Merhabalar eski konularimi bilenler vardir belki esimle aramda bir suru sorun var neyse birseyler daha oldu ve babam istememesine ragmen kendi kizimla babamin evine gittim bir suredir oradayim ama 1 yil dolmadigi icin bosanamiyoruz anlasmali bosanma bekleriz dedik neyse bu surede birkac kere odeme gibi bisiler disinda konusmadik esiminde 8 yasinda kizi var bugun beni aradi kizini okuldan alacak kimsenin olmadigini benim alip babaannesine birakabilir miyim diye sordu tamam dedim motorsiklet kullaniyorum onunla birakicam annem disarida ama gelecegini biliyor o saatte evde olur dedi tamam dedim cocugu apartman onunde biraktim kapidan girip yukari cikmasini bekledim bir sure normalde de o sekilde inip cikiyor kendisi dedim cikmistir eve geri gelmedi cunku neyse haraket ettim birkac dakika gecmedi esimi arayip söylemek istedim biraktim diye annem evde yokki dedi dedim neden bana soylemedin aramadin hemen geri dondum çocuk kapinin onune inmis agliyor cok uzuldum kendimi cok kotu hissettim aldim normal oturdugumuz eve getirdim kayinvalidemle aramiz cok iyi degildi diye onu aramak istemedim esim aradi bir dunya laf hakaret etti bende cok uzuldum ama suc bende mi iyilik yaptim yardim etmek istedim hepsi bu ben oyle olsun istemezdim tabiki