• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PREAKLAMSİ, ERKEN DOĞUM

Dört hafta önce ellerim ve özellikle ayaklarım şişmeye başlayınca durumu belirttim doktora son aylara yakın hamilelik ödemi normaldir dedi bol su iç tansiyonlarını takip et dedi sadece. Yaklaşık 23 haftakiktan beri bebeğim iki hafta geriden geliyordu bu tabiki aklıma takıldığı için sıkça sordum her muayenede ama önemli bir bulgu olmadığı bebeğin genotip olarak minyon bir bebek olabileceği iki haftalık yerden gelmenin gelişim geriliği olmadığını 3 haftaya düşerse önemsemek gerektiğini söyledi. Taki ben grip olup onda randevu bulamayıp başka bir doktora randevu alana kadar. İkinci gittiğim doktor durumun ciddiyetini anlatıp direk sevk etti bir gün içinde oldu herşey. O kadar ani gelişti ki direk ölüm riskin var dediler. Beş yaşında bir oğlum var 6 yıllık evliyim. Çocuğum eşim karnımda ki minicik can hepsi gözümün icine bakıyor sanki. O kadar zor ve stresli bir kaç gün geçirdim ki anlatamam. Güçlü durmaya çalışıyorum ağlarsam tansiyonum çıkar , çıkarsa bebeğimi erken alırlar. Gerçi bu kaçınılmaz olan olacak biliyorum ama elimden geldiğince dayanmaya çalışıyorum işte. Bütün bu süreçlerin üstesinden geldikten sonra beni bu kadar geciktirdiği için o doktora dava açabilir miyim sizce ?
Canım karın çevresi genişliği geriden geliyorsa kronik sorun oluyor eğer tüm vücut geriden geliyorsa 3 haftaya kadar bekliyorlar yapıdan kaynaklı olabilir diye ancak senin durumun özel çünkü tansiyon çıkmış ve kaçak var . Korkma ama önceden yazdığım gibi hazırlıklarını yoğun bakım süreci geçirmeniz çok olası
 
Dört hafta önce ellerim ve özellikle ayaklarım şişmeye başlayınca durumu belirttim doktora son aylara yakın hamilelik ödemi normaldir dedi bol su iç tansiyonlarını takip et dedi sadece. Yaklaşık 23 haftakiktan beri bebeğim iki hafta geriden geliyordu bu tabiki aklıma takıldığı için sıkça sordum her muayenede ama önemli bir bulgu olmadığı bebeğin genotip olarak minyon bir bebek olabileceği iki haftalık yerden gelmenin gelişim geriliği olmadığını 3 haftaya düşerse önemsemek gerektiğini söyledi. Taki ben grip olup onda randevu bulamayıp başka bir doktora randevu alana kadar. İkinci gittiğim doktor durumun ciddiyetini anlatıp direk sevk etti bir gün içinde oldu herşey. O kadar ani gelişti ki direk ölüm riskin var dediler. Beş yaşında bir oğlum var 6 yıllık evliyim. Çocuğum eşim karnımda ki minicik can hepsi gözümün icine bakıyor sanki. O kadar zor ve stresli bir kaç gün geçirdim ki anlatamam. Güçlü durmaya çalışıyorum ağlarsam tansiyonum çıkar , çıkarsa bebeğimi erken alırlar. Gerçi bu kaçınılmaz olan olacak biliyorum ama elimden geldiğince dayanmaya çalışıyorum işte. Bütün bu süreçlerin üstesinden geldikten sonra beni bu kadar geciktirdiği için o doktora dava açabilir miyim sizce ?
Ne yaptınız merak ettim? İnşallah bebek de sizde sağlıklısınızdır şu an
 
Back