Merhaba hanımlar
Biraz not defteri, biraz kaderdaşlarımla dertleşmek için kullanacağım bu başlıktaki süreci,
1.5 yıllık denemeden sonra kendiliğinden olacağı yok diyip tüp bebeğe başladık. Daha önce 1 başarısız aşılamam var(keşke hiç yaptırmasaydım)
Bugün adetimin ikinci günü tedavim başladı, Gonal F günlük 200 doz 3 gün kullanacağım,
Eşimle ikimize antibiyotik verildi tek seferlik,
Bunların yanında coraspin ve decavit kullanacağım. Perşembe kontrolüm var. 18-19 nisan gibi OPU olacak, tahmini haziran başı gibi de transfer. Biraz heyecanlıyım ama farkettim ki aşılama sürecine göre vs çok da sakinim alıştı bünye heralde. Gonal F inanılmaz gaz yapıyor yani bu süreçte insan içine çıkılmaz


süreçteki tüm hemcinslerime bol sabır şans ve sağlık diliyorum, gelişmeler oldukça güncelleyeceğim
