• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Suclu ben miyim

  • Konu Sahibi Konu Sahibi nil17
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
+1
Hâlâ kendini suçluyorsun, o herif de bunu bildiği için güç alıp daha çok çullanıyor üstüne.
Bu durum onun yuzunden benim ustume yapisip kaldi belki terapi almam lazim hep bir kavgada bisi de baslarda onun suclu oldugunu bilsemde sonrasinda kendimi suclu gormeye basliyordum oyle hissettiriyordu bana
 
Merhabalar eski konularimi bilenler vardir belki esimle aramda bir suru sorun var neyse birseyler daha oldu ve babam istememesine ragmen kendi kizimla babamin evine gittim bir suredir oradayim ama 1 yil dolmadigi icin bosanamiyoruz anlasmali bosanma bekleriz dedik neyse bu surede birkac kere odeme gibi bisiler disinda konusmadik esiminde 8 yasinda kizi var bugun beni aradi kizini okuldan alacak kimsenin olmadigini benim alip babaannesine birakabilir miyim diye sordu tamam dedim motorsiklet kullaniyorum onunla birakicam annem disarida ama gelecegini biliyor o saatte evde olur dedi tamam dedim cocugu apartman onunde biraktim kapidan girip yukari cikmasini bekledim bir sure normalde de o sekilde inip cikiyor kendisi dedim cikmistir eve geri gelmedi cunku neyse haraket ettim birkac dakika gecmedi esimi arayip söylemek istedim biraktim diye annem evde yokki dedi dedim neden bana soylemedin aramadin hemen geri dondum çocuk kapinin onune inmis agliyor cok uzuldum kendimi cok kotu hissettim aldim normal oturdugumuz eve getirdim kayinvalidemle aramiz cok iyi degildi diye onu aramak istemedim esim aradi bir dunya laf hakaret etti bende cok uzuldum ama suc bende mi iyilik yaptim yardim etmek istedim hepsi bu ben oyle olsun istemezdim tabiki
Tabi ki suç sizde.
 
Bosanacagim adamın hicbirseyine insanı olarak yardım etmem giderim hiç tanımadığım birine yardım ederim ben gittim tüm bağı kopardım benden sonrası tufan.Bence olması gereken tavır bu .Sonuçta herkes baksın başının çaresine
 
Hele böyle hakaretvari birine hiç etmem insanlık yada neyse bu kadarda değil siz gitmeseniz bulurdu bir yolunu illaki çocuğunu aldıracak neyse ne
 
Haklisniz bende oyle yapmadigim için kendime kizdim ama hem kimse ile denk gelmek istemedim hemde normalde de cocuk uzun suredir o sekilde kapidan iniyor cikiyor alisik diye hatam o oldu
Ay lütfen kendinizi suçlamayı bırakın bu eski eside onun çocuğunuda sülalesini de bı silin kafanızdan bu kadar nankör insana cocukda olsa sozkonusu olan yardım edilmez dadısı değilsiniz eşi değilsiniz bitiyor o iş bide hizmetli gibi kızmış size birdaha yapmayın çünkü sizi ezikleme fırsatı bu onun için koparın bağı
 
Yok hic barisma gibi bir planim yok o evde iken uyku problemim vardi ilac kullaniyordum yine de uyuyamiyordum suan kafam rahat mis gibi uyuyorum ki yine maddi kaygilarim vs sorunlarim var ama onunla yasadiklarimin yaninda hic o sebeple bisi yapmadim yani
Lütfen kendine güvenin gelsin ki çocuğuna sen örnek olacaksın onun için güçlü olmalıyım diye telkin et kendini..sen değerlisin.Bu sıradan cümle değil gerçek kimsenin sana bağırmasına fırsat verme
 
Kendisi baba veya babaannesi anne olaydi da okul çıkış saatinde cocugu evde bekleselerdi. Niye demediniz boyle
Kendisi iste normalde cikip aliyordu izin alamamis annesi de aliyordu ama bugün kendilerinin almasi gerekiyormuş hafta sonu cocuk annedeymis falan falan kendi annesi babasida gitmek istemedi heralde oruca falan bagladim ama kadin zaten evde de degilmis okuma gibi bir yere gitmis sanirm
 
Lütfen kendine güvenin gelsin ki çocuğuna sen örnek olacaksın onun için güçlü olmalıyım diye telkin et kendini..sen değerlisin.Bu sıradan cümle değil gerçek kimsenin sana bağırmasına fırsat verme
Kendime guveniyorum bu hakaretlerine katlanamadim zaten ondan gittim ama iyilik yapildiginda bile insan boyle davranamaz ben utanirim cocugumu almis birine laf soylemeye
 
