Arkadaşlar merhaba, tecrübelilerin görüşlerine ihtiyacım var. Bu ay ilk defa klomen ve duphaston kullandım pkos var kilom yok ancak adet düzensizliği var. yumurtam 15 nisanda çatladı. Dün yani 25 nisanda gebelik testinde silik çizgi gördüm. İnanamadım tekrar tekrar yaptım 5 testin beşinde de silik çizgi vardı. Bugün tekrar sabah idrarıyla yaptım ilk başta ikinci çizgi belirmedi ama 6-7. Dk da tekrar silik bir çizgi belirdi. Bu yaptığım testler erken gebelik değil normal gebelik testiydi. Normalde hcgnin artması gerekmez miydi? Kan da veremedim haftasonu diye. Duphastonu bugün son kez içtim. Regl olcakmışım gibi karnım ağrıyor göğüslerim şiş. Bu durum normal midir? Ne yapmamı tavsiye edersiniz?