• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

sol yanımı bırakmış gibi hissediyorum

allah senin gibi insanları çoğaltmasın madem böyle birisin ne diye geziyorsun bu forumda bu konuda sen nasıl bir insansın anlamak güç
Al beddua ya bak. Kızım sen panik atağım var demedin mi tedavi olup ablanı düşünmiceksin rahatlayacaksın basmıyor mu kafana ne diyim ablanı getir dövelim mi dememizi bekliyorsunuz anlamadım ki. Ya da ablanla aranı mı yapalım ne istiyorsun. Zaten gereken desteği buradan almışsın ne istiyorsun onu söyle istediklerini sana söyleyelim çattık ya. Valla kimseye yorum yapmak istemiyorum senin gibi cinsler yüzünden. Gerçekten tedavi ol bu nedir be
 
Burda herkese hirrr wofff yapmışsınız
Ablaniza niye sesiniz cikmiyo🤣🤣🤣🤣
çıkmadı mı sanıyorsunuz zamanında defalarca. yok ya sizler gerçekten anlayıştan yoksun insanlarsınız işiniz gücünüz zaten kötü hisseden insanla dalga geçip iyi hissetmek. kapasiteniz bu kadar ötesi ilerisi yok
 
Al beddua ya bak. Kızım sen panik atağım var demedin mi tedavi olup ablanı düşünmiceksin rahatlayacaksın basmıyor mu kafana ne diyim ablanı getir dövelim mi dememizi bekliyorsunuz anlamadım ki. Ya da ablanla aranı mı yapalım ne istiyorsun. Zaten gereken desteği buradan almışsın ne istiyorsun onu söyle istediklerini sana söyleyelim çattık ya. Valla kimseye yorum yapmak istemiyorum senin gibi cinsler yüzünden. Gerçekten tedavi ol bu nedir be
ya panik atak geçirdim dedim sen okumaktan da yoksunsun işin gücün önyargıda bulunup ima yapmak. ben burda ablamı dövün mü dedim senin işin doğru düzgün yorum yapmak olsa insanlara gider diğer mesajlarımı da okursun benimle dalga geçmeye çalışıp kırıtmazsın. ben sana özellikle gelip bana yardım edeceksin rozalinda demiyorum bana kötü ithamlarda bulunup ima etme bu kadarlık bi insan olma diyorum da yok yani dediğim gibi işiniz gücünüz zaten kötü hisseden insanla dalga geçip kırıtmak. tebrik ediyorum kapasiteni
 
Tamam da tedavi ol demek kötü mü. Panik atağın tedavisi nedir arkadaşlar bilen varmı arkadaş bilmiyor
panik atak hastası mıyım yazmışım panik atak geçirdim mi? daha sonra toparladım iyiyim demiş miyim yoksa hala ölecek gibi hissediyorum mu demişim? sinir etmeye çalışıyorsun anca kaç yaşına gelmişsin ne biçim birisin aynaya bakınca gördüğünü insandan sayıyor musun
 
ya panik atak geçirdim dedim sen okumaktan da yoksunsun işin gücün önyargıda bulunup ima yapmak. ben burda ablamı dövün mü dedim senin işin doğru düzgün yorum yapmak olsa insanlara gider diğer mesajlarımı da okursun benimle dalga geçmeye çalışıp kırıtmazsın. ben sana özellikle gelip bana yardım edeceksin rozalinda demiyorum bana kötü ithamlarda bulunup ima etme bu kadarlık bi insan olma diyorum da yok yani dediğim gibi işiniz gücünüz zaten kötü hisseden insanla dalga geçip kırıtmak. tebrik ediyorum kapasiteni
Bir yıl süren olay üstüne panik atak üstüne hala kötü hissetmeler tekrar yaşamıcaksın yani.
Neyin kafasındasın git bunları ablana söyle bakalım ne yapıyor seni. Anonim olmak kolay tabi böyle bol keseden. Sol yanım diye başlık attıktan sonra ne diyelim biz sana? Cevap yazma işine bak
 
panik atak hastası mıyım yazmışım panik atak geçirdim mi? daha sonra toparladım iyiyim demiş miyim yoksa hala ölecek gibi hissediyorum mu demişim? sinir etmeye çalışıyorsun anca kaç yaşına gelmişsin ne biçim birisin aynaya bakınca gördüğünü insandan sayıyor musun
Yav hadi işine bak bildirim gelmesin hadi. Ruh hastası
 
Her insan aile konusunda şanslı olmuyor ne yazık ki.

