Revizyon Ameliyatlarinda Basarili Doktor...

estetik ameliyat olmadan önce doktoru cok iyi arastirmak lazim...bende bunu iki ameliyatimda pek yaptigim söylenemez...neyse kabus geride kaldi...:)

anlamadigim su egri burunu neden ilk ameliyatta bi cok doktor düzeltemiyor...komisch...

ja wenn ich des wüsste echt ich denk mir das sie entweder zu wenig tun oder einfach nicht die Eier haben viel zu verändern oder was meinst du???

ja wenn ich des wüsste echt ich denk mir das sie entweder zu wenig tun oder einfach nicht die Eier haben viel zu verändern oder was meinst du???

die sind einfach zu blöd...:D nicht viel erfahrung...aber viele haben eben nicht die eier dazu voroperierte nasen zu machen...das ist noch bemitleidenswerter...weis garnicht wieso die sich überhaupt arzt nennen...

die sind einfach zu blöd...:D nicht viel erfahrung...aber viele haben eben nicht die eier dazu voroperierte nasen zu machen...das ist noch bemitleidenswerter...weis garnicht wieso die sich überhaupt arzt nennen...

genau so ist es..aber die meisten sind ja nicht mal ehrlich genug um zu sagen nein ich kann deine nase nicht operieren und kassieren das geld einfach echt allah böyle insanlarin ...... versin diyorum ne digim...

genau so ist es..aber die meisten sind ja nicht mal ehrlich genug um zu sagen nein ich kann deine nase nicht operieren und kassieren das geld einfach echt allah böyle insanlarin ...... versin diyorum ne digim...

dogru bi cok doktor sadece paraya bakio...burun yapabilecegim yapamiyacagim hic umrunda bile degil...hauptsache die kasse klingelt...hier im forum gibs einen der operiert für schlappe 1500 tl aber weil er es so billig macht bemüht er sich nicht besonders...wenn jemand mehr zahlt dann wird die nase auch besser als die anderen nasen...da gefriert einem das blut...kafamçokkarıştı

dogru bi cok doktor sadece paraya bakio...burun yapabilecegim yapamiyacagim hic umrunda bile degil...hauptsache die kasse klingelt...hier im forum gibs einen der operiert für schlappe 1500 tl aber weil er es so billig macht bemüht er sich nicht besonders...wenn jemand mehr zahlt dann wird die nase auch besser als die anderen nasen...da gefriert einem das blut...kafamçokkarıştı

krass echt heftig solchen ärzten müsste man es verbieten zu operieren schweine echt...
aber ich bin echt froh dich gefunden zu haben viell. bringst dumich zu dem arzt den ich seit jahren suche ;) wie alt bist du wenn ich fragen därf? wo wohnst du in deutschland?

krass echt heftig solchen ärzten müsste man es verbieten zu operieren schweine echt...
aber ich bin echt froh dich gefunden zu haben viell. bringst dumich zu dem arzt den ich seit jahren suche ;) wie alt bist du wenn ich fragen därf? wo wohnst du in deutschland?

verbieten sollte man stimmt aber leider macht das keiner...:S

ich versuch nur dir zu helfen...da ich dich voll und ganz verstehen kann wie du dich fühlst...:) ich hoffe das du auch endlich die nase bekommst die du dir wünschst...

ich bin 31 jahre alt...und wohne in der nähe von münchen...du?...hast du eigentlich ein foto von deiner nase?...

verbieten sollte man stimmt aber leider macht das keiner...:S

ich versuch nur dir zu helfen...da ich dich voll und ganz verstehen kann wie du dich fühlst...:) ich hoffe das du auch endlich die nase bekommst die du dir wünschst...

ich bin 31 jahre alt...und wohne in der nähe von münchen...du?...

ich bin 24 und wohne in München ;) ablam sayilirsin weisst du ich erwarte nicht das perfekte ablam ama birseye benzese tatmino lacam aber so sieht es echt nicht schön aus....

ich bin 24 und wohne in München ;) ablam sayilirsin weisst du ich erwarte nicht das perfekte ablam ama birseye benzese tatmino lacam aber so sieht es echt nicht schön aus....

cool münchen...:)

niemand kann dir die perfekte nase machen...sowas denke ich gibt es auch nicht...aber du wirst auf jedenfall eine viel bessere nase bekommen als die du schon hast...entscheide dich für einen guten arzt...wenn du ihm dann auch noch vertraust...dann steht dir nichts mehr im weg auch eine schöne nase zu bekommen süsse...:)

cool münchen...:)

niemand kann dir die perfekte nase machen...sowas denke ich gibt es auch nicht...aber du wirst auf jedenfall eine viel bessere nase bekommen als die du schon hast...entscheide dich für einen guten arzt...wenn du ihm dann auch noch vertraust...dann steht dir nichts mehr im weg auch eine schöne nase zu bekommen süsse...:)

ja ich hoffe es..ich werd langsam müde ich wünsche dir eine gute Nacht ich werd dir schreiben in nächster Zeit ablacim kendine iyi bak öpüyorum seni iyi geceler...

tatlım BARIS CAKIR I TAVSIYE EDEBILIRIM HEM REVIZYON HEMDE AMELIYATLARI COK BASARILI..ISTERSEN BIR GORUS COK IYI BIR DOKTORDUR .PROFILIMDE RESIMLERIM VAR ISTERSEN BAK.

