• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

SEZARYEN DOĞUM HAKKINDA

BallYilmaz123

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Kasım 2023
Mesajlar
1.709
Emoji Skoru
1.130
Puanlar
63
Yaş
30
Merhaba sevgili anneler ve anne adayları!
Biliyorum doğum tecrübesi olmayanlar korkuyorlar. Hiç korkulacak bir şey yokmuş ama güle oynaya girdim ben doğuma desem yeri. Şimdi tarih 19.10.2025 pazar günü gerçekleşti benim doğumum. Planlı değildi herkesler inşallah normal doğum yaparsın diye dua ederken bana Sezaryen doğum yaparak adeta herkesi şoka soktuğum gündü 😂 Bence benim şu Perşembe günü patladı ama azar azar geldiği için kimseyi inandıramadım zira doktor birden patlar her yer batar gibi bir tanım yaptığı için bize herkes öyle bekledi ben dahil. Ki o gün sancılarım da 20 dk da bir gelmeye başladı ama sonra durdu bende daha zaman var diye bekledim ve 72 saat kendime işkence çektirdim çünkü tükürdüğümün doktoru sancıların 3 dk da bir gelmeden gelme demişti. En sonunda pazar sabahı eşim yeter artık deyip beni acile götürdü nst de sancı çıkmadı ama ben sancı çekiyorum gariptir ki. Tuse dedikleri alttan muayene de açıklık 1.5 cm çıktı ultrason da doktor bana şu gelmesi hakkında bilgi verirken birden yatış yapalım sezaryene hazırlayalım dedi ben nasıl şok. Neyse buldum kendimi hasta odasında doğumu beklerken. Tabi bebek hareket etsin diye yemek yediğim için 6 saat aç susuz bekledim siz her ihtimale karşı aç gidin. Önlük geldi giydim ama hala şaka gibi geliyor bana. Anestezi uzmanı herkese el sallayıp eve gideceğini düşünüyordu ben yolundan çevirmiş oldum özür dilerim ondan ameliyati ameliyat ekibine 5 dk önce haber veren doktoruma da sevgiler bu arada. Çünkü ekip hasta gelmeyecek sanıyordu. Anestezi uzmanı Spinal iğnesini beğenmedi küçük buldu bence büyüktü ama daha büyüğünü istedi aslında beğendmeiği markasıydı. Bu arada acımıyor gerçekten. Elektrik çarpması gibi bi his sadece. İçerde sizinle gıybet yapıyorlar baya baya ameliyathane çok eğlenceliydi. Benim hayatımın da ilk ameliyatıydı bu arada ve sahip olduğum ilk dikiş izim olarak çok daha anlamlı oldu. Ama ben bebeğimin çıkış anını göremedim çünkü ilk defa anestezi aldığım için uyuşmadım ya da panik yaptım bilmiyorum genel anesteziye geçti doktor. Bir el boğazımı sıkıyor gibi bir his oldu ve karanlık.. Uyuşmayi beklerken sohbet ediyorlar sizinle dikkatiniz dağılıyo 10 dk içinde uyuşuyorsun zaten ama işte o korku panik yaptırıyor insana
 
Back