- Katılım
- 29 Şubat 2024
- Mesajlar
- 112
- Emoji Skoru
- 21
- Puanlar
- 28
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi eflatungri
- #1
Hanımlar merhaba uzun zamandır yoktum yeni bir konu açmak istedim 2.5 yıllık evliyim ve çocuk istiyoruz daha önce gittigim bircok doktor bana pcosum olduğunu söylemişti. Bende iki aşılama yaptırdım ve malesef olumsuz oldu daha sonra eşim başka bi problem için ürolojiye gitti ve o sırada yeniden test vermek istedi durumumuzu söyleyip verdiği sperm testinde morfolojisi 2 cıktı ileri hareketlisi de düsüktü doktor bu değerlerle neden aşılama yaptırdınız ki dedi gittiğim doktor araştırma hastanesinde özel olarak bakan bir doktordu iki aşılamaya yaklaşık 14 bin lira falan vermiştik daha sonra bende baska bir özel hastaneye gittim hazır eşim bakılmışken bende kontrol olayım diye doktor ultrasona aldı bana sende pcos yok sadece pcos görünümü var değerlerin çok normal gebeliğe engel bir durum yok dedi bende adetlerimde düzensizlikler olduğunu söyledim bana göbek bölgendeki yağlanmadan kaynaklı gecikmen var beslenme tarzını değistir ilaçlarını düzenli kullan düzene gireceksin dedi şeker problemim var o yüzden glifor kullanıyordum yanında ocean polysitol tavsiye etti metebolizma problemim var zayıflayamıyorum bu yüzden de endokrin doktoru thincal verdi yani glifor+inositol+thincal kullanmaya basladım ve 22 gün sonra regl oldum normalde 40 günde o da adet s9ktürücüyle zor adet olurdum tuvalete gidip regl olduğumu görünce çok şaşırdım bebek için de umut oldu bana