Deri ve Cilt Hastalıkları Saç derisinde egzama

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Kızlar merhaba umarım yaşamış ve tecrübelerini benimle paylaşıcak birileri vardır..bikaç aydır saç derimde pullanma var dermatoloğa gittim egzama olduğunu söyledi losyon ve şampuan verdi kullandım bi süre ama maalesef geçmiyo :KK43:küçük küçük yara kabuğu gibi dökülüyo başka bi yerde olmuyo sadece saç derimde sürekli tarayıp temizlemeye çalışıyorum ama yok yine aynı..denemiş bi çözüme ulaşmış birileri var mı bana da fikir verir misiniz:110:
 

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Kuş uçmaz kervan geçmez bi yerlerdeyim elbette konu dediğin böyle olmalı :işsiz:aslında konuyu bdv de şöyle açmalıydım arkadaşlar saç derimde egzama var sevdiceğim saçımdan öperken ağzına kabuk girdi ve benden iğrendiğini söyledi sonra konuyu annesine açmış annesi de egzamalı biriyle asla olmaz demiş bende arabesk kafasına bağlayıp müjde ar dinliyorum terkedildim terkedildim :KK48:yine çok tatlıyım lanet olsun:KK59:
 

tulumbachen

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2015
5.898
13.258
Nisanlimda sedef hastaligi var. Ilk sac derisinde baslamis zamaninda. Suanda tüm vücudunda.
1. Stresden uzak kalmak en önemli faktor
2.karacigerden gelen bir hastalik oldugu icin (sedef) yemeye icmeye dikkat etmeniz lazim.
3.elma sirkesiye durulayin saclarinizi. Kokusu ucup gidiyor saclar kuruyunca

Eger sorunuz varsa bana yazabilirsiniz.
 

tulumbachen

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2015
5.898
13.258
Ilaclardan uzak durun bence. Geneli kortizon iceriyor. Nisanlimda kisa zaman yardim etse bile sonradan daha azgin geri geliyor ekzamalar.

Firsatiniz varsa deniz suyu ve günes cok.iyi geliyor.
 

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Teşekkür ederim cevabınız için egzama dedi doktor siz sedef diyince gözüm korktu bi:KK43:ilaç kullanmıyorum hiç sevmem ilaç içmeyi sadece kalbim için bi ilacım var onu içmek zorundayım..stres evet maalesef her şeyi etkiliyo elimden geldiğince uzak olmaya çalışıyorum..deniz güneş burda bol ama daha girmeye başlamadık biraz daha ısınınca giderim sürekli..nişanlınıza da çok geçmiş olsun sedefi bilirim maalesef kesin bi çözümü yok ara ara geçiyo ve sonra yeniden başlıyo
 

tulumbachen

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2015
5.898
13.258
Pet siseye deniz suyu doldurup evde saciniza dökebilirsiniz.
Biz almanyada yasadigimiz icin mecbur senede 4 kere sicak yerlerde tatil yapiyoruz.

Allah sifa versin canim.
 

kaptinn

*14. takım*bşl:63 gnc:56.4 hdf:53
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2015
34.453
50.534
Yok muymus bu derde derman :KK43: bende ilaclarimi aldım kullanicaktim şu an inancim kalmadı geçeceğine
 

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Yok muymus bu derde derman :KK43: bende ilaclarimi aldım kullanicaktim şu an inancim kalmadı geçeceğine
Benimde öyleydi doktorun verdiği her şeyi kullandım ama geçmedi burdan kimse yazmayınca bende araştırdım detaylı..bişeyler buldum aynı sorun mu var sizde de
 

kaptinn

*14. takım*bşl:63 gnc:56.4 hdf:53
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2015
34.453
50.534
Benimde öyleydi doktorun verdiği her şeyi kullandım ama geçmedi burdan kimse yazmayınca bende araştırdım detaylı..bişeyler buldum aynı sorun mu var sizde de
Evet malesef pul pul dökülüyo sivilceler çıkıyo kepek de var sampuanlar belki işe yarar bi dünya para döktüm onlara antibiyotiklerde cabası
 

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Evet malesef pul pul dökülüyo sivilceler çıkıyo kepek de var sampuanlar belki işe yarar bi dünya para döktüm onlara antibiyotiklerde cabası
Doktorun verdiği şampuanla losyon bana hiç etki etmedi maalesef umarım siz sonuç alırsınız..inanılmaz can sıkıcı ne çektim o pullardan kabuk gibi dökülüyodu 1 haftadır kurtuldum gibi inşallah tekrarlamaz..doktorun verdiklerini kullanın yine de sorun devam ederse benim de ilerleyen zamanlarda sorunum devam etmezse denediğim ürünleri yazarım:KK66:
 

leylaleyo

Üye
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2014
12
22
Şimdi yoldukça kaşıdıkça çıkan beyaz kabuklar bende de vardı bunun çaresini evde kafama tülbent bağlamayla buldum elim çok uzun süre kafama değmedi evde ve geçti kronikleşmiş kabuklanmalar.
Hala da olabilir ellersem coşarlar biliyorum ellememeye çalışıyorum
 

kaptinn

*14. takım*bşl:63 gnc:56.4 hdf:53
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2015
34.453
50.534
Doktorun verdiği şampuanla losyon bana hiç etki etmedi maalesef umarım siz sonuç alırsınız..inanılmaz can sıkıcı ne çektim o pullardan kabuk gibi dökülüyodu 1 haftadır kurtuldum gibi inşallah tekrarlamaz..doktorun verdiklerini kullanın yine de sorun devam ederse benim de ilerleyen zamanlarda sorunum devam etmezse denediğim ürünleri yazarım:KK66:
Psikolojim bozuldu resmen ne pis hastalık. inşallah etki eder ya yoksa çalarim kapınıza
çalışırken bitli gibi kasiniyorum millet görecek diye cekiniyorum :KK70:
 

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Psikolojim bozuldu resmen ne pis hastalık. inşallah etki eder ya yoksa çalarim kapınıza
çalışırken bitli gibi kasiniyorum millet görecek diye cekiniyorum :KK70:
ayy güldüm yahu:KK48: gerçekten pis hastalık bit olsa keşke tecrübem var çocukluktan hiç diilse:KK66:
 

Esvara

life goes on...
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2017
99
119
Şimdi yoldukça kaşıdıkça çıkan beyaz kabuklar bende de vardı bunun çaresini evde kafama tülbent bağlamayla buldum elim çok uzun süre kafama değmedi evde ve geçti kronikleşmiş kabuklanmalar.
Hala da olabilir ellersem coşarlar biliyorum ellememeye çalışıyorum
Kaşımama gerek kalsa keşke duştan çıkıyorum saçım kuruyo üstünde pullar var o kadar tuhaf bişey bu yani inşallah devam etmez