

  • IMG_0650.webp
    IMG_0650.webp
    11,3 KB · Görüntüleme: 15
Back
X