• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sizce ne yapmalıyım ??

ceyllinn0

Gelsin hayat bildiği gibi.🗝️
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Nisan 2026
Mesajlar
12
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Merhabaa . Konuma başlamadan önce yorum yazan herkese teşekkür ediyorum .
Kocamla 3 gündür konuşmuyoruz . Kendi şehir dışında çalışıyor . 3 gündür ne arıyor ne de yazıyor. Ben de öyle .
Bir konu hakkında tartıştık telefonu yüzüne kapattım ve sonra bu şekilde konuşmuyoruz . Kendisi halinden memnun diye düşünüyorum .


Konu da şu, ben kendisiyle konuşuyorken 1.5 yaşında oğlum kafasını bir yere çarptı . Telefonu bırakıp yanına gittim ağlıyordu ve onu sakinleştirmeye çalıştım . Sonra tekrar telefonu elime aldım niye ağladığını eşime anlatıyorum . O da bana baksana ne olmuş neyi var dedi. Ben de baktım herhalde dedim . Çocuğa bir şey olmasından çok korkuyor her şeyi abartıyor . Şu hallerinden sıkıldım bunaldım artık . O sinirle telefonu yüzüne kapattım . Kızlar size soruyorum ya ben zaten telefonu bırakıp yanına gitmişim hala bana gelip bakmadın mı çocuğa deyip saçma sapan konuşuyor . Daraldım bunaldım artık ya . Çocuğa da bir şey olmadı yani kafasını çarpacak, düşecek vuracak illa ki . Telefonu kapattıktan sonra kedisine seninle konuşmak istemiyorum yazdım . Saçma sapan konuşmalarından sıkıldım mesajı attım . Görüldü attı sadece . O günden sonra ne aradı ne yazdı .


Kendi bu halinden çok memnun ya 3 gündür konuşmuyoruz. Artık ben de kendisiyle konuşmak istemiyorum . Zaten yazmasam aramasam 1 hafta konuşmaz .belki de daha fazla . Ama hiç umurumda değil artık . Onunda öyle . Sizce ben ne yapmalıyım yorumlarınızı bekliyorum . Ve haksız olan ben miyim gerçekten
 
Merhabaa . Konuma başlamadan önce yorum yazan herkese teşekkür ediyorum .
Kocamla 3 gündür konuşmuyoruz . Kendi şehir dışında çalışıyor . 3 gündür ne arıyor ne de yazıyor. Ben de öyle .
Bir konu hakkında tartıştık telefonu yüzüne kapattım ve sonra bu şekilde konuşmuyoruz . Kendisi halinden memnun diye düşünüyorum .


Konu da şu, ben kendisiyle konuşuyorken 1.5 yaşında oğlum kafasını bir yere çarptı . Telefonu bırakıp yanına gittim ağlıyordu ve onu sakinleştirmeye çalıştım . Sonra tekrar telefonu elime aldım niye ağladığını eşime anlatıyorum . O da bana baksana ne olmuş neyi var dedi. Ben de baktım herhalde dedim . Çocuğa bir şey olmasından çok korkuyor her şeyi abartıyor . Şu hallerinden sıkıldım bunaldım artık . O sinirle telefonu yüzüne kapattım . Kızlar size soruyorum ya ben zaten telefonu bırakıp yanına gitmişim hala bana gelip bakmadın mı çocuğa deyip saçma sapan konuşuyor . Daraldım bunaldım artık ya . Çocuğa da bir şey olmadı yani kafasını çarpacak, düşecek vuracak illa ki . Telefonu kapattıktan sonra kedisine seninle konuşmak istemiyorum yazdım . Saçma sapan konuşmalarından sıkıldım mesajı attım . Görüldü attı sadece . O günden sonra ne aradı ne yazdı .


Kendi bu halinden çok memnun ya 3 gündür konuşmuyoruz. Artık ben de kendisiyle konuşmak istemiyorum . Zaten yazmasam aramasam 1 hafta konuşmaz .belki de daha fazla . Ama hiç umurumda değil artık . Onunda öyle . Sizce ben ne yapmalıyım yorumlarınızı bekliyorum . Ve haksız olan ben miyim gerçekten
Bana göre arada hakaret veya gurur kırıcı bir kavga olmadıysa 3 gündür aramama normal bir durum değil
 
3 gündür aramayan çocuğunu merak etmeyen biri maalesef ilgili, çocuğuna düşkün bir baba profili çizmiyor. Boşansanız çocuktan da boşanır hiç arayıp sormaz belli ki. Çocuğunuza üzüldüm.
 
