• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sizce

Florya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mart 2024
Mesajlar
866
Emoji Skoru
114
Puanlar
33
Yaş
28
İsteme ve sözü bir arada yapmak sizce mantıklı mı? Evde mi yoksa salonda mı daha güzel olur?İsteme ve sözü birleştirmek doğru bir karar mı? Sizce ev ortamı mı daha güzel olur, yoksa salon mu?
 
Niye aynı soruları ikişer kere yazdığınızı anlamadım ama bence isteme ve söz dediğin evde olur.
 
Biriyle evlilik yoluna mı girdin 🤔
 
Baktın konular açıp aynı şeyleri sormak kesmiyor, konu acip tekrar tekrar aynı soruyu sorayım mi dedin??
*Düştün peşine yalvar yakar ikna mi ettin eskiyi?
 
Her şeyi bi anda yapıp gitmek en iyisi fkfkf evde ya da salonda sizin durumunuza göre değişir kaç kişi gelecek ev ağırlamak için yeterli büyükte mi ve misafirleri ağırlayabilecek insanlar var mı vs.
Durum varsa ve kalabalıksa bi mekanda halletmek en temizi hiç uğraşmazsınız
 
Hayırlısıyla evlenseydin de kurtulsaydık senden diyeceğim, bu sefer de evlilik sorunlarınla alakalı zibilyon tane konu açacaksın.
 
İsteme ve sözü bir arada yapmak sizce mantıklı mı? Evde mi yoksa salonda mı daha güzel olur?İsteme ve sözü birleştirmek doğru bir karar mı? Sizce ev ortamı mı daha güzel olur, yoksa salon mu?
Olur neden olmasın eviniz müsaitse insanları ağırlayacak yeriniz varsa olur yoksa salon
 
İsteme ve sözü bir arada yapmak sizce mantıklı mı? Evde mi yoksa salonda mı daha güzel olur?İsteme ve sözü birleştirmek doğru bir karar mı? Sizce ev ortamı mı daha güzel olur, yoksa salon mu?
Tabii ki mantıklı.
Bizim buralarda isteyen birlikte yapar iki kere uğraşmak yerine.

Ama eski konularinizi bilmiyorum, bilen arkadaslar o konularda sizi uyariyorsa dikkat etmenizi isteriz.
 
İsteme söz nişan hepsini aynı zamanda, evde yaptık diğer gün de nikahımız vardı. Yatırım tavsiyesi değildir 😅
 
Baktın konular açıp aynı şeyleri sormak kesmiyor, konu acip tekrar tekrar aynı soruyu sorayım mi dedin??
*Düştün peşine yalvar yakar ikna mi ettin eskiyi?
Baktın konular açıp aynı şeyleri sormak kesmiyor, konu acip tekrar tekrar aynı soruyu sorayım mi dedin??
*Düştün peşine yalvar yakar ikna mi ettin eskiyi?

Hayırlısıyla evlenseydin de kurtulsaydık senden diyeceğim, bu sefer de evlilik sorunlarınla alakalı zibilyon tane konu açacaksın.

Eskıyı ıkna etmek için uğrasmam o evet desem tamam zaten her seyı o olay üzerinden yorumlamasanız mı??
 
Eskıyı ıkna etmek için uğrasmam o evet desem tamam zaten her seyı o olay üzerinden yorumlamasanız mı??

Şu görücü aracılığı ile tanıştığın cimri mi diye ölçüp tartmak için borç istemeyi planladığın saftiriği mi ikna ettin evlenmeye?
 
Evde yapan yok tut bi yer isteme söz nişan yap gitsin bşr sürü davet evi var yemeği de hazırlar işte
 
Hepsini gereksiz buluyorum kına nikah bitti 😄
 
Back
X