- Katılım
- 20 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 235
- Emoji Skoru
- 65
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi ainamotzsilypeels
- #1
merhaba bilmiyorum hatırlayan olur mu geçen sene bu zamanlarda hamile ablamın bana nefreti diye konu açmıştım. çok uzundu. ablamın aynı karından çıkıp aynı çatı altında 20 seneye yakın birlikte büyüdüğümüz insanın ne kadar çıkarcı yalancı ve bana karşı nefret dolu olduğunu anlatmıştım uzun uzun. en son kendisi haksız olmasına rağmen hamile olduğu için kendisinden ben özür dilemiştim. ona ve bebeğine özel bir hediye ve içimi döktüğüm bir not yollamıştım. ona bile geç cevap vermişti annemin zoruyla teşekkür etmişti. tartışmıştık sonra ilk defa o özür dilemişti tekrar abla kardeş olabilmeyi teklif etmişti bana. ben de kabul ettim hem hamile diye hem de güvenmiştim. o istedi diye 9. ayına girmeden yanına gitmiştim tek başıma. sırf bana yanımda olsan yeter evde nefes olsan yeter dedi diye. yine de evinin işini yapmaya çalışıyordum istemiyordu benim içime sinmiyor diyordu temizliği ben yapmazsam. sonra da kocası gelip bana çekişiyordu neden oturuyorsun diye. maddi yük olmamaya çalışıyordum. o ise ilk günden yanımda getirdiğim harçlığın yarısını istemişti babam versin dedi diyerek. babam öyle bir şey olsa bana derdi sonradan sorduğumda da dedi zaten hayır ben öyle bir şey demedim diye. bana imalarda bulunuyordu kırılıyordum ama söz etmedim hiç. neyse. bir iki bulaşık yüzünden kocası üstüme yürümüştü beni dövecekti neredeyse şok olmuştum hiç beklenecek şey değildi. beni korumadı gelip benim yanıma 10 saniyeliğine onun adına ben senden özür dilerim demedi. belki o gece 5 defa o bir adım ötedeki tuvalete gitti ama benim yattığım yere gelip özür dilemedi. odadan ne çıktım ne bir şey yedim içtim. çok ağır depresyona girdim bir haftada bittim o günlerde. ikisi de gelip tek kelime etmediler ablam sadece abartıyorsun dedi o kadar. annem babam da dönmemi istemediler el ne der diye. yapayalnız çapçaresiz kaldım buraya yazdım buradaki hiç tanımadığım aramda kilometreler olan ablalar bana aynı karından çıktığım ablamdan daha sıcak davrandılar ya nasıl üzüleyim bilemedim. doğumu zor oldu bir gün sancı çekti sonra sezeryana aldılar. bi saatte çok ağladım ya bir şey olursa diye. ilerde ağrısı olursa komplikasyonu olursa diye. doğurdu her şeyi unuttum yine yanında oldum ettim bebeğine baktım kendisine baktım. bebeğine dokunmaya kıyamadım bir şey olur diye. uyumadım yanında oldum güzel sözler söyledim. yine olmadı yine yapacağını yaptı. lütfen hamilelik, lohusalık demeyin ben ciğerini biliyorum hiçbir alakası yok onlarla. öyle olsa inanın kırılmam etmem o kadar çok alttan aldım ki her şeyini tavır bile koymadım son damlaya kadar. doğurunca da o kocasına rağmen yanımda olmayışını da yuttum ama yine olmadı. bugün tam bir sene oldu evladı doğalı. bir senedir tek kelime konuşmuyorum. kendisi yüzünden çok hastalandım ilk defa panik atak geçirdim eve döndükten aylar sonra. aylarca diken üstünde kaldım ölüm korkusundan. sadece bi kere wptan geçmiş olsun yazdı cevap vermek istemedim. arkadaşlar sol yanımı koparıp atmış gibi hissediyorum. içim öyle boşluk ve bu boşluk öyle canımı yakıyor ki. ablam bi kenara ben aylardır ailesizim. annem babam bile istemedi geri dönmemi benim. hiçbirini affedemedim. anneme babama yine iyiyim o hallerini unuttuğumda aklıma gelmeyince iyi geçiniyorum ama bi aklıma geldi mi bir hafta düzelemiyorum. ablama kırgınlığım ise hiç geçmiyor ne yapacağım bilmiyorum. pişman olacağından adım gibi eminim hayır beddua değil beddua ederek onun kadar aşağılık edemem kendimi. şimdiden pişman olduğunu da görüyorum zaten. ama çaresiz kalacak bana ihtiyacı olacak en azından bunu düşünüp bana iyi davransaydı ya. boğazım düğümleniyor varlığı ayrı dert yokluğu ayrı dert. içimden silip atmak da bi çare olmadı. bilmiyorum niye yazdım niye ettim zaten her şey belli. her şey net. kimseye anlatamıyorum çığ gibi büyüyor içimde sonra en olmadık şeye ağlayıp dökülüyorum. dert var dert var diyeceksiniz. ama sevgisizlik de öyle büyük dert ki kapanmıyor hiç. ailenin vermediği sevgiyi hiçbir yerde bulamıyorsun. en azından ablamla kardeşimle birbirimize sarılsaydık sımsıkı o da olmadı. öyle kopuk hissediyorum ki bir başıma.
Son düzenleme: