Canım 2. Spermiogram testini istedi 1 testle olmaz ortalama alıcam dedi doktor spermler cok değişken oldukları ıcın 2. Testimiz gayet guzel cıkmustı aralarında 20 gun olmasına rağmen sonucu doktora gostermeden hamıle oldugumu ogrendık
Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin canım.
Ama söyle dusun sperm sayısı morfolojisi hareketliliğ vs istediği kadar bozuk olsun tek 1 sperm yetiyo yumurtayı döllemeye. Yani Rabbim ol dedikten sonra hepsi bahane . Elimizden geleni yapıp gerisini Allaha bırakmak gerekıyo :)