• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PCOS SEBEPLİ TÜP BEBEK SÜRECİM

Dueumunuz ne olduuuu gittiniz miii hastaneyee
Evet 11 de opuya girdim 20 dk falan sürdü. Regl ağrısı gibi diyorlardı çıktıktan sonra ama bence daha beteri ya regl ağrısı hafif kalır yanında🥲 ekstra ağrı kesici iğne yaptırdım şimdi
 
Evet 11 de opuya girdim 20 dk falan sürdü. Regl ağrısı gibi diyorlardı çıktıktan sonra ama bence daha beteri ya regl ağrısı hafif kalır yanında🥲 ekstra ağrı kesici iğne yaptırdım şimdi
Sıradaki süreçte ne var bende yaptırmayı düşünüyorum da sizden bilgi almak istedim biraz
 
Merhaba hanımlar
Biraz not defteri, biraz kaderdaşlarımla dertleşmek için kullanacağım bu başlıktaki süreci,
1.5 yıllık denemeden sonra kendiliğinden olacağı yok diyip tüp bebeğe başladık. Daha önce 1 başarısız aşılamam var(keşke hiç yaptırmasaydım)
Bugün adetimin ikinci günü tedavim başladı, Gonal F günlük 200 doz 3 gün kullanacağım,
Eşimle ikimize antibiyotik verildi tek seferlik,
Bunların yanında coraspin ve decavit kullanacağım. Perşembe kontrolüm var. 18-19 nisan gibi OPU olacak, tahmini haziran başı gibi de transfer. Biraz heyecanlıyım ama farkettim ki aşılama sürecine göre vs çok da sakinim alıştı bünye heralde. Gonal F inanılmaz gaz yapıyor yani bu süreçte insan içine çıkılmaz😅😅 süreçteki tüm hemcinslerime bol sabır şans ve sağlık diliyorum, gelişmeler oldukça güncelleyeceğim 🌸🩷
Asko nasil gecti? Bendede pko var bugün basladim tedaviye bana bilgi verirmisn korkuyorum biraz
 
Asko nasil gecti? Bendede pko var bugün basladim tedaviye bana bilgi verirmisn korkuyorum biraz
Valla bacım kolay geçti diyemem ama çok zor da değildi, yumurtalar toplanmadan 3-4 gün öncesinde çok baskı oluyor idrar yaparken oturup kalkarken, iğneler biraz gaz yapıyor, şişiriyor. Yumurta toplama işlemi 20 dk sürdü narkozlu oluyor zaten komple. Odaya çıktıktan sonra çok ağrım oldu regl ağrısının 3-4 katı diyebilirim. Ekstra ağrı kesici istedim iğne yaptılar 1 saat sonra falan rahatladım şuan iyiyim sadece idrarımı yaparken baskı oluyor yine. Ohss olmamak için günde 4-5 litre sıvı tüketmemi söyledi doktorum. Su soda ayran meyve suyu vs. 4 gün boyunca antibiyotik, tarlusal, femara, dostinex hap kullanacağım. Önümüzdeki 5 gün içinde embriyoların gelişimi hakkında bilgi verilecek sonra dondurulacak. 2 ay sonra da transfer olacak. 34 yumurta toplandı, 15 i olgun, 8 i laboratuvar ortamında olgunlaşması beklenecek, 6 tanesi direkt çöp, 5 tanesi de kalitesiz çıktı. Ortalama 3-4 embriyonuz olur dedi doktor bakalım.
 
Valla bacım kolay geçti diyemem ama çok zor da değildi, yumurtalar toplanmadan 3-4 gün öncesinde çok baskı oluyor idrar yaparken oturup kalkarken, iğneler biraz gaz yapıyor, şişiriyor. Yumurta toplama işlemi 20 dk sürdü narkozlu oluyor zaten komple. Odaya çıktıktan sonra çok ağrım oldu regl ağrısının 3-4 katı diyebilirim. Ekstra ağrı kesici istedim iğne yaptılar 1 saat sonra falan rahatladım şuan iyiyim sadece idrarımı yaparken baskı oluyor yine. Ohss olmamak için günde 4-5 litre sıvı tüketmemi söyledi doktorum. Su soda ayran meyve suyu vs. 4 gün boyunca antibiyotik, tarlusal, femara, dostinex hap kullanacağım. Önümüzdeki 5 gün içinde embriyoların gelişimi hakkında bilgi verilecek sonra dondurulacak. 2 ay sonra da transfer olacak. 34 yumurta toplandı, 15 i olgun, 8 i laboratuvar ortamında olgunlaşması beklenecek, 6 tanesi direkt çöp, 5 tanesi de kalitesiz çıktı. Ortalama 3-4 embriyonuz olur dedi doktor bakalım.
Hayirlisi olsun insallah ben olasi büyük vakalardan korkuyorum yoksa mecburen insan cekiyo agriyi doktorum ohss olmadan zor ama 3 gün agrsini cekersin ben ona göre ayarliyorum zaten dedi. Bakalim ne olcak gonal f 225 vurduk bide tozlu bi igne
 
