- Katılım
- 19 Kasım 2013
- Mesajlar
- 19.127
- Emoji Skoru
- 34.866
- Puanlar
- 798
- Konu Sahibi choccywhoccydoodah
- #141
Görüştüm,ilgileneceğini söyledi. Annesi ile de görüştüm çocuğun,tekrarı yaşanırsa neler yaşayacağız anlattım ona da. Bakalım henüz yeni görüşebildim. Bu hafta beklemedeyim. Bir gelişme olursa tekrar yazarım.Müdür ile görüşebildiniz mi?