Çelişkili. Çocuk yüzünden sizi bunaltıyor, çocuk yüzünden tartıştınız, ama 3 gündür çocuğu bile merak etmiyor.
Kaynanam 2 gündür yanımda kalıyor ondan aradı 2 gün sadece günde 1 kez
 
Benim ne yapmam gerekiyor . Neyin içine düştüm ya ben. Hem suçlu hem güçlü
 
Bu şekilde olmamız umurunda bile değilmiş. Sözde beni çok sevdiğini söylüyor . Hiç inancım kalmadı artık
 
Merhabaa . Konuma başlamadan önce yorum yazan herkese teşekkür ediyorum .
Kocamla 3 gündür konuşmuyoruz . Kendi şehir dışında çalışıyor . 3 gündür ne arıyor ne de yazıyor. Ben de öyle .
Bir konu hakkında tartıştık telefonu yüzüne kapattım ve sonra bu şekilde konuşmuyoruz . Kendisi halinden memnun diye düşünüyorum .


Konu da şu, ben kendisiyle konuşuyorken 1.5 yaşında oğlum kafasını bir yere çarptı . Telefonu bırakıp yanına gittim ağlıyordu ve onu sakinleştirmeye çalıştım . Sonra tekrar telefonu elime aldım niye ağladığını eşime anlatıyorum . O da bana baksana ne olmuş neyi var dedi. Ben de baktım herhalde dedim . Çocuğa bir şey olmasından çok korkuyor her şeyi abartıyor . Şu hallerinden sıkıldım bunaldım artık . O sinirle telefonu yüzüne kapattım . Kızlar size soruyorum ya ben zaten telefonu bırakıp yanına gitmişim hala bana gelip bakmadın mı çocuğa deyip saçma sapan konuşuyor . Daraldım bunaldım artık ya . Çocuğa da bir şey olmadı yani kafasını çarpacak, düşecek vuracak illa ki . Telefonu kapattıktan sonra kedisine seninle konuşmak istemiyorum yazdım . Saçma sapan konuşmalarından sıkıldım mesajı attım . Görüldü attı sadece . O günden sonra ne aradı ne yazdı .


Kendi bu halinden çok memnun ya 3 gündür konuşmuyoruz. Artık ben de kendisiyle konuşmak istemiyorum . Zaten yazmasam aramasam 1 hafta konuşmaz .belki de daha fazla . Ama hiç umurumda değil artık . Onunda öyle . Sizce ben ne yapmalıyım yorumlarınızı bekliyorum . Ve haksız olan ben miyim gerçekten
Bu bir birikmişlik ve patlama mı?
 
Sanırım baştan beri iletişim sorununuz var,böyle evlilikleri okuyunca evlenmek için evlenilmiş hissi oluşuyor bende.Adama göre koca olmak hesap sormak, hizaya getirmek.Size göre ise susmak, ani tepkilerle fark edeceğini sanmak.Çift terapisine gidin ikinizde adım atarsanız hatalarınızı görürseniz bu evlilik sürer.
 
Telefonu kapattıktan sonra kedisine seninle konuşmak istemiyorum yazdım
İstemediğinizi yazmışsınız zaten. Sizde iletişim tersten mi okunuyor?

Biraz şöyle olmuş; körün istediği bir göz, Allah verdi iki göz.

Ağzınızdan çıkanlara dikkat edin.
 
İstemediğinizi yazmışsınız zaten. Sizde iletişim tersten mi okunuyor?

Biraz şöyle olmuş; körün istediği bir göz, Allah verdi iki göz.

Ağzınızdan çıkanlara dikkat edin.
Ben bunu o an o durum için yazdım . Seninle 3 gün boyunca konuşmak istemiyorum ya da hiç konuşmak istemiyorum yazmadım .
 
Sanırım baştan beri iletişim sorununuz var,böyle evlilikleri okuyunca evlenmek için evlenilmiş hissi oluşuyor bende.Adama göre koca olmak hesap sormak, hizaya getirmek.Size göre ise susmak, ani tepkilerle fark edeceğini sanmak.Çift terapisine gidin ikinizde adım atarsanız hatalarınızı görürseniz bu evlilik sürer.
Susmak mı😁 her konu da en çok ben konuşurum çözmek isterim . O ise konuyu kapatalım ister kavga çıkmasın ister . O yüzden bu yaptığı da bana göre bir kaçış yolu. Ardını arkasındakileri düşünmeden . Ne olursa olsun , bir insan birini gerçekten seviyorsa 3 gün ve daha fazlası .. Hiç bir şekilde iletişimi kesmez kesmemeli bence.
 
Back
X