Merhaba,
Eğer İstanbula gelirsen burada benim kız kardeşimi ameliyat eden doktoru önerebilirim. Kardeşim tam 2 kez başarısız ameliyat geçirdi, gerçekten burnu kötü oldu, en sonunda yoğun araştırmalar sonunda Op.Dr.Arda Katırcıoğlu na ulaştık. Burnunun kıkırdak yapısının bozulmuş oılduğunu mutlaka kıkırdak alınarak ameliyat yapılması gerektiğini söyledi. Ameliyat sonu gerçekten tahminimizden daha başarılı oldu. Bir araştırabilirsiniz, bence başarılı sonuç alınabilir.

sagol cvb icin...sitesini buldum listeme aliyorum vallaha isterse doktor dünyanin öbür ucunda olsun revizyon ameliyatlarinda basarili olsunda ne olursa olsun...

cnm listene yusuf can bey 'ı de ekle derim
ben kendisine burun ameliyatı oldum, revizyon ameliyatlarını da en güzel şekilde yaptığını biliyorum
hatta uzman tv de videosunu izleyebilirsin

Evet bende takip ediyorum barış çakırın br çok hastası revizyon oluyor..bu aralar forumunu okumak yeterli bunu anlamak için ...Ben revizyon burun ameliyatı için kesinlikle Emre ılhan ı öneririm , benim burnumu ve çevremden en az 10 kişinin burnunu aptı emre bey ve herkes gerçekten memnun , tabii ki bir doktorun herkesi memnun etmesi mümkün değil ama ben daha memnun olmayan hastasını görmedim...en azından bu forumda ve benim çevremde...mutsuz hastası yok ..hatta benim çevremden bir iki tane çok mutlu revizyonu var..kaburgadan kıkırdak alarak yaptı onların burunlarını ..emre beyi tek geçerim...

kizlar cok sagolun listemden siliyorum baris cakiri...
herkez birisini tavsiye ediyor ama kime güvenecegini sasiriyorsun!!
Emre Ilhani duydum ama benim anlamadim konu ise bu bazi uzmanlar diyor ki
estetik ameliyati ise plastik cerrahdan olun diyor ama emre ilhan kbb´ci!!
ilk ameliyatimi kbb´ci yapmisti ve sonuc kötü...

doktor secmek ne kadar zormus!!

canım ben bunu yazarken lıstenden sılmen ıcın yazmadım.arkadas sadece orda barıs cakır revızyonda cok ıyı yazmıstı ama yazılanlara bakılırsa bır cogu revızyon olcak.revızyon amelıyatı normal amelıyattan daha zordur ve bunu gercekten ıyı yapan bırı yapmalı yoksa sonuc yıne hüsran olur.
Kbbcıye gelınce burda bır cok kısı plastık cerraha amelıyat olmus ve cogu memnun degıl.bence ünvana fazla önem vermemelı.doktorda bıter hersey.doktor ısını ıyı yapamıyorsa prof. Olsada fark etmez.

cvb icin tsk...

bende revizyon amelıyatı olcam kime inanacagımı şaşırdım herkez bişeyler söyluyor karar veremıyorumm emre ilhanlada gorüştum cok ilgılı hakıkaten kendısıne amelıyat olmayı cok ıstıyordum emre beye a melıyt olmuş bı arkadasımın ben memnun degılım demesıyle vazgec tımm ... sekreterının burnunu gordum cok güzeldi ordakı kontrol için gelen hastalarınıda gordum onlar için yorum yapmıcam...

selam canim

ordaki kontrol icin gelen hastalari icin niye yorum yapmiyorsun merak ettim simdi???

Dokuz Eylül prof.'larından Mustafa Yılmaz hakkında bilgisi olan var mı?Acilen revizyon operasyonuna ihtiyacım var.Yıllık izinimin yanmaması için bu ay içinde işi halletmiş olmam gerek.Doktoru araştır,bul,randevu al,görüş,kararlaştır,ameliyat ol...Zamanım çok kısa,1-2 gün içinde karar vermiş olmam lazım.
Görüştüğüm doktorlar:
-Mustafa Yılmaz,
-Reha Gençosmanoğlu,
-Fazıl Apaydın,
-Cem Karas,
-Murat Mersinli,
-Ahmet Kabay...

Back
X