• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşimin sevgisinden emin değilim boşanmali miyim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Evlenmiş Evlenmiş. Hatta çocuk baskısı varmış. Baskı yüzünden mecburen, asla istemeden, yanlışlıkla hamile olması da yakındır.
Sonra bizden yorum bekliyor. Birazdan kadın kadının kurdudur, kınadığınızı yaşamadan ölmeyin mesajları gelir.
 
Sizce ne yapmam gerekiyor boşanıp gidemiyorum

Ne kadar komiksiniz öyle! Evlenmeden herşeyi didik araştırıp öğreniyorsunuz ancak aldığınız tek aksiyon bedduadan ileriye gitmiyor. Allah sizi söyle böyle yapsın bla bla bla! Evlenicede boşanmalı miyim, ona bağımlı oldum gibi zırva sözler. Siz boşanmasıniz, bağımlı olduğunuzdan değil yokluktan.
 
Son düzenleme:
Merhaba
Hikayemi en başından anlatıyorum. Eşimle bi akrabamız sayesinde tanıştık. Ama hemen söz nişan yapmadık biraz birbirimizi tanıyalım dedim. İlk başlarda çok iyiydi her gün görmek isterdi beni her ay çiçek aldı bana yemeğe gittiğimiz antep fistiginin kabuklarını soyar kolami açar hepsini hazırlandı o kadar samimi ve iyi davranıyordu bana hediyeler alır güzel sözler söylerdi. Tabiki fazlasıyla lovebombingine maruz kalmışım ama sonra fark ettim. 1 ay içinde sevgili olduk bu da saçma ama çok ısrar ediyordu bende aptal olduğum için tabu dedim. Bu arada Yaşadığım yerde küçük bir yerdi haliyle gezip tozmak da sıkıntılıydi. Sonra da nişan yaptık 4 ayda evlilik teklifi yaptı 5. Ayda nişan yaptık sanki yangından mal kaçırıyor gibi aramızda 9 yaş var onunda verdiği bi yaşlılık düşüncesiyle hemen evlenmek istoyrdo benimle. Neyse ben 9 ay boyunca telefonuna bakmadım hiç çünkü güvenimi sarsacak hiçbir şey yapmamıştı dışarıda bile ilgisi odağı bendim o kadar güzel kız olmasına rağmen tabiki kocam yakışıklı değil hiçbir kız dönüp bakmaz ama ben işte onu gözümde beyaz eşşeklj prens yapmışım 😁 neyse kadınlarda aldatiliyorum eneenerjisi olur ya bana ondan geldi içimde şüphe ve kuşkuyla dedim ki telefonuna bakmak istiyorum bana döndü dedi neyine bakacaksın tabi o sırada panikoldu elleri titremeye başladı korkudan vermek istemediğini hiçbir şey olmadığını söyledi. Bende şüphe tavan yaptı dedim ki ver şu telefonu aldım elime kolları bile titriyordu korkudan. Rehbere girdim bi baktım bakmaz olsaydım bir sürü kadın araalridna yabancıların da olduğu sayısız kadin vardı yurt dışına da çıkıyor işi nedeniyle neyse ben zatwn onu görünce başımdan kaynar sular döküldü diğer şeylere bakma gereği bile duyamadım bana dedi silmeyi unuttum çok meşgulüm silerim hehepsini arkadaşım zaten cocgu vb erkek yalanları. Ben bağırdım çağırdım küsüp gittim konuşmuyorum bana yalvarıyor işte sildim işlerim çok yoğun biliyosun telefona bakmaya bile vaktim olmuyor falan filan Neyse sonra biz bir şekilde barıştık Ben barışmak istemiyordum yüzüğü bile çıkardım ama barıştım aptallık ettim rehbere baktım biraz da WhatsApp'ta gezdim kendisine bir mesaj göndermiş birinin bir uygulamadaki kullanıcı adını hesabının linkini ilk başta çok dikkat etmedim kim olduğunu fark etmedim Çünkü anlayamadım ama meğersem bu kişi eski sevgilisiymiş bütün mesajlara falan sildirdim temizlettim Ama galeriye hala bakmıyorum galeride neler neler varmış Benim güvenim sarsıldı Tabii güvenmemeye başladım artık uzak davranıyorum ona güvenmediğimi dile getiriyorum o güveni tekrar inşa etmeye çalışıyor falan Biz bir şekilde Eski halimize döndük ama benim içim hala buruk üzgün Çünkü bana bu bu derece iyi davranan birinden böyle bir şey beklemiyordum sonra biz eski halimize dönmeyi başardık Ben bir şekilde güvendim ona yine aptallık ettim bu erken uyumaya başladı Aşkım İşten çok yorgun geldim diyordu akşam 9 buçukta uyuyordu Benim içimde de kuşkular var şüpheler var neyse bir gün ben kayınvalideme gittim Tabii Biz o sırada da düğün hazırlıklarına başlamıştık Evi tuttuk eşyaları alıyoruz teker teker yerleştiriyoruz falan düğünün arefesine yaklaşıyoruz Neyse ben kayınvalideme gittim bir lafın arasında kayınvaliden bana dedi ki ya bu çocuk da geceleri uyumuyor Dün uyandım saat 4'tü hala telefon konuşuyordu dedi Tabii benden haberi yok yani benimle konuşmadığından haberi yok Dün de Kocam bana demişti ki Yani o zamanlar Nişanlım Aşkım ben çok yoruldum uyuyacağım ben de uyuduğunu sanmıştım Ben yine bir şey söylemedim kafamda şüphelerle kuşkularla ilerlemeye devam ettim a** gibi neyse bir gün biz birlikteyiz işimizi Hallettik eve geldik ertesi gün tekrar buluşacağız perdelere bakmaya gideceğiz Annemden izin istedim kayınvalidemgilde kaldım Sonra Biz oturduk film izliyoruz filmini bitirdik Balkonda oturuyoruz sohbet muhabbet saat 4 bunun telefonu çaldı döndüm suratına baktım dedim ki ne oluyor Senin telefonