- Katılım
- 24 Nisan 2013
- Mesajlar
- 5.846
- Emoji Skoru
- 9.867
- Puanlar
- 178
E lisans atamaları kasımda zaten, ben de bekliyorum. Anlamadım sınava girmedin sanırım daha
Kasim atamalari hakkında pek bilgim yok acikcasi
Kurumlar KPSS A dan su puani alan basvursun diyor . basvuruyoruz sonra kurumda yazili ve sözlü mülakat oluyoruz.. Eğer hepsini geçersek ancak olabiliyor: ( bu süreçten de korkuyorum acikcasi