smear testi

sedakanmaz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2008
74
0
arkadaşlar birşey sormak istiyorum. geçen çarşamba smear testi yaptırdım. ilk defa yaptırdığım için bilgim yok. temiz çıktığını anlamam için sonucun ne olması gerekiyor bana bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. sonucu illaki doktora göstermem gerekiyormu? yardımlarınızı bekliyorum.
 

Su perisi86

Başlangıç 86.6guncel 77.8 ilkhedef 70
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
14 Eylül 2008
7.403
16.738
evet canım dr gostermen gerekıyor temız çıkar inşşşşşşş
 

pamuksel

delüüü
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2008
889
0
cnm kendinde anlayabilirsin bişey çıkarsa yazar zaten ben her sene rütin şekilde yaptırırım. Smear testi rahim kanserine karşı önceden alınan tedbirdir bu şekilde rahimden ufak bi sıvı alırlar kulak çubuğuna benzeyen bi çubukla rahimde ki iltihabıda en iii belirten testtir ayrıca korkulacak bişey yok biraz acıyor tabi ki ama kanserde hafife alınacak bişey değildir arkadaşlar.
 

sever

iyiki varsınız canlarımmm
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2008
1.216
11
39
arkadaşlar korkulacak bişey değil bende yaptırdım sadece kendini sıkma doktora yardımcı ol yeter bi çeşit akıntı testi
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2940 gün geçti.

L

lacivertyaz

Ziyaretçi
evet geçen hafta bende yaptırıdım eğer kendini sıkmazsan hiçbir şey hissetmiyorsun..çok kısa sürüyor zaten..inş korkulacak bir şey yoktur canım:))
 

esila@mxixsra

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
1 Haziran 2008
759
5
43
smear testi yapılırken acıyomu acaba.ben de yaptıracamda korkuyorum bu yüzdende erteledikçe erteliyorum

hayr canım acımıyor. arkadaşların dediği gibi kulak çubuğu gibi bir preparatla dr akıntı örneği alıyor rahim ağzından.

ben özelde yaptırmıştım gün verdiler şu gün arayın dediler aradım dr hanım temiz dedi. almaya gitmedim sonucuda.