- Katılım
- 27 Mart 2016
- Mesajlar
- 18
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi kamika46zewww
-
- #1
Haklısınız baya tedirgin oldum gitmesem biraz daha mı beklesem diyorumZaten spiral her 3 kadından 2'sine yaramaz.
Her yaramayana biyopsi yapılsa ohooo. Biraz daha açıklayıcı konuşmalı doktorlar
İlk defa gittiğim bir doktor olsa suphelenebilirim de 3 yıldır aynı doktorum iki doğum yaptım çok memnunum doktorumdanPara tuzağı olabilir. Dikkat edin.
sen doktorunu değiştir. ohaa rahimden biyopsi alınması için sürekli bir kanama, kitle, simir testinden anormali bir durum çıkar 2-3 görüntüleme testi yapılır bunlardan sonra da gariplik var denirse biyopsi yapılır..Meraba hanımlar 20 gun once spiral taktırdım kanamam 10 günü geçince doktorum hormon testi yaptı normal çıktı Spiral sana yaramamis dedi çıkardı 1 hafta da kanaman geçmezse gel biyopsi yapıcaz dedi 5 gün geçti ama hala kanamam var az var ama gene de bitmedi korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı ya da rahminden parça aldir an
İyide daha yeni kanamanıniz olmuş ve spiralden olduğu belli..gerek yok ki şimdi biyoosiyeİlk defa gittiğim bir doktor olsa suphelenebilirim de 3 yıldır aynı doktorum iki doğum yaptım çok memnunum doktorumdan
Öyle mi ben tam bilmiyorum tedirgin oldum bende direk biyopsi deyince olmadı başka bir doktora gitmem lazimsen doktorunu değiştir. ohaa rahimden biyopsi alınması için sürekli bir kanama, kitle, simir testinden anormali bir durum çıkar 2-3 görüntüleme testi yapılır bunlardan sonra da gariplik var denirse biyopsi yapılır..
Maliyeti önemli değil de ben korkuyorum Spiral de çok canım yandı Siz Anesteziyle mi yaptirdinizCnm demek ki 1 haftadan fazla sürerse spiral den değil demek oluyor.Biyopsi yaptırdım ben daha önce kahverengi akıntı şeklinde kanamam olmuştu 2 hafta sürmüştü doktorum biyopsi istedi meğer polip varmış zaten yeni evliyken de olmuştu başka bir doktor ilaç vermişti kesilmişti.İlk gittiğim doktor biyopsi yapsaydı boşu boşuna 4 yıl boyunca infertilite tedavisi görmezdim.Biyopsiden sonra hamile kalabildim şükür.Bence doktorun çok iyi ayrıca biyopsi maliyetli bir şey değil sigorta karşılıyor ve 10 dakikalık bir işlem rahimde ne var ne yoksa çıkıyor
Ben hemen olmasını istedim o yüzden anestezi yaptırmadım yoksa beklemem gerekiyordu çünki aç olman lazım anestezi için yalnız çok canım yandı pişman oldum.Kuzenim anesteziyle yaptırdı hiç bir şey hissetmedi gayet rahat geçti cnm zaten anesteziyle yapılıyor bu işlem korkma yani bana göre faydası var zararı yok sonuçta ne var ne yoksa çıkıyorMaliyeti önemli değil de ben korkuyorum Spiral de çok canım yandı Siz Anesteziyle mi yaptirdiniz