- Katılım
- 13 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 97
- Emoji Skoru
- 44
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 31
- Konu Sahibi hemasihemmavi
- #1
Merhaba kızlar. 34 haftalık hamileyim. İkinci hamileliğim bu. İlkinde herşey daha normal ve kolaydı. Herhangi bir sağlık sorunumuz olmamıştı. Şuan ki hamileliğimde 21 haftadan itibaren önce bir hafta daha sonra iki hafta geriden geliyor bebek dendi. Sebebine çok takılma minyon olabilir dedi doktor. Üç haftaya düşmeden ciddi bir durum sayılmaz dedi. 30 haftalık olunca benim ellerim ayaklarım şişmeye başladı. Doktor kontrolünde bol su icmememi son haftalar yaklaştıkça ödemin normal olduğunu söyledi. O arada ben başka bir doktora daha gitmeye karar verdim gittim bazı testler yaptı ve idrarda ++ protein kaçağı olduğunu tansiyonumun yüksek olduğunu farketti ilaç başlandı o günün akşamında tansiyonum 17-10 u gördu ve acil yatış verildi. Sonrasında da şiddetle preaklamsi bulguları ile acil sevkle Rize devlet hastanesine sevkim yapıldı dört gündür tedavi görüyoruz. İlk geldiğim gün doktor direk ameliyata almak istedi ama ben aşırı derecede kötü hissetmediğimi söyledim bebeğimin yaşama şansının çok düşük olduğunu söyledi bana doktor. Çünkü 4 hafta geriden geliyormuş. Bende bir iki gün zaman versek belki biraz toparlar diyerek imza atıp ameliyatın ertelenmesi rıcasinda bulundum. Dört günün sonunda bugün tansiyonum ilaçla stabil hale getirildi. Genel durumum iyi. Karaciğer böbrek değerlerim ilk geldiğime göre iyi. Dört gündür bebegim hci kilo alamamış 1140 gram filan ölçüyorlar. Bugün katı beslenmeye geçtim. Ama alabilir mi bir kaç güne kilo acaba ? Çok üzülüyorum bu şekil bir sıkıntı yasayıp yavrusunu sağlıkla kucağına alan anneler var mı kızlar ?