- Katılım
- 29 Nisan 2026
- Mesajlar
- 15
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi selaammmcanlar321
- #1
Merhaba adetimden 22 gün sonra progestron testi verdim 24.4 cıktı 1 mayıs adet günü olarak hesaplandı ben erken testte normal testte yaptım negatif cıkt sizce hamilemiyşmdşr kan vermelimiyim yoksa değilmiyim anlamadım