Sanal kumar bağımlısı eş

nevaninannesi

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Nisan 2026
Mesajlar
15
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
26
Kızlar selamlar, 1 aydır buraya yazmak istedim ama yazamadım cesaretimi topladım nihayet geldim. Beni sarsın, bana fikir verin lütfen… Sanal kumar bağımlısı eşi olan kadınların ne kadar çok olduğunu biliyordum bu süreçte inanın sürekli okudum o forumları…
Kızlar ben yaklaşık 5 sene önce henüz 5 aydır tanıdığım kişiyle evlendim şu an evliyiz ve 2 yaşında bir kızımız var. Annemin baskısı büyük bir etkendi ama tabi bende salaktım aileme bugüne kadar hiç rest çekemedim, bugüne kadar hiç bir kişiyle fiziki olarak tanışamadım, bir bardak çay bile içmedim mesela karşı cinsle hatta inanmayacaksınız ama hemcinsim olan arkadaşlarımla bile görüşemezdim, üniversite okudum mesela ama dışardan okudum, ailemin durumu hep iyiydi, bekarken çalıştırmadılar evlenince de ben çalışmadım çünkü sudan çıkmış balık gibiydim eşim ve çevresi hiç bizimkilere benzemiyordu eşim de çok iyiydi ve bana hep vaatlerde bulunurdu inanın hiçbirini yapmadı mesela altınlarımız olmasına rağmen araba almadı, bizde adettir kız evlenince dana verirler benden gizli eşim satmış o para ne oldu bilmiyorum altınlarımı benden saklı altın hesaba yatırmış altınların gramını hep küçültmüş bunca zaman sanal kumar oynuyormuş ben işkilleniyordum ama hep bana ne kumarı ya oyun bu diyordu ailem de buna inanıyordu ve artık kocam balonu sonunda patladı aileme yüklü bir miktarda para akışı oldu, annem ameliyat olacaktı 150 bin lira para lazımdı, iki daireleri boştu hatta birinin kirasını her ay ben alacaktım, eşim annemin hesabını her şeyini bildiği için ve ailem de ona güvendiği için resmen ailemi kullanmış 120 bin lira civarı bir para çekmiş bu paralar hep kesik kesik 3 bin,5 bin,10 bin gibi
Ve ne oldu biliyor musun ben bunu öğrendim hemen ablasını aradım çünkü eşim benim öğrendiğimi öğrenince telefonları açmadı, eşim beni aradı ve dedi ki seni artık gözden çıkardım, göreceksin sen, paranızı vericem ve gidicem yaptım bir hata kabul ediyorum ama artık oynamıyorum dedi şu an parası yok o yüzden oynayamıyordur diyelim :) annem bana bıraktı yalan yok kızım ondan koca olmaz artık sana diyerek fikir de veriyor annemden hiç beklenmedik hareketler inanın bunlar babam ise ben seninle asla durmam diyor babamla anlaşamıyoruz çünkü, çocuğumla beni kabul ediyorlar evet ama ilerisi için ne yaparım bilmiyorum, Ekim ayında KPSS’ye gireceğim daha önce evden çalışmıştım ama şu an pek bulamıyorum belki ilerleyen süreçlerde işe de başlayabilirim ailem çocuğuma bakacaklarını söylediler memurluğu istiyorum ama memuriyet olana kadar çalışayım diyorum bir de kızlar galiba öyle böyle boşanacağım…ya vazgeçersem diye korkuyorum.
 
hep aynı hikaye... bu adamdan zaten boşanacaksın bacım. ya şimdi bu kadar zararla boşanırsın ya on sene sonra on katı yüz katı zararla. seçim senin. hayatta tek başına değilsin, bir çocuğun var ona karşı da sorumlulukların var unutma. çalışsan bir şekilde o parayı da elinden alır zaten.
 
alıyordu zaten canım çalıştığım dönemlerde hep aldı demekki anneme yaptığı gibi yapıyordu hatırlayamıyorum ama ek hesap gibi bir şey açmış annemin banka hesabına sonra oradan kendine sürekli para aktarmış kumar için ben bu parasal mevzular yüzünden psikoloğa da gittim ailem hep beni kötü bildi ben hırçınım ama bu şrfsz eşim yüzünden bana o zamanlar senin harcamalarına yetiremiyordur da alıyordur derlerdi de pardon dimi
atıyorum internetten kızıma veya kendime kıyafet vs alıyorsam kendim alıyordum gezmeye gidiyorsam kendi paramla harcıyordum bu adam ben çalışmıyorken de kirayı faturaları ödüyordu mutfak masrafını ödüyordu ben çalışınca noldu sanki meğer benim paramla da kumar oynamış benim korkum ailem galiba
 
E annenın hesabından 120 bini çekince annen beklenmedik hareketleri sergilemiş .baban seni istemıyorsa iki dairesinden birine oturmana izin versin
 
ya kolay bir durumdasınız demiyorum. zor bir durum. asla kolay değil. ama kendiniz ve çocuğunuz için doğru yolu seçmek zorundasınız. mecbursunuz. gerekirse 5-6 ay çalışır para biriktirir sonra kendinizi kütüphanelere kapatıp bir sonraki kpss için çok sıkı çalışır atanırsınız. bir şekilde hayatınızı kurmak zorundasınız yani başka seçenek yok. çalışıyor mu bu adam sabit bir geliri var mı?
 
