Rahim filmini anestezisiz çektirdim. Hazırlık sürecinde önce oraya bişeyler yerleştiriyor çubukla iç kısmı siliyor falan acısız ama rahatsız edici bir işlem. İlaç verdikten sonra adetin en şiddeti ağrısı gibi oluyor 30 saniye falan sürdü benim tüplerim açıktı. Tüpleri kapalı olanlar belki daha çok acı hissedebilir. Bence strese gerek yok bidaha olsam aneztezili olurdum.