• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Rinoplasti deneyiminiz

eeeberay

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Nisan 2026
Mesajlar
48
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Yaş
42
Merhaba arkadaslar
Ben yeni üye oldum kadinlar kulubune .
Uzun yillardir doktor arayisindayim en sonunda dr fuad sofuoglunda ameliyat olmaya karar verdim .
Kismet olursa 07.05.26 ameliyat günüm...
tabi ki kaygili ve endiseliyim ister istemez burnunun insallah istedigim gibi olacagindan eminim cünkü fuad bey cok ilgili ve beni dinledi ameliyatdan önce tekrar detayli bir sekilde konusacagiz...
Beni endişelendiren ameliyat dan sonrasi kendimi neye hazirlamaliyim? En cok kortugum sey burnumdan nefes alamamak sosyal medyada herkes tampona ragmen cok güzel nefes aldigini belirtiyor ama bana pek inandirici gelmiyor ... simdi ameliyat olan arkadaslarin yasadiklarini merak ediyorum ...
süreciniz nasil gecti nelerde zorlandiniz neye dikkat ettiniz? Gercekten tamponlarla burundan nefessssss alabildiniz mi ? Beni cok endiselendiriyor bu durum Bu arada ilk defa narkoz alacagim
 
Ben devlet hastanesinde ameliyat oldum ve ayıldığımda tek baktığım nefesimdi ve nefes alıyordum yeni tip tamponlar delikli sanırım okadar cok sevinmiştim ki doktoruna yazarsanız cvp verir diye düşünüyorum kedisini takip ediyorum baya başarılı bir doktor şimdiden geçmiş olsun hiç endişe etmeyin ilk 3-4 gün sıkıntı oda aman aman değil yan yatamamak sıkıyor ama sonrası harika Ameliyat sonrası fotonuzı bekliyorum
 
Ben devlet hastanesinde ameliyat oldum ve ayıldığımda tek baktığım nefesimdi ve nefes alıyordum yeni tip tamponlar delikli sanırım okadar cok sevinmiştim ki doktoruna yazarsanız cvp verir diye düşünüyorum kedisini takip ediyorum baya başarılı bir doktor şimdiden geçmiş olsun hiç endişe etmeyin ilk 3-4 gün sıkıntı oda aman aman değil yan yatamamak sıkıyor ama sonrası harika Ameliyat sonrası fotonuzı bekliyorum
Cevabiniz icin cok tesekkür ederim ❤️ ameliyatimdan Sonra muhakkak bilgilendirecegim . Az önce bir haber okudum Izmir de bir kizcagiz Rinoplasti amaleyatinda vefat etmis bu haber den sonra burundan nefes alamamak korkusu yerine anaztezi korkusu geldi 🤷‍♀️ aslinda hic anastezi korkum yok 2 kez baska bir amelyat oldum öncesinde . Son 1 ay icin 2 vi kez Burun amelyatinda ölüm haberi duydum etkilenmedim diyemem
 
Cevabiniz icin cok tesekkür ederim ❤️ ameliyatimdan Sonra muhakkak bilgilendirecegim . Az önce bir haber okudum Izmir de bir kizcagiz Rinoplasti amaleyatinda vefat etmis bu haber den sonra burundan nefes alamamak korkusu yerine anaztezi korkusu geldi 🤷‍♀️ aslinda hic anastezi korkum yok 2 kez baska bir amelyat oldum öncesinde . Son 1 ay icin 2 vi kez Burun amelyatinda ölüm haberi duydum etkilenmedim diyeme
Evet baya üzücü bir durum yaşanmış.Allahım korusun.ihmal mi ecel mi Rabbim daha iyi biliyor.Bende o korkuyla girdim inanın olacağı varsa sebepsiz de bulur.siz iyi düşünün içinizi ferah tutun
 
Evet baya üzücü bir durum yaşanmış.Allahım korusun.ihmal mi ecel mi Rabbim daha iyi biliyor.Bende o korkuyla girdim inanın olacağı varsa sebepsiz de bulur.siz iyi düşünün içinizi ferah tutun
Allah razi olsun sagolun
 
