- Katılım
- 10 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 295
- Emoji Skoru
- 34
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi karanfil76
- #1
Kizlar merhaba iki kürtaj öyküm var geçmeyen akıntı vardı doktora gittim ilk defa smear testi yaptı akıntıdan örnek aldı eve geldim iccamasirim kahverengi leke olmuş kanama geldi şok oldum üzüldüm aslında enfeksiyon durmuyor normal beyaz akıntı demişti bı kaç doktorda öyle demişti ama sürekli olunca yaptrdim bu kez pişman oldum ama etrafımda kimse de kanama olmamış korkuyorum yara oldu tahriş oldu iyileşmez diye başına gelen var mı böyle durum yarına doktora ulasabilirsem danışacagim