siz olsaniz bu ikiyuzlulere nasil davranirdiniz??

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Sevgicicegim99

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2018
938
398
Ama bu tavrinin sebebi annesi zaten. Sen nasil konusuyorsun dayin ve yengen hakkinda diyerek susturmasi gerekiyordu kizini. Muhtemelen gorumcen de boyle konusuyor ki kizi yuz buluyor.
Ikisi de terbiyesiz..

Koca kiz (24 yas) nasil kucucuk cocugu disliyor. Kendine gel, yasindan utan deseydin ya. Sen lafini gerektigi yerde soylemiyorsun sonra icine dert oluyor. Icine dert olacagina o an lafini soyle bozulan bozulsun, kusen kussun kendileri bilir.

Boyle icine atman, tepki vermen gereken yerde susman hic iyi degil, bunu asmaya calis.
çok ama cok haklısınız sen nasil konusuyosun dayının yengenin hakkinda demeliydi ki annesinin de ondan kalir yani yok bu yuzden.mesafeliyiz
 

Kahve __Kokusu

Carpediem
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2019
2.942
7.588
75 yasinda bir kadin da.soylenilene takilabiliyor o kadin ne oluyor peki 75 yasindan hooop 12 yasina mi düşüyor? ne bicim.insanlarsiniz
Yanlız üslûp çok kötü nasıl insanlarsiniz kapasite kimse size hakaret etmiyor siz neden ediyorsunuz ?
 

RaskolnikovunSonyasi

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2016
1.280
2.472
bence senin zeka yasin 1 falan
Kötü bir şey söylemedim ki neden böyle diyorsun 😮 yani 18 yaşında birinin lafına 40 yaşında bir kadın alınmaz bence. Ben 21 yaşındayım 18 yaşına ben de yakınım aşağılamak maksatıyla söylemedim. Şok oldum böyle demene
 

RaskolnikovunSonyasi

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2016
1.280
2.472
konu sahibinin yasi 18 yasina yakindir diyen bir kisiye yazdim bu sözü
Yaşının 18 yaşına yakın olması kötü bir şey mi allah aşkına ne var bunda. Ben senin yaşını nerden bilebilirim bir tahminde bulundum sadece ama aşırı kabasın
 

flamefire

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Aralık 2018
7.747
6.635
nerden basliyim bilmiyorum ama oncelikle 6 yillk evliym . eşimle severek evlendik sorunlar oldu ama şuan duruldu cok şükür. kaynanamlar baska bir ilçeye tasindilar deniz kenarinda biryere. Biz de eşim le doğal olarak kaynanama gidiyorduk . ama gereksiz torunu da oradaymis. neden gereksiz dedigimi anlayacaksiniz. bir gun esimle gittik kayinvaldeme orada gorumcem de vardi. ben esimle eve yeni girmiştim. onlar mutfakta esimle beni konusuyorlardi. esimin adi Ahmet olsun benim adim Ayşe olsun.gorumcemin kizi, annesine Özürlü Ahmet le Özürlü Ayşe geldiler ıyyy dedi. bizzat duymuştum yeni evliydim şimdiki aklım olsa ne diyon ln sen ikiyuzlu derdim. arkamdan konustugunu yuzune vururdum. o yıllarda yuzune vurmadim sustum aptal gibi. neyse
bu zaman icerisinde zaman.akip gitti bu ikiyuzlu şahıs bana yenge size gelicem kalmaya dedi. yine misafir kovulmaz mantigi ile kabul ettim asla yuzune vurmadım.

dedigim.gibi tekrar soyluyorum simdiki aklim olsa susmazdimmmm.
geldi kaldi bizde yedi icti vs.
misafir olarak geldi bize yuzune vurmayayim.dedim yine bisey demedim baska biryerde.soylemeyi planliyordum ama o başka yer biturlu çıkmadı karşımıza.

ben kendime.instagram actim gorumcemi de ekledim. herkese açık yaptim. bu arkamizdan ÖZÜRLÜLER diyen şahıs bugun hikayelerime bakmis.

bu saatten.sonra nasil bir yol izleyeyim ona gerçek yuzunu bildiğimi bildireyim mi? evime birdaha gelmeye yüzü olmasin
İçinizde bırıktırıp şimdimi soyluceksınız.Hayretbir şey .O zaman yapmanız gerekıodu yapmanız gerekenı .Bır gun bır konu acılır ve sızde soylersınız.Boylesi çok ama çok gereksız olur .
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.