Merhaba ilk olarak seçtiğiniz doktor çok iyi bir doktor bence. İlk olarak hazır olmamız gereken şey bence birkaç ay boyunca burnunuzun çok şiş ve büyük olabileceği ve gözünüze güzel gelmeme ihtimali olacağı. Bence nefes almamaktan çok bu psikolojik kısım insanı daha çok etkiliyor. Tamponları genelde nefes alabiliyorsunuz ama içerisi dolunca ağızdan nefes almak zorunda kalıyorsunuz bence o kadar büyük bir problem değil. Zaten birkaç güne çıkacak tamponlar. Şimdiden geçmiş olsun umarım istediğiniz gibi olur 🩷
 
Merhaba ilk olarak seçtiğiniz doktor çok iyi bir doktor bence. İlk olarak hazır olmamız gereken şey bence birkaç ay boyunca burnunuzun çok şiş ve büyük olabileceği ve gözünüze güzel gelmeme ihtimali olacağı. Bence nefes almamaktan çok bu psikolojik kısım insanı daha çok etkiliyor. Tamponları genelde nefes alabiliyorsunuz ama içerisi dolunca ağızdan nefes almak zorunda kalıyorsunuz bence o kadar büyük bir problem değil. Zaten birkaç güne çıkacak tamponlar. Şimdiden geçmiş olsun umarım istediğiniz gibi olur 🩷
Tesekkür ederim , evet o konuda cok haklisiniz cok zaman alacagini düsünüyorum kendimi piskolojik olarak hazirladim suan ki burnumdan kötü olamaz diye düsünüyorum hep . Ben 5 yildir doktor ariyorum en son fuad sofuogluna gittigimde dedim ya sizde olacagim artik yada siz son doktumsunuz ! O kadar güzel icten samimi karsiladi ki asistaniylada iletisim harika insallah böyle kalir ilk görüsmemizde nerdeyse 45 dakika konustuk diger gittigim ünlü doktorlar hep genelde kendini övdü benim nasil bir burun istedigimi sormadilar bile sadece bana yakisani gösterdiler. Simdi tekrar 06.05 görüsmem var detayli bir sekilde sorularinizi hazirlayip begendiginiz burunlarin resmini de getirin dedi . Bakslim hayirlisiysa olsun yoksa bir engel ciksin diyorum
 
Tesekkür ederim , evet o konuda cok haklisiniz cok zaman alacagini düsünüyorum kendimi piskolojik olarak hazirladim suan ki burnumdan kötü olamaz diye düsünüyorum hep . Ben 5 yildir doktor ariyorum en son fuad sofuogluna gittigimde dedim ya sizde olacagim artik yada siz son doktumsunuz ! O kadar güzel icten samimi karsiladi ki asistaniylada iletisim harika insallah böyle kalir ilk görüsmemizde nerdeyse 45 dakika konustuk diger gittigim ünlü doktorlar hep genelde kendini övdü benim nasil bir burun istedigimi sormadilar bile sadece bana yakisani gösterdiler. Simdi tekrar 06.05 görüsmem var detayli bir sekilde sorularinizi hazirlayip begendiginiz burunlarin resmini de getirin dedi . Bakslim hayirlisiysa olsun yoksa bir engel ciksin diyorum
Cok şanslısınız ilgili bir doktora denk gelmşsiniz sonuçta emnim içinize sinen olacaktır. fiyatı ne acaba özelden de yazabilirsiniz.
 
6 nisanda ameliyat oldum bende, şekil ve şişlik konusu gerçekten önemli mesela ben sürekli pişman oluyorum ki bende daha kötü ne olabilir diyordum:( kaşıntı akıntı vs kolay bi süreç değil, birde uyumak gözlük takamamak vs birçok problem, ve 1 sene gibi uzun bir süre dikkat gerektiriyor, gerçekten sosyal medyada gördüğünüz kadar kolay bir süreç kesinlikle değil..
 