Boşanma aşamasında ortak çocuk da yokken eski eşle konuşan kadın, eşi iki güzel laf etse gel düzelelim barışalım dese yana yana gider. Kusura bakmayın çatlak gördüğünüz yerden sızmaya çalışmışsınız. Onun çocuğundan sizene siz kendi çocuğunuza baksanıza.
Birde azar işitip oturmuşsunuz üstüne acaba haksız mıydım muhasebesi yapıyosunuz. Troll falan değilseniz terapi tedavi vs olmanızı tabsiye ediyorum. Bu kadar saflık olmaz
 
Boşanma aşamasında ortak çocuk da yokken eski eşle konuşan kadın, eşi iki güzel laf etse gel düzelelim barışalım dese yana yana gider. Kusura bakmayın çatlak gördüğünüz yerden sızmaya çalışmışsınız. Onun çocuğundan sizene siz kendi çocuğunuza baksanıza.
Birde azar işitip oturmuşsunuz üstüne acaba haksız mıydım muhasebesi yapıyosunuz. Troll falan değilseniz terapi tedavi vs olmanızı tabsiye ediyorum. Bu kadar saflık olmaz
Gercekten oyle birsey yok o ayrilmak hicbir zaman istemedi ama duzelmedi de duzelmezde bunu cok iyi anlamadim ben icimde ona karsi bisi kalmayali cok oldu onunu arkasini dusunmedim gercekten tek niyetim o an cocuk zorda kalmasin yakindaydim da aldim hepsi bu ama salakca davranışindan dolayi cok pisman oldum ve kizdim kendime dusunmeden haraket ettim hatam bu
 
Merhabalar eski konularimi bilenler vardir belki esimle aramda bir suru sorun var neyse birseyler daha oldu ve babam istememesine ragmen kendi kizimla babamin evine gittim bir suredir oradayim ama 1 yil dolmadigi icin bosanamiyoruz anlasmali bosanma bekleriz dedik neyse bu surede birkac kere odeme gibi bisiler disinda konusmadik esiminde 8 yasinda kizi var bugun beni aradi kizini okuldan alacak kimsenin olmadigini benim alip babaannesine birakabilir miyim diye sordu tamam dedim motorsiklet kullaniyorum onunla birakicam annem disarida ama gelecegini biliyor o saatte evde olur dedi tamam dedim cocugu apartman onunde biraktim kapidan girip yukari cikmasini bekledim bir sure normalde de o sekilde inip cikiyor kendisi dedim cikmistir eve geri gelmedi cunku neyse haraket ettim birkac dakika gecmedi esimi arayip söylemek istedim biraktim diye annem evde yokki dedi dedim neden bana soylemedin aramadin hemen geri dondum çocuk kapinin onune inmis agliyor cok uzuldum kendimi cok kotu hissettim aldim normal oturdugumuz eve getirdim kayinvalidemle aramiz cok iyi degildi diye onu aramak istemedim esim aradi bir dunya laf hakaret etti bende cok uzuldum ama suc bende mi iyilik yaptim yardim etmek istedim hepsi bu ben oyle olsun istemezdim tabiki
Ay adama sinir oldum çocuğun annesi yok mu da sizden yardım istiyor mala bak.
 
Kendisi iste normalde cikip aliyordu izin alamamis annesi de aliyordu ama bugün kendilerinin almasi gerekiyormuş hafta sonu cocuk annedeymis falan falan kendi annesi babasida gitmek istemedi heralde oruca falan bagladim ama kadin zaten evde de degilmis okuma gibi bir yere gitmis sanirm
Saçımı başımı yolsam olurmu ne kadar iyi niyetli siniz sen bana fazla iyisin şarkısındaki gibi.Haketmiyor bu adam sizi hiç etmemiş anası düşünsün Cocuguda babaxi düşünsün banane deyin banane tekrar edin banane .
 
Gercekten oyle birsey yok o ayrilmak hicbir zaman istemedi ama duzelmedi de duzelmezde bunu cok iyi anlamadim ben icimde ona karsi bisi kalmayali cok oldu onunu arkasini dusunmedim gercekten tek niyetim o an cocuk zorda kalmasin yakindaydim da aldim hepsi bu ama salakca davranışindan dolayi cok pisman oldum ve kizdim kendime dusunmeden haraket ettim hatam bu
Görünen bu kusura bakmayın. Telefonunu engeller mahkemede görüşürsün bu saatten sonra daha ne iletişimi. Kararlı bi kadın böyle yapar. Ayrıca erkeklere bu kadar güvenmeyin bir sürü olay oluyo ne kadar gözünüz kara hazır evini ayırmışsın kızını almışsın yanına adam boşanmaya tamam demiş daha ne işin var adamın eteğinde. Size bir şey olsa sizin çocuğunuz ziyan olur biraz aklınızı başınıza alın, kimsede sizin evladınızı düşünmez. Kendinizi kollayın yolunuza bakın
 