E annenın hesabından 120 bini çekince annen beklenmedik hareketleri sergilemiş .baban seni istemıyorsa iki dairesinden birine oturmana izin versin
eskiden olsa kaderim deyip çekeceksin gibi şeyler söylerdi annem de babam da bizim o paraya ihtiyacımız yok biz seni düşünüyoruz biz öldük diyelim ne olacaksın bu adam seni mahveder diyorlar haklı olarak bu arada babam tabiki izin veriyor oturmama, çalışmak istediğimi söylüyorum ama annem yine durmaz evlen baskısı yapar diye korkuyorum
 
ya vazgeçersem diye korkuyorum.
Seni gözden çıkardım diyen aileni dolandıran seni dolandıran çocuğunuzun gelecegını kumarda yiyen birini boşamaktan

Ya vazgeçersem die korkarken mi yapacaksın tüm o son paragrafta yazdıklarını . Gerçekten yaparım ben başarırım diyorsan kendıne inancına sahip çık yap . Annen napacak nıkah masasında kafana silah dayayıp evet mi dedirtecek çalışıp kira olmadan aile evınde oturduktan sonra kim nie sana evlen baskısı yapsın
 
çalışıyor canım
boşanınca İstanbul’a gitmek istediğimi söyledim aileme umarım ikna ederim zaten ailemin daireleri İstanbul’da hem eşimden uzak olurum hemde iş imkanı fazla, çevrem orda var
 
küçük çocuğun var ya annen deli mi kundakta bebeği olan yeni boşanmış insana kim evlen baskısı yapar. valla iyi durumdasın bence. ev var, çocuğa bakacak anne var. eğitimin var ki iş bulabilirsin. hayatın kıymetini bilmek lazım. 26 yaşındaymışsın daha çok küçüksün, 6 sene sonra 32 yaşında bambaşka güzel bir hayatın olabilir.
 
işte bana bunlarla gelin böyle sarsın beni bacım
bacım şöyle eşim şrfszi kendisini bulunmaz hint kumaşı sandığı için ve bana benim gibi salağı zor bulursun bir daha dediği için halbuki asıl salak bendim bu ilişkide bende anneme anne andım var ben bu şrfszden sonra yemin ederim çok değil birkaç sene içinde gözümü kestirdiğim iyi biriyle evlenirim ama bu sefer kendi dengimi bulurum evi arabası olan sağlam bir mesleği olan kadının parasına tenezzül etmeyeni bulurum demiştim annem de yemin ederim arkandayım hem şunu yaptırmadın bunu yaptırmadın durumları yok diye hep bunlara acıdın diyordun bu sefer karışmam ne hevesin varsa hepsini yaptır demişti ama daha öncesinde bir arkadaşına ben valla öyle sizin gibi evde durdurmam kendim bulurum kocayı demişti
 
 
ama inan yaşadığım yer küçük yer
İstanbul’a kesin olarak gidersem şanslıyım aslında çocuk gelişimi ve tıbbi sekreterlik okudum tıbbi sekreterler özelde ne kadar alıyor bilmiyorum ama 2 yıllık çocuk gelişimi okumuş tanıdık var belediyede inanın yaptığı hiçbir şey yok kreşteki çocuklara etkinlik bile yaptırmıyor sadece çocuk avutuyor aylık 70 bin alıyormuş, kocam olan ahlaksız sorun çıkarmaz inşallah ben bilmiyorum inanın boşanma süreçlerini, kızıma çok düşkün şrefsz sürekli görmek ve gelmek ister mi bilmiyorum @LeilaLe
 
Eşin adi bi manipülatör

Annenize söyledikleriniz yersiz daha boşanmadan birbirinizin gazını almış gibi bisey olmuş sizinkisi
 