Hayirlisi olsun insallah ben olasi büyük vakalardan korkuyorum yoksa mecburen insan cekiyo agriyi doktorum ohss olmadan zor ama 3 gün agrsini cekersin ben ona göre ayarliyorum zaten dedi. Bakalim ne olcak gonal f 225 vurduk bide tozlu bi igne
Büyük vakalardan korkma ya ihtimali çok düşük. Ohss dediğin gibi her türlü oluyor, sürekli sıvı tüketimi yaparak etkisini azaltmak mümkün. Ben de gonal F yi 10 gün boyunca 200 dozda vuruldum. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸🩷
 
Büyük vakalardan korkma ya ihtimali çok düşük. Ohss dediğin gibi her türlü oluyor, sürekli sıvı tüketimi yaparak etkisini azaltmak mümkün. Ben de gonal F yi 10 gün boyunca 200 dozda vuruldum. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸🩷
Insallah canim amin🙏🏼 sende tozlu olan igne kullandin mi ? LH icin sanirm hizli büyütmk icin verdigni düsnyrm kisitli zamanim var yurt disindan ist. Geldim
 
Insallah canim amin🙏🏼 sende tozlu olan igne kullandin mi ? LH icin sanirm hizli büyütmk icin verdigni düsnyrm kisitli zamanim var yurt disindan ist. Geldim
Gonal F kullandım iğne olarak sadece yumurta büyütmek için işte, yazdım ya az önce
Ne zaman döneceksin transfere kadar kalacak mısın canım
 
Gonal F kullandım iğne olarak sadece yumurta büyütmek için işte, yazdım ya az önce
Ne zaman döneceksin transfere kadar kalacak mısın canım
Anladim canim yok transfer yapmayacak riskli görüyor doktor sonraki ay
 
Dünden beri hiç büyük abdestimi yapamadım, opu sonrası bu durumu yaşayan oldu mu? Hani var da yapamıyorum gibi değil direkt yok gibi, bir sürü şey de yedim oysaki anlamadım ilaçlardan mıdır
 
Şişkinliğim biraz daha iyi, bugün ilaçlarımın da son günü. Şuan 2 iyi kalitede 1 orta kalitede embriyom var görünüyor(4.gün)

Transferime 2 ay var bu süreçte pcoslu olup hangi ilaçları kullandınız transferden önce kontrol vs nasıl oldu? Yaşayanlar tecrübelerini aktarırsa sevinirim 🙏🏻
 
Merhaba bende pkosum.iciniz rahat olsun doktorlarım hep tüp bebekte en şanslı hasta grubu pkos derdi yumurta çok olduğu için
Gerçektende öyle oldu 41 yumurtam toplandı 40 tanesi olgundu.sperm sorunumuz olduğu için 28 tanesi dollendi. Aynı gün opu olduğum diğer hastalardan 3 er yer yumurta toplanmıştı hep.bol bol kaliteli embriyomuz oldu. İlk transfer tutmadı ama nasip 2.ymis şimdi oğluma kavuşmayı bekliyorum sağlıkla. Moralinizi yüksek tutun yumurta kalitesi için güzel beslenip Spor yapın gerisi gelir Allahin izniyle
Ay vok sevindim bana da biraz destek olma şansın varmı ? Ben yeni başladım tedaviye şuan son 1 iğne günüm kaldı sonra opu planlanıcak ortalama 40-50 yumurta dedi doktorum. Ben ohss den korkuyorum senin nasıl geçti acaba ? Konu sahibi arkadaşımızın da dediği gibi neler kullandın bu süreçte neler yapıldı anlatmak istersen çok yardımın dokunur. Bu arada eşimin sperm testi de pek iyi gelmedi ICSI yapılcak yani mikroenjeksiyon planlanıyor nasıl bişey hiç bilmiyorum.. 28 yaşındayım pkoluyum bu arada.. korku ve stressimi yönetmekte zorlanıyorum bunu da doktoruma dile getirdm bana korkma bilinçsiz doktorlarda ağır vakalar görülüyor fakat ben yönetmesni biliyorum dedi. Sana göre davranuyorum dedi zaten sık kontrollerm yapılıyor bu süreçte her defasında yumurta büyümüş mü diye bakılıyor bide hep kan alıyolar yine de gönlümde korku var 🥹 özellikle de ovitrelle vurulmak istemiyorum bakalım çatlatma ne vericek.
 
Ovitrelle vermez gonapeptly vermişti bana 2 tane birlikte yaptım
Opu sonrasida günde 2 tane dostinex 1 adet cetrodite iğne 5 gün boyunca kullandım hiç ağrım olmadı ise bile gittim yani o derece
Sadece ilk reglim çok ağrılı geçti ama dayanilmayacak kadarda değildi.
 