Görünen bu kusura bakmayın. Telefonunu engeller mahkemede görüşürsün bu saatten sonra daha ne iletişimi. Kararlı bi kadın böyle yapar. Ayrıca erkeklere bu kadar güvenmeyin bir sürü olay oluyo ne kadar gözünüz kara hazır evini ayırmışsın kızını almışsın yanına adam boşanmaya tamam demiş daha ne işin var adamın eteğinde. Size bir şey olsa sizin çocuğunuz ziyan olur biraz aklınızı başınıza alın, kimsede sizin evladınızı düşünmez. Kendinizi kollayın yolunuza bakın
Evet dedikleriniz dogru ama dedim ya dusunmeden verdigim bir cevapti kendisi ile de yuz yuze gelmeyecegim icin tamam dedim birdaha hicbir sekilde kabul etmem zaten
 
Merhabalar eski konularimi bilenler vardir belki esimle aramda bir suru sorun var neyse birseyler daha oldu ve babam istememesine ragmen kendi kizimla babamin evine gittim bir suredir oradayim ama 1 yil dolmadigi icin bosanamiyoruz anlasmali bosanma bekleriz dedik neyse bu surede birkac kere odeme gibi bisiler disinda konusmadik esiminde 8 yasinda kizi var bugun beni aradi kizini okuldan alacak kimsenin olmadigini benim alip babaannesine birakabilir miyim diye sordu tamam dedim motorsiklet kullaniyorum onunla birakicam annem disarida ama gelecegini biliyor o saatte evde olur dedi tamam dedim cocugu apartman onunde biraktim kapidan girip yukari cikmasini bekledim bir sure normalde de o sekilde inip cikiyor kendisi dedim cikmistir eve geri gelmedi cunku neyse haraket ettim birkac dakika gecmedi esimi arayip söylemek istedim biraktim diye annem evde yokki dedi dedim neden bana soylemedin aramadin hemen geri dondum çocuk kapinin onune inmis agliyor cok uzuldum kendimi cok kotu hissettim aldim normal oturdugumuz eve getirdim kayinvalidemle aramiz cok iyi degildi diye onu aramak istemedim esim aradi bir dunya laf hakaret etti bende cok uzuldum ama suc bende mi iyilik yaptim yardim etmek istedim hepsi bu ben oyle olsun istemezdim tabiki


tuzak kurmuş olabilirler mi? yalan ifade veren eşiniz. arama kayıtları garantiniz hiç değilse.
hanımefendi çocuk için üzgünüm ama iletişimi kesin daha beter bir durumda sizi daha çok mağdur edebilirler bence.

kızını düşünmekten aciz şaka gibiler annesi ile oğlu yuh!! o çocuğu da yaradan korusun
 
onun çocuğunu ne diye almaya gidiyorsunuz
babanız istemiyormuş evet de bu adamın kahrını çekmekten iyidir
ne demek anası evde yok.. bu nasıl bir terbiyesizlik
görüşmeyin şu çapsızlarla!!
 
Merhabalar eski konularimi bilenler vardir belki esimle aramda bir suru sorun var neyse birseyler daha oldu ve babam istememesine ragmen kendi kizimla babamin evine gittim bir suredir oradayim ama 1 yil dolmadigi icin bosanamiyoruz anlasmali bosanma bekleriz dedik neyse bu surede birkac kere odeme gibi bisiler disinda konusmadik esiminde 8 yasinda kizi var bugun beni aradi kizini okuldan alacak kimsenin olmadigini benim alip babaannesine birakabilir miyim diye sordu tamam dedim motorsiklet kullaniyorum onunla birakicam annem disarida ama gelecegini biliyor o saatte evde olur dedi tamam dedim cocugu apartman onunde biraktim kapidan girip yukari cikmasini bekledim bir sure normalde de o sekilde inip cikiyor kendisi dedim cikmistir eve geri gelmedi cunku neyse haraket ettim birkac dakika gecmedi esimi arayip söylemek istedim biraktim diye annem evde yokki dedi dedim neden bana soylemedin aramadin hemen geri dondum çocuk kapinin onune inmis agliyor cok uzuldum kendimi cok kotu hissettim aldim normal oturdugumuz eve getirdim kayinvalidemle aramiz cok iyi degildi diye onu aramak istemedim esim aradi bir dunya laf hakaret etti bende cok uzuldum ama suc bende mi iyilik yaptim yardim etmek istedim hepsi bu ben oyle olsun istemezdim tabiki
Tamamen kendi çocuğunu anneme bırak diye rica ediyor, bırakıyorsunuz üstüne de annem evde değil diye size mi kızıyor? Ne alaka ne alaka? Ne yaptınız peki çocuğu? Bakıcılık yaptınız herhalde? Muhtemelen bakın diye size aldırdılar zaten
 
Back
X