Sarsılmak istiyordunuz değil mi? Sarsabilir miyim
 
Şimdi sizin annenizle ilişkiniz çok problemli. Okuyup iş sahibi olmanıza izin vermemiş. Evliliğinizi aceleye getirmiş. Kocanızla aranız bozulmasın diye paraları harcamasına göz yummuş. Size bundan koca olmaz diyor güya boşanıp gelmenize razı ama bir yandan da size yeni koca arıyor. Hiç boş durmuyor maşallah. Boşanma kararınızı bence annenizin bu baskıları etkiliyor. Söylediklerinizden boşanmak istediğinizi de anlıyorum ama aslında herkese rest çekme zamanınız gelmiş. Ailenizin imkanları da varmış. Size koca arayacaklarına gel kızım buraya parayı, kalacak yeri düşünme desinler önce
 
Vazgecebilirim korkuyorum demişsiniz o borçları siz ödersiniz 5 kurusunuz olmaz hayat gitgide pahalilaniyor ucuzlamıyor İlerde daha yaşlı daha bezgin daha parasız pulsuz bir kadın olursunuz .Kızınıza senin yüzünden evli kaldım demeyin ve mantıken başka çocuk yapmayın tabi bunuda kendiniz bilirsiniz hayat sizin ben ne karışırım.Sonucta çalışır ödersiniz var sizin gibi bir arkadaşımın babası kumar oynuyor annesi boşanmadı millet ne der diye iki kardeş onlar kadın memur evi yok arabası yok herşey kumara gitti hala borç ödüyor arkadaşım hayatıni kurdu annesinede saygı duymuyor .
 
Kocanız hem suçlu hem güçlü. Kayinvalidesinin hesabından para çekip kumar oynamis,birde suc bastırıyor. Oynayacaksa kendi hesabindan oynasın, annenizin birikimlerini iç etmeye ne hakkı var? Esinizle siz evlendiniz diye anneniz bunu çekmek zorunda değil.
Bütün kartlarınızın şifresini değiştirin.
 
aklıma koydum aslında yukarıda da bir arkadaşımız demişti sen kocandan eninde sonunda boşanacaksın ha şimdi 10 zararla olur ha beklersin 10 bin zararla olur gibi bir şey yazmıştı aynen öyle eninde sonunda ben boşayacağım size şöyle diyeyim maddi olarak aslında ona bağımlı değilim hatta mecbur da değilim boşandığımda her şey delilli sunulur zaten kanıtlar var,kaldı ki nafakayla beraber tazminat bile alırım ondan istersem çocuğumu dahi göremez çünkü hangi hakim kumarbaz ve hırsız bir insana çocuğun velayetini verebilir ki öyle değil mi? Haklısınız şu an bir daha çocuk düşünmemem gerek ama şunu diyeyim bir çok kistim var inanın çok isterdim sağlığıma zeval gelmesin ve kızımın kardeşi olsun ama sağlık olsun vardır bunda da bir hayır insanlar 40 yaşında evleniyor peş peşe iki çocuk doğuranı bile gördü bu gözler, evladımın babası hayırlı bir insan olmayacaksa neyleyeyim ben çocuk yapmayı. Son 5-6 aydır çalışabildiğim kadar kpss çalışıyorum bölümümde atama var ama 85+ almam gerek, kendimi garantiye aldıktan sonra bir saniye daha aynı havayı solumam. Yıllardır bana bir tatili çok görmüştü şrfsz, kızımı da alacağım tatile gideceğim biraz zor olacak 3-5 günlüğüne gidemesem bile günübirlik geziler oluyor alaçatı,ayvalık,akyaka falan bu yaz kızımla ve kız arkadaşlarımla yıllardır yapamadıklarımı yapacağım Allah büyüktür kendime sağlama alıp kıçına tekmeyi de vuracağım
 
Çok haklısınız vallahi
Biri vardı eşimden önce
Ondan ayrıldıktan sonra 1 buçuk sene falan hayatıma kimse girmedi, annemde kardeşinin oğluyla evlenmemi istedi kardeşinin oğlu da herkesten habersiz nişanlanıp evlenince annem eşimle ilişkimi aceleye getirdi şimdi benim üzerime gelen çok olacak burada ama inanın kendime ait fikrim yoktu önemsizdi yani ailem için, bir de yaşımın getirdiği cahillik de var. Şimdi annem o eski sevgilimle bana izin vermediğine bin pişman çocuk astsubay oldu evi vardı arabası vardı zaten aileden zengindi astsubay olduktan sonra da yatırımlar yapmıştır o çünkü seviyordu öyle şeyleri demiştim annemin pişmanlığından besleniyorum şu an el birliğiyle gencecik bir kızın geleceğiyle oynadılar beter olsunlar şimdi de eşimden yana bin pişmanlar hep onu iyi biliyorlardı sessiz sakin diye şimdi boşan diyor ondan sana koca olmaz diyor ya valla anneme gıcıklığıma evli kalasım geliyo da kendi gençliğime üzülüyorum vazgeçiyorum
 
`