• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Silik Gebelik Testi

Iremsu96

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nisan 2026
Mesajlar
20
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
29
Arkadaşlar merhaba, tecrübelilerin görüşlerine ihtiyacım var. Bu ay ilk defa klomen ve duphaston kullandım pkos var kilom yok ancak adet düzensizliği var. yumurtam 15 nisanda çatladı. Dün yani 25 nisanda gebelik testinde silik çizgi gördüm. İnanamadım tekrar tekrar yaptım 5 testin beşinde de silik çizgi vardı. Bugün tekrar sabah idrarıyla yaptım ilk başta ikinci çizgi belirmedi ama 6-7. Dk da tekrar silik bir çizgi belirdi. Bu yaptığım testler erken gebelik değil normal gebelik testiydi. Normalde hcgnin artması gerekmez miydi? Kan da veremedim haftasonu diye. Duphastonu bugün son kez içtim. Regl olcakmışım gibi karnım ağrıyor göğüslerim şiş. Bu durum normal midir? Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
 
Çatlatma iğnesi de olduysan çizgiler onun etkisi olabilir ama olmadıysan gebelikte olabilir. Testlerin fotosunu da paylaşır mısın yorumlamak daha kolay olur
 
Çatlatma iğnesi de olduysan çizgiler onun etkisi olabilir ama olmadıysan gebelikte olabilir. Testlerin fotosunu da paylaşır mısın yorumlamak daha kolay olur
Birkaç tanesini şöyle ekledim. Biri farklı markanın. Çatlatma iğnesi olmadım ama Ovaluasyon testi yaptım ve bir de yumurtamın çatladığını yoğun bir kasık ağrısıyla hissetmiştim sanırım klomenden kaynaklı
 

Eklentiler

  • IMG_2453.webp
    IMG_2453.webp
    7,8 KB · Görüntüleme: 822
Çatlatma iğnesi de olduysan çizgiler onun etkisi olabilir ama olmadıysan gebelikte olabilir. Testlerin fotosunu da paylaşır mısın yorumlamak daha kolay olur
Fotoğrafta ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama hepsinde böyle silik çizgiler var. Bugün yaptığımda da yine silik çizgi oluşmuş sonradan
 
Birkaç tanesini şöyle ekledim. Biri farklı markanın. Çatlatma iğnesi olmadım ama Ovaluasyon testi yaptım ve bir de yumurtamın çatladığını yoğun bir kasık ağrısıyla hissetmiştim sanırım klomenden kaynaklı
Bir tanesinde çizgi gördüm diğerlerinde göremedim çizgi testin markası ne? Adetine daha var birkaç gün bekle öyle tekrarla bence. Ya da verebiliyorsan yarın direk kan ver daha sağlıklı bir sonuç olur
 
Kaset testte çıkması iyi bence. İnşallah yarın tekrar yapın kan da verin netleşsin
 
Fotoğrafta ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama hepsinde böyle silik çizgiler var. Bugün yaptığımda da yine silik çizgi oluşmuş sonradan
İlk 10 dakika önemli sonrası çöp kuruma falan oluyor yanıltıyor
 
Bir tanesinde çizgi gördüm diğerlerinde göremedim çizgi testin markası ne? Adetine daha var birkaç gün bekle öyle tekrarla bence. Ya da verebiliyorsan yarın direk kan ver daha sağlıklı bir sonuç olur
Şöyle flaşla çektim bazısında daha net bazısında aşırı silik. 5 tanesi Freely 1 tanesi laboquick. Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
 

Eklentiler

  • IMG_2455.webp
    IMG_2455.webp
    21,9 KB · Görüntüleme: 819
Kaset testte çıkması iyi bence. İnşallah yarın tekrar yapın kan da verin netleşsin
İnşallah şimdi erken gebelik testi istedim bakalım onunla da yapıcam bugün. Yarın kan vericem. Ya aslında elektronik sigara içiyorum dünden beri çok çok azalttım ama halen içiyorum emin olsam bırakıcam da bırakamadım da 🙏🏻
 
Şöyle flaşla çektim bazısında daha net bazısında aşırı silik. 5 tanesi Freely 1 tanesi laboquick. Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
Ne demek rica ederim. Kendi tecrubelerime dayanarak freely olanlara güvenme ama laboquik çok iyi bir test çizgi çıkarıp yalnış olduğunu görmedim
 
Fotoğrafı buraya atınca daha az silik olan çizgiler çözünürlük düştüğünden dolayı görünmüyor ama onlarda da var aslında
 
Ne demek rica ederim. Kendi tecrubelerime dayanarak freely olanlara güvenme ama laboquik çok iyi bir test çizgi çıkarıp yalnış olduğunu görmedim
Laboquickte de çok silik bir çizgi belirdi. Ama hiç bilmiyordum freely tercih etmeyeyim artık çok teşekkür ederim 🙏🏻
 
Arkadaşlar merhaba, tecrübelilerin görüşlerine ihtiyacım var. Bu ay ilk defa klomen ve duphaston kullandım pkos var kilom yok ancak adet düzensizliği var. yumurtam 15 nisanda çatladı. Dün yani 25 nisanda gebelik testinde silik çizgi gördüm. İnanamadım tekrar tekrar yaptım 5 testin beşinde de silik çizgi vardı. Bugün tekrar sabah idrarıyla yaptım ilk başta ikinci çizgi belirmedi ama 6-7. Dk da tekrar silik bir çizgi belirdi. Bu yaptığım testler erken gebelik değil normal gebelik testiydi. Normalde hcgnin artması gerekmez miydi? Kan da veremedim haftasonu diye. Duphastonu bugün son kez içtim. Regl olcakmışım gibi karnım ağrıyor göğüslerim şiş. Bu durum normal midir? Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Sonucunuz ne oldu pozitiftir inşallah 🥰
 
Şöyle flaşla çektim bazısında daha net bazısında aşırı silik. 5 tanesi Freely 1 tanesi laboquick. Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
Laboquick testıniz belırgın olan testmıydı acaba adetınızın kacıncı gunu yaptınız bu testlerı
 
Benim yaz ayında yaptığım laboquick marka test kuruma çizgisi çıkarmıştı hamile de değildim zaten. İlk 10 dakika pembe bir çizgi silikte olsa çıkmıyorsa dikkate almayın bana kuruma çizgisi gibi geldi
 
Laboquickte de çok silik bir çizgi belirdi. Ama hiç bilmiyordum freely tercih etmeyeyim artık çok teşekkür ederim 🙏🏻
Laboquick marka güvenilmez emin olun 🫤 awoxla deneme şansınız varsa eğer ilk idrarla awox markayla denemenizi öneririm boşa hayal kırıklığı olmasın bana cok yaşattı frelly ve laboquick 🤦
 
Back
X