- Katılım
- 11 Temmuz 2017
- Mesajlar
- 644
- Emoji Skoru
- 235
- Puanlar
- 103
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi Askimkizimcanimkizim
- #41
Aynen ben kafamda büyütmüşum galiba. Öyle gözüküyor . Yorumların çoğundan.Demekki siz kafanızda büyütmüşsünüz.
5 senelik evli biri olarak, benden tavsiye gördüklerinizi bazen görmezden gelin.
Tavır bile yapmayın.
Ama tabii ki bir gözünüz hep açık olsun, asla erkeğe tam güven olmaz...