• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sebebi nedir?

Kendini değiştirirsen sorunlar ortadan kalkar..
Kendine şu soruyu sordun mu :Neden ilişkisi olan erkeklerden hoşlanıyorum? Psikolog bir uzmandan randevu alıp ruhunu iyileştirmelisin...
İlk kendine Sevgi ve saygın olsun o zaman yoluna girmeye başlar hayatın...
 
Kızlar takı tasarımcılık okuyan ama okuyamayan bu kız hatırladınız mı ?
Mantıklı açıklamalar beklemeyin rica ediciiim ahfghhfgaf
 
Hoşlandığım kişiler benden hoşlanmıyor hayatında sevgilisi eşi oluyor neden acaba?
Demek ki yanlış kişilere bakıyorsun..
Sevgilisi veya eşi varken neden sana bakmak gibi bir ihtiyaç hissetsin ki ?
Yanlış mi anlıyorum ben ?
Sevgili var,eşi var..
Özetle sağlıklı bir iliskisi var.
 
Hoşlandığım kişiler benden hoşlanmıyor hayatında sevgilisi eşi oluyor neden acaba?
Acaba neden? Kalbi dolu olduğu için sizin çok yabancı olduğunuz ahlak kavramının onlarda var olması nedeniyle olmasın sakın.
 
Bütün o adamlar bir sabah aniden dolmalara binip, kısır yemeye gittiler, ama ne acı ki hepsi lokum gibiydi ve saçlarını kestirmişlerdi.
 
E baya senaryo yazmışsınız siz. O üç cümleden bunları çıkarmak, bravo... umarım sizin söylediğiniz gibidir.
Ben de şöyle anladım. Misal ilk görüşte içinden birinden hoşlanıyor. Ama sonradan öğreniyor ki evli veya sevgilisi varmış 🙊
 
Back
X