- Katılım
- 27 Mart 2016
- Mesajlar
- 18
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi kamika46zewww
- #1
Meraba hanımlar 20 gun once spiral taktırdım kanamam 10 günü geçince doktorum hormon testi yaptı normal çıktı Spiral sana yaramamis dedi çıkardı 1 hafta da kanaman geçmezse gel biyopsi yapıcaz dedi 5 gün geçti ama hala kanamam var az var ama gene de bitmedi korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı ya da rahminden parça aldir an