Şaşırdım artık

yeniuye01

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2014
732
363
Biraz uzun olabilir bilmiyorum şimdiden kusura bakmayın
Artık nefes almak istiyorum. Çok yoruldum.
Çok küçükken ilkokula giderken abim evlendi yanımıza yerleşti. Eşi beni hiç sevmedi. Sürekli eziyet etti.
Bu yüzden kendime gelemedim. Arkadaşlarim olmadı gibi bişey olanlarda uzaklaştı zamanla. Yalnız kaldım. Annem babam çok konuşsa da değişen bişey olmadı. Cocuklarini da dövdü.
Aradan yıllar geçti ama o dönemde yaptıkları atamadım uzerimden. Arkadaş edinemedigim için nerede ne konuşulur nasıl hareket edilir bilemedim insanlar garip karşıladı bazen. Tabi bunları anlatırken ucube gelmesin aklınıza. Ama çok sessiz kalırım ortamlarda. Babam vefat etti para çektim borçları ödedim evlenene kadar borç ödedim. Millet yiyip içerken ben eve yürüyerek döndüm öğlen yemeklerini geecistirdim.
Eşimle çalışıyoruz. Para yetmiyor dugun borçlarını ödedik bazı borçlari çıktı bu arada depresyona girdim. Çocuk yok yaşım ilerliyor. İsyerim stresli.
Çok bunaldim hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Çok lüks isteklerim yok. Mutluluk ve huzur arıyorum.. öyle son model arabam olsun villam olsun falan değilim. Artık böyle havaya para ödemek istemiyorum.
Yardım edin lütfen
 

kendinehas

Kadrolu Cadı
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2015
11.175
31.429
Dert tam olarak ne tam olarak anlatamamışsın.
Borç varsa mecbur ödenecek.
Aile içi sorunların hala seni etkilemesine de izin verme.
Psikolog için maddiyatım yok dersen,kişisel gelişim ya da ünlü psikologların zilyon tane videoları var destek alabilirsin.
Hayat çok zor ben de çok bunalıyorum.
İşsizim ama şehir değişikliği yapacam inşallah hayırlısıyla yakında ümidim var.
Hep ümidim var hayata ,nefes alıyorsak her şey düzelecek demektir.
Allah yardımcınız olsun.
 

serkaps

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2015
3.721
6.396
Öncelikle geçmiş olsun ve başın sağ olsun.

Yengen konusunda konuşması gereken annen baban değil, abindi bence. O ne cahilliktir ki eşinin küçüç kardeşinin başına bela olursun. Ama ne yazık ki olan olmuş, bitmiş. Şu saatten sonra yapabileceğin en güzel şey onun gibilerden uzak durmak olur sanırım. Kendine ayırabileceğin, güzel vakit geçirebileceğin hiçbir şey yok mu? Haftasonu bir şeyler yapmak, açık havada olmak falan iyi gelir diye düşünüyorum ama. Evlilikte de ilk yıllar ne yazık ki heep borç ödeyerek geçiyor. :/ daha ne kadar ödemeniz var?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1471 gün geçti.

gelinn

Aşk...
Kayıtlı Üye
25 Nisan 2011
2.986
2.107
Oğlum çok hareketli ve bazen bunalıyordum. Aklıma hastanede tedavi gören lösemili çocukların anneleri geliyordu. Şükredip kendimi motive edip sabır sınırımı yükselttim. Oğlumu bağırmadan , kızmadan büyütme çabasındayım mümkün olduğunca. Kısacası siz de aklınıza daha kötü durumda olanları getirip kendinizi motive edin. Hayat herkese adil davranmıyor ne yazık ki.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2128 gün geçti.

yeniuye01

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2014
732
363
Oğlum çok hareketli ve bazen bunalıyordum. Aklıma hastanede tedavi gören lösemili çocukların anneleri geliyordu. Şükredip kendimi motive edip sabır sınırımı yükselttim. Oğlumu bağırmadan , kızmadan büyütme çabasındayım mümkün olduğunca. Kısacası siz de aklınıza daha kötü durumda olanları getirip kendinizi motive edin. Hayat herkese adil davranmıyor ne yazık ki.
Haklısınız çok zor durumda insanlar var ama bazen böyle dibe vuruyorum resmen

Öncelikle geçmiş olsun ve başın sağ olsun.

Yengen konusunda konuşması gereken annen baban değil, abindi bence. O ne cahilliktir ki eşinin küçüç kardeşinin başına bela olursun. Ama ne yazık ki olan olmuş, bitmiş. Şu saatten sonra yapabileceğin en güzel şey onun gibilerden uzak durmak olur sanırım. Kendine ayırabileceğin, güzel vakit geçirebileceğin hiçbir şey yok mu? Haftasonu bir şeyler yapmak, açık havada olmak falan iyi gelir diye düşünüyorum ama. Evlilikte de ilk yıllar ne yazık ki heep borç ödeyerek geçiyor. :/ daha ne kadar ödemeniz var?
En az iki yıl daha var. İşe girdigimden beri borç ödüyorum beni üzen bu. Bide bu parayı harcadım ama kendime değil. Abime ve ailesinede çok harcadım geçmişte kaldı herşey dedim boşver büyüklük bende kalsın bundan sonrası güzel olsun dedim abimlerin ailesine de çok harcadım. bi guleryuzdu beklediğim kimse kul köle olsun demedim. Eski eşine hediyeler bile aldım yaptıklarına ragmen. Aileyiz tatsızlık olmasın dedim. Ama kıymet bilen olmadı.
Abim boşandı bikac yıl önce. O da dayanamadı.
Dert tam olarak ne tam olarak anlatamamışsın.
Borç varsa mecbur ödenecek.
Aile içi sorunların hala seni etkilemesine de izin verme.
Psikolog için maddiyatım yok dersen,kişisel gelişim ya da ünlü psikologların zilyon tane videoları var destek alabilirsin.
Hayat çok zor ben de çok bunalıyorum.
İşsizim ama şehir değişikliği yapacam inşallah hayırlısıyla yakında ümidim var.
Hep ümidim var hayata ,nefes alıyorsak her şey düzelecek demektir.
Allah yardımcınız olsun.
Bilmiyorum bazen umutsuzluğa kapılıyorum. Kolay kolay pes etmem. Ama arka arkaya sorunlar yumağı oldum resmen. Yaşım ilerliyor 30 u geçtim eskiden hayal kurabilirdim ama artık bir ay sonrasını bile hayal edemiyorum. Aklıma hep kötü şeyler geliyor. Sanki hep kötü şeyler olacakmış gibi. Çok şükür bin şükür bugüne kadar olmaz diye düşündüğüm şeyleri Allah nasip etti mucizelerini gösterdi biliyorum. Tek umudum bu. Rabbim bundan sonrada yardım eder inşallah. Ama işte gelecek için şu olsun bu olsun diye hayal kuramiyorum. Bu saatten sonra ne değişir hayatımda bilmiyorum.