Rahim filmi

hmart27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2014
43
21
34
Arkadaşlar gaziantepde en güvenilir uygun anestezili rahim.filmi nerde çekilir rahim filmi cektirenler biraz bilgi verir misiniz aciyor mu
 

nebf

inci tanem biricik kizim
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2012
2.033
1.669
Cok kolay cnm anestezi alacaksan uyuyosun zaten hic bisey hissetmiyosun.com az anestezi veriyolar zaten hic korkma ben cektirdim hatta laproskopi bile oldum gecmis olsun
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1460 gün geçti.

pinkstrap

♡Akrep Kadını ♡
Pro Üye
10 Ocak 2014
30.847
47.149
Herkeste farklı etkiler oluşturuyor, bende en ufak bir sızlama dahi olmadı. Benden önce Ablam yaptırdığında hafif adet sancısı gibi demişti. Bizimkiler anestezisizdi bu arada, zaten çok kısa süren birşey.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 957 gün geçti.

hmart27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2014
43
21
34
Cok kolay cnm anestezi alacaksan uyuyosun zaten hic bisey hissetmiyosun.com az anestezi veriyolar zaten hic korkma ben cektirdim hatta laproskopi bile oldum gecmis olsun
Çok tsk ederim cnm antep de uc hast ile gorustum 500 dediler fiyatlar çok ucuk bakalım hayrlisi ınş cnm
 

dlekyigit

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2016
940
704
30
Çok tsk ederim cnm antep de uc hast ile gorustum 500 dediler fiyatlar çok ucuk bakalım hayrlisi ınş cnm
Rahim filminden bu kadar korkmayın anasteziye gerek bile Yok 5 dakikalık işlem ben İstanbul'da çektirdim 550 lira verdim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1327 gün geçti.

hmart27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2014
43
21
34
Herkeste farklı etkiler oluşturuyor, bende en ufak bir sızlama dahi olmadı. Benden önce Ablam yaptırdığında hafif adet sancısı gibi demişti. Bizimkiler anestezisizdi bu arada, zaten çok kısa süren birşey.
Ya unv hast de anestezisiz yapilio fakat ben korkuom tedirgin oluom yoksa 5yıl önce normal dogum yaptım onunla kiyaslayincaa bu durum küçük bisii gbi duruoo bakalım ınş cesaret edebilirim filmden sonra yanma ve oldu bu eve gidince sancı oldu mu
 

Al_pi

❤23.06.2017❤İnci'li Günler ❤
Pro Üye
15 Haziran 2014
11.352
24.592
Hic anesteziye gerek yok hafif bir adet sancisi gibi oluyor ilaci verirlerken o kadar ben adanada cektirdim başkent hastanesinde 70 lira vermistim özel hastanelerde cok pahali malesef ben hep fiyat aldigimda 600-700 demislerdi.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1451 gün geçti.

Kantaro

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2016
916
322
35
Bede anestezili çektrmiştim.Hafif bi adet sancısı tadında 2 üç gün ağrı ve bir iki gün kanamam olmuştu 750 tl
 

pinkstrap

♡Akrep Kadını ♡
Pro Üye
10 Ocak 2014
30.847
47.149
Ya unv hast de anestezisiz yapilio fakat ben korkuom tedirgin oluom yoksa 5yıl önce normal dogum yaptım onunla kiyaslayincaa bu durum küçük bisii gbi duruoo bakalım ınş cesaret edebilirim filmden sonra yanma ve oldu bu eve gidince sancı oldu mu
Hayır kesinlikle ne çekilirken, ne sonrasında ağrı sızı hissetmedim, hatta çıkışta foruma alışverişe gittim, kanama olabilir dediler o da olmadı. Doğumla falan kesinlikle kıyaslanamaz, uzaktan yakından alakası yok, bu kadar germe kendini.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 957 gün geçti.

hmart27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2014
43
21
34
Hic anesteziye gerek yok hafif bir adet sancisi gibi oluyor ilaci verirlerken o kadar ben adanada cektirdim başkent hastanesinde 70 lira vermistim özel hastanelerde cok pahali malesef ben hep fiyat aldigimda 600-700 demislerdi.
Haklisinizzz cnm 70 tl yaptırdığınız devlet hast mi burda da unv de yapilio randevu alarak gttiniz değil mi bi de ne zaman film çekilmeli adetin kaçıncı günü
 

hmart27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2014
43
21
34
Hayır kesinlikle ne çekilirken, ne sonrasında ağrı sızı hissetmedim, hatta çıkışta foruma alışverişe gittim, kanama olabilir dediler o da olmadı. Doğumla falan kesinlikle kıyaslanamaz, uzaktan yakından alakası yok, bu kadar germe kendini.
Ay cnm ya yeminlenn rahatlattin beni tatlım çok tskk ederim
 

pinkstrap

♡Akrep Kadını ♡
Pro Üye
10 Ocak 2014
30.847
47.149
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 957 gün geçti.

CocoChanelmademoiselle

Bi kızı bi oğlu varmış 👩‍👧‍👦🥰🙏🏻
Pro Üye
Anneler Kulübü
22 Haziran 2016
12.532
58.114
Valla kişiye göre degisir.evet 5 dakikalik bi islem,anesteziye gerek yok bence de .ama ben cok acı çekmiştim. Cok sanciliydi.filmim normaldi. Suan tekrar cekinmem gerekiyor ama korkuyorum şahsen. Birdaha cektirirsem anestezili cektiririm
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 423 gün geçti.

desirrem

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2015
1.988
1.919
42
Ben anestezisiz çektirdim.Çalışıyordum öğle arasında gittim.Çekildi ve öğle yemeğimi yiyip işe döndüm.Hiççççbişey hissetmedim 3.ayınada hamile kaldım :) Darısı başınıza.Bu arada anestezili fiyatı yüksek diye biliyorum.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2014 gün geçti.