Her insan aile konusunda şanslı olmuyor ne yazık ki.
Hayal kırıklığı yaşamanız normal ama anne babanız ablanızı haklı bulmamış zaten. O an size gereken desteği verememişler bu affedilebilecek bir şey. Anne babanızı affedin, bunu iç huzurunuz için yapın ama ablanızdan uzak durun.
Sanki ablanız arasa affedecek hissi verdiniz ama sizden yaşça çok büyük ve tecrübeli biri olarak söylüyorum ki ablanızla görüşürseniz çok pişman olursunuz. Bütün hayatınız ablanızın gölgesinde solup gider.
Yaşınız ufak muhtemelen. Hayalini kurduğunuz hayatı, aileyi, sıcak bağı kendiniz gerçekleştirin.