• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

progestan kullanımı

teolog5525

Rabbim emanetin sana emanet...
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Mayıs 2014
Mesajlar
1.005
Emoji Skoru
488
Puanlar
88
Arkadaşlar 6+4 haftalık hamileyim öncesinde crinone jel kullanıyordum fakat aşırı derecede kaşıntı yaptı dün doktor onun yerine progestan verdi sabah akşam içiçem aksam içtim fakat sabah sağ kasığim da ağrı oldu şiş gibi sanki arada da afedersiniz gaz sancısı oluyor bunları yaşayan varmı
 
Bnada dün dktrum progestan verdi daha kullnmamistmki bugün kahverengi lekelnmm oldu ; ( dktra gttim tehlike atlatmssn dedi yat dedi
 
cnm bende 1 haftadır kullanıyorum hamileliğimi lekelenme olurken öğrendim yani yaşadıkların ilaçtan değil gerçi ben fitil olarak kullanıyorum sadece yoğun akıntı oluyor onun dışında şükür bi sıkıntım yok kaşıntıda oluyor ama öyle çok rahatsız edici değil yani...
 
Bnde iki gündür kullanıyorum kask ağrısı oldu bndede bn fitil olarak alıyorum ama
 
Merhaba bende 7 hafta 6 günlük hamileyim kanamam vs biseyim olmadi ama kasik ve bel agrim oldugundan doktor banada dusuk onlemi olarak progestan verdi ama benimki vajinal yoldan aliniyo ben sadece 3 kez kullanabildim daha oncesinde vajinada kasinti ve yanma vardi ilacimi kullanip gecirmeyi sagladim ama ne zaman bu fitili atsam tetikliyo ve dayanilmaz bi yanma ve kasinti oluyo kisaca kullanamiyorum ne yapmaliyim ?
 
Merhaba bende 7 hafta 6 günlük hamileyim kanamam vs biseyim olmadi ama kasik ve bel agrim oldugundan doktor banada dusuk onlemi olarak progestan verdi ama benimki vajinal yoldan aliniyo ben sadece 3 kez kullanabildim daha oncesinde vajinada kasinti ve yanma vardi ilacimi kullanip gecirmeyi sagladim ama ne zaman bu fitili atsam tetikliyo ve dayanilmaz bi yanma ve kasinti oluyo kisaca kullanamiyorum ne yapmaliyim ?
Canım ben içiyorum doktoruna sor öyle kullan
 
Bnde kullanıyorum vajinal yoldan ama bndede bi kc gündür çarpıntı ve nefes darlığı yapti sanki szdede varmi böyle bir şey
 
Varmı öyle bir durum
 
Canim yeni gördüm kusura bakma bende öyle yan etkileri olmadı da ben dede ateş yaptı birde baş dönmesi
demek hepimizde farklı bi etki yapabiliyor bide bnm kasık ağrılarim oluyo normalmi acaba
 
Aa canım kasık ağrısı bende felaketti hala var normalmiş korkma canım
Ayy Sağol canım ya rahatladm dun baya oldu çünkü şimdide belim ağrıyor 7+2 oldm korkuyorum ama gcn hafta düşk tehlikesi atlatnca hersyden korkuorum şimdi
 
Ayy Sağol canım ya rahatladm dun baya oldu çünkü şimdide belim ağrıyor 7+2 oldm korkuyorum ama gcn hafta düşk tehlikesi atlatnca hersyden korkuorum şimdi
Birsey olmaz inş canım Allâh a emanet yavrularımız bende kasık ağrısı bel ağrısı hatta bacak ağrısı hepsi mevcut rahat ol bunlar normalmiş hele bu günlerde adet zamanı ya aynı adet belirtilerini yaşarmışız seninle 4 gün var aramızda :-)
 
Back
X