Ovitrelle vermez gonapeptly vermişti bana 2 tane birlikte yaptım
Opu sonrasida günde 2 tane dostinex 1 adet cetrodite iğne 5 gün boyunca kullandım hiç ağrım olmadı ise bile gittim yani o derece
Sadece ilk reglim çok ağrılı geçti ama dayanilmayacak kadarda değildi.
Bu arada eşimin sperm problemi vardı sayı kalite çok kötüydü mikro enjeksiyon yapıldı. Eğer sperm sorunu olmasa belki hepsi dollenecekti ama 28 tanesi dollendi.cok şükür ilk 4 ü dışında gerekte yokmuş🙂
 
Ay vok sevindim bana da biraz destek olma şansın varmı ? Ben yeni başladım tedaviye şuan son 1 iğne günüm kaldı sonra opu planlanıcak ortalama 40-50 yumurta dedi doktorum. Ben ohss den korkuyorum senin nasıl geçti acaba ? Konu sahibi arkadaşımızın da dediği gibi neler kullandın bu süreçte neler yapıldı anlatmak istersen çok yardımın dokunur. Bu arada eşimin sperm testi de pek iyi gelmedi ICSI yapılcak yani mikroenjeksiyon planlanıyor nasıl bişey hiç bilmiyorum.. 28 yaşındayım pkoluyum bu arada.. korku ve stressimi yönetmekte zorlanıyorum bunu da doktoruma dile getirdm bana korkma bilinçsiz doktorlarda ağır vakalar görülüyor fakat ben yönetmesni biliyorum dedi. Sana göre davranuyorum dedi zaten sık kontrollerm yapılıyor bu süreçte her defasında yumurta büyümüş mü diye bakılıyor bide hep kan alıyolar yine de gönlümde korku var 🥹 özellikle de ovitrelle vurulmak istemiyorum bakalım çatlatma ne vericek.
Kız biraz sakin ol😂 ohss o kadar korkulacak bişey değil, keza olsa da elinden bişey gelir mi yaşayıp göreceksin stres yapma boşuna. Bana gonapepty çatlatma iğnesi verildi 2 adet bi sağdan bi soldan vurdum. Opu sonrası verilen ilaçlar ohss yi baskılamak için zaten merak etme ağır geçmez. Şuan kaç folikülün var ölçümü yapılan 40-50 çok geldi bana
 
Ay vok sevindim bana da biraz destek olma şansın varmı ? Ben yeni başladım tedaviye şuan son 1 iğne günüm kaldı sonra opu planlanıcak ortalama 40-50 yumurta dedi doktorum. Ben ohss den korkuyorum senin nasıl geçti acaba ? Konu sahibi arkadaşımızın da dediği gibi neler kullandın bu süreçte neler yapıldı anlatmak istersen çok yardımın dokunur. Bu arada eşimin sperm testi de pek iyi gelmedi ICSI yapılcak yani mikroenjeksiyon planlanıyor nasıl bişey hiç bilmiyorum.. 28 yaşındayım pkoluyum bu arada.. korku ve stressimi yönetmekte zorlanıyorum bunu da doktoruma dile getirdm bana korkma bilinçsiz doktorlarda ağır vakalar görülüyor fakat ben yönetmesni biliyorum dedi. Sana göre davranuyorum dedi zaten sık kontrollerm yapılıyor bu süreçte her defasında yumurta büyümüş mü diye bakılıyor bide hep kan alıyolar yine de gönlümde korku var 🥹 özellikle de ovitrelle vurulmak istemiyorum bakalım çatlatma ne vericek.
Icsı döllemeyi garanti almak için direkt spermi yumurtaya enjekte ediyorlar. İvf de bir kaba yumurtayla spermleri koyuyorlar kendileri dölleniyor. Benim de 18 hepsine ıcsı yapıldı. Şuan sağlıklı 3 embriyom var yarın 5.gün dondurulacak
 
Kız biraz sakin ol😂 ohss o kadar korkulacak bişey değil, keza olsa da elinden bişey gelir mi yaşayıp göreceksin stres yapma boşuna. Bana gonapepty çatlatma iğnesi verildi 2 adet bi sağdan bi soldan vurdum. Opu sonrası verilen ilaçlar ohss yi baskılamak için zaten merak etme ağır geçmez. Şuan kaç folikülün var ölçümü yapılan 40-50 çok geldi bana
Haha aşkoo haklısınn😀🙈 ama tam da 40-50 yumurta kesin toplayacağız dediği için bukadar panikliyim. Kaçtane olduğunu gördüğünü söylemedi Ultrasonda ,ama 3 günde 15-16-17 mm oldu 225 gonal f ve pervgoveris 150 verildi. E bide yarın vurulcam düşün yani o daha gelişcek ,kesin 23-24 mm kadar olurlar. Normalde nekadar korkak olursam olayım bi okadar da cesaretliyimdir mesela diz kapağımdan ameliyat oldum sıfır ağrı (içine konulan sunta hariç) asla ağrım olmadı 8 hafta yattım. Ama bu çok başka bişey ya anlıyosun bence beni❤️🥹 bide ben biliyordum yumurtalarımın bukadar kuduracağını yetmiyomuş gibi inositol de verdi çıldırsınlar diye🤣 e sende şimdi bu çok sayı diyince bak şimdi daha da vesvese edicem haa 😢
 
Back
X