• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Smear testi akıntı kültür test

karanfil76

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2025
Mesajlar
295
Emoji Skoru
34
Puanlar
13
Yaş
29
Kizlar merhaba iki kürtaj öyküm var geçmeyen akıntı vardı doktora gittim ilk defa smear testi yaptı akıntıdan örnek aldı eve geldim iccamasirim kahverengi leke olmuş kanama geldi şok oldum üzüldüm aslında enfeksiyon durmuyor normal beyaz akıntı demişti bı kaç doktorda öyle demişti ama sürekli olunca yaptrdim bu kez pişman oldum ama etrafımda kimse de kanama olmamış korkuyorum yara oldu tahriş oldu iyileşmez diye başına gelen var mı böyle durum yarına doktora ulasabilirsem danışacagim
 
Çok geçmiş olsun kürtajla ilgili olabilir mi acaba ne zaman oldunuz? Ya da gebelik şüpheniz var mı? Regl olma ihtimaliniz var mı? ben daha yeni smear verdim kanama olmadı
 
Çok geçmiş olsun kürtajla ilgili olabilir mi acaba ne zaman oldunuz? Ya da gebelik şüpheniz var mı? Regl olma ihtimaliniz var mı? ben daha yeni smear verdim kanama olmadı
Yok yani 16 gününde adetin aldı örnek fırçayla sürttü biraz sonrası baktım eve gelince kahverengi leke geldi şimdi durdu rengi sarımsı gibi sanırım tahriş oldu yada örnek alırken kanadı yaparken canım acimamisti şok oldum yani kime sorsam bende kanama olmadı diyo
 
Çok geçmiş olsun kürtajla ilgili olabilir mi acaba ne zaman oldunuz? Ya da gebelik şüpheniz var mı? Regl olma ihtimaliniz var mı? ben daha yeni smear verdim kanama olmadı
Yumurta baktı yok demişti çatlamış da olabilir ama ben gebelere de yapıyorum bunu sorun olmaz demişti şimdi kesildi ama sarımsıya döngü rengi bende kendi doktorum numarası vardı ona yazdım Cook normal yazmış bana etrfaimda yaptıranlarda olmadı ben korktum
 
Yumurta baktı yok demişti çatlamış da olabilir ama ben gebelere de yapıyorum bunu sorun olmaz demişti şimdi kesildi ama sarımsıya döngü rengi bende kendi doktorum numarası vardı ona yazdım Cook normal yazmış bana etrfaimda yaptıranlarda olmadı ben korktum
Valla bilemedim canım, doktorun normal demiş öyledir heralde çok geçmiş olsun dikkat et kendine 🫶🏻
 
tahriş olmuştur ben de smear verdikten sonraki 3-4 gün belki daha çok kahverengi lekelenme yaşamıştım. o aldığı fırça biraz sert ve iyice sürtmeleri gerekiyor o yüzden
 
Back
X