Bizim yan tarafa taşınan kiracı aile sabahtan gecenin daha bu saati sesi kesilmez, butun gun balkonda bırbır diğer mahallelere bağırıyor, radyoyu açıp ağıtlar yakıyor. Sesi cok yuksek cikiyor ayari yok. Aylardır çekiyoruz. Bi de utanmadan bi komşuya kızmış 'ne bu gürültü' diye. Oysa misafiri gelmiş kadının ve mümkün değil çok gürültü yapmaları. Geçenlerde komşunun biri azarlamis 'ayşe sus' diye, bi sustu ama nafilee. Cinnet geciriyorum. Bizim dilimizden de anlamaz, bişey demeye çekiniyorum. Bıktım gerçektende. allah islah etsin.