merhaba kizlar, astrolojiye ne kadar inanirsiniz bilmiyorum ama ben biraz inaniyorum. soyle ki ozellikle ask ve evlilikte gunes burcu, yukselen burcundan cok venus burcunun onemli oldugunu gormustum bi yerde(bu konularda bilgisi olan biri belki daha iyi bilir ama). benim burcum koc, yukselenim yengec ay burcum da kova. onun burcu ikizler, yukseleni yengec, ay burcu balik venus burcu da boga(bu sanirim iyi bisey?) benim venus burcum da koc(bu kotu bisi sanirim genelde onlari iliskide tutmak zordur diye okumustum) sizce biz ne kadar uyumluyuz ne kadar gotururuz bu konularda bilgisi olanlar goruslerini yazabilir mi? bilgisi olmayan kendi deneyimlerini de yazabilir(sevgili ya da exinin bildigi burclari ve yasadiklari ile ilgili). boylece bi bilgi havuzu olur elimizde kiyaslayip cikarim yapariz, tartisiriz. belki burca gore degil de insana gore degisiyordur ama ben unlulerden ve “kocan da adam” cikti dedigimiz insanlara baktigimda genelde venusunun boga yengec vs oldugunu gordum mesela kenan imirzalioglu gibi ama kanye west gibi biri de bu grupta cikti sasirdim. sizin gorusleriniz neler?