Hayal kırıklığı yaşamanız normal ama anne babanız ablanızı haklı bulmamış zaten. O an size gereken desteği verememişler bu affedilebilecek bir şey. Anne babanızı affedin, bunu iç huzurunuz için yapın ama ablanızdan uzak durun.

Sanki ablanız arasa affedecek hissi verdiniz ama sizden yaşça çok büyük ve tecrübeli biri olarak söylüyorum ki ablanızla görüşürseniz çok pişman olursunuz. Bütün hayatınız ablanızın gölgesinde solup gider.

Yaşınız ufak muhtemelen. Hayalini kurduğunuz hayatı, aileyi, sıcak bağı kendiniz gerçekleştirin.
 
Bir yıl süren olay üstüne panik atak üstüne hala kötü hissetmeler tekrar yaşamıcaksın yani.
Neyin kafasındasın git bunları ablana söyle bakalım ne yapıyor seni. Anonim olmak kolay tabi böyle bol keseden. Sol yanım diye başlık attıktan sonra ne diyelim biz sana? Cevap yazma işine bak
ya yok sen süpersonik her an iyi hisseden olduğun için arada sırada kötü hissetmeyi kırgınlığı neyi bilmiyorsun hiç tebrik ederim. laflara bak. bana bol kese diyor iki saattir bana ima ediyorsun sinir etmeye çalışıyorsun nasıl birisin sen dedim diye hakaret ediyorsun helal olsun
 
ya yok sen süpersonik her an iyi hisseden olduğun için arada sırada kötü hissetmeyi kırgınlığı neyi bilmiyorsun hiç tebrik ederim. laflara bak. bana bol kese diyor iki saattir bana ima ediyorsun sinir etmeye çalışıyorsun nasıl birisin sen dedim diye hakaret ediyorsun helal olsun
Çocuk için tedavi olan birine beddua ediyorsun sonra hakaret etmiş oluyorum. Hemen sözünü geri almanı istiyorum.
 
Ablaniz pişman olsa bile siz bu olanları unutmayın ki tekrar yara almayin.
 
Her insan aile konusunda şanslı olmuyor ne yazık ki.

Hayal kırıklığı yaşamanız normal ama anne babanız ablanızı haklı bulmamış zaten. O an size gereken desteği verememişler bu affedilebilecek bir şey. Anne babanızı affedin, bunu iç huzurunuz için yapın ama ablanızdan uzak durun.

Sanki ablanız arasa affedecek hissi verdiniz ama sizden yaşça çok büyük ve tecrübeli biri olarak söylüyorum ki ablanızla görüşürseniz çok pişman olursunuz. Bütün hayatınız ablanızın gölgesinde solup gider.

Yaşınız ufak muhtemelen. Hayalini kurduğunuz hayatı, aileyi, sıcak bağı kendiniz gerçekleştirin.
teşekkür ederim o kadar mesajdan sonra bir iyi gelen sizin mesajınız oldu. evet ailem hakkında haklısınız zaten o yönde ama henüz hala aklıma gelince üzüntü hissediyorum sadece. ablam yok hayır arasa affetmem. teşekkürler tekrardan
 
Ailenizi dinlemeyip, dönüp evinize gidecektiniz.

Size değer vermeyen,
bu durumda olmanıza sebep olan ablanız, siz hâlâ ablamda ablam modundasınız.
Olmuş bitmş olaylara, siz ağlayıp ahlanırken, insanlar hayatlarını yaşıyor.
Şu dram kafasından çıkıp,
hayatınızı yaşayın.
 
Back
X