6 nisanda ameliyat oldum bende, şekil ve şişlik konusu gerçekten önemli mesela ben sürekli pişman oluyorum ki bende daha kötü ne olabilir diyordum:( kaşıntı akıntı vs kolay bi süreç değil, birde uyumak gözlük takamamak vs birçok problem, ve 1 sene gibi uzun bir süre dikkat gerektiriyor, gerçekten sosyal medyada gördüğünüz kadar kolay bir süreç kesinlikle değil..
Kesinlikle öyle . Ablam 2024 Aralik ayinda oldu hala sikayetleri var burnundan asla inanmiyorum operasyon olup da 3 gün sonra hic birsey olmamis gibi davrananlara diyor sürekli resimlerinde gercegi yansıtmadığını hep savunur.
 
Kesinlikle öyle . Ablam 2024 Aralik ayinda oldu hala sikayetleri var burnundan asla inanmiyorum operasyon olup da 3 gün sonra hic birsey olmamis gibi davrananlara diyor sürekli resimlerinde gercegi yansıtmadığını hep savunur.
Ne gibi şikayetleri var ablanızın.Nerede kime ameliyat oldu
 
Kesinlikle öyle . Ablam 2024 Aralik ayinda oldu hala sikayetleri var burnundan asla inanmiyorum operasyon olup da 3 gün sonra hic birsey olmamis gibi davrananlara diyor sürekli resimlerinde gercegi yansıtmadığını hep savunur.
Bende realitede olup tamamen sorunsuz olan asla görmedim heo bir problem var muhakkak, çoook pişmanım:(
 
Bende realitede olup tamamen sorunsuz olan asla görmedim heo bir problem var muhakkak, çoook pişmanım:(
Problemsiz olanlar var gercekten benim cevremde cok var cok da memnunlar sanirim yas sinirida önemli
 
Bende realitede olup tamamen sorunsuz olan asla görmedim heo bir problem var muhakkak, çoook pişmanım:(
Sizin sonuç için çok erken paylaşımınızda dikkat ettim 6nisan sanırım ameliyat 3aya okadar güzel oturuyorki acele etmeyin
 
Sizin sonuç için çok erken paylaşımınızda dikkat ettim 6nisan sanırım ameliyat 3aya okadar güzel oturuyorki acele etmeyin
Evet doğru ama çok stresli gerçekten değmezmiş diyorum hergün, umarım iyi olur dediğiniz gibi🤲
 
Dün ameliyatimi oldum arkadaslar biraz tansiyon sorunum var düsüyor cikiyor ilaclardan sanirim .amleiyathanedeki resmimi gördüm begendim hic kaldirmamis burnu oldugu gibi duruyor
 
Dün ameliyatimi oldum arkadaslar biraz tansiyon sorunum var düsüyor cikiyor ilaclardan sanirim .amleiyathanedeki resmimi gördüm begendim hic kaldirmamis burnu oldugu gibi duruyor
Hayırlı olsun, tansiyondan dolayı kanama olabilir korkmayın bende de olmuştu hafif, çok geçmiş olsun
 
Hayırlı olsun, tansiyondan dolayı kanama olabilir korkmayın bende de olmuştu hafif, çok geçmiş olsun
Sanirim ondan oldu evet . Cevabiniz icin tesekkür ederim simdi daha cok rahatladim allah razi olsun
 
Dün ameliyatimi oldum arkadaslar biraz tansiyon sorunum var düsüyor cikiyor ilaclardan sanirim .amleiyathanedeki resmimi gördüm begendim hic kaldirmamis burnu oldugu gibi duruyor
Cok geçmiş olsun sonucı merak ediyorum sayfasında bugün birtane paylaşım uaptı o .yani sonuç olarak begendinız mı kalkık mı olmasını istiyordunuz.
 
Cok geçmiş olsun sonucı merak ediyorum sayfasında bugün birtane paylaşım uaptı o .yani sonuç olarak begendinız mı kalkık mı olmasını istiyordunuz.
Bugün koydugu resmi bende gördüm benimkinin nerdeyse aynisi. Hayir kesinlikle kalkik yapmadim dedi en dogal hali olsun istedim ben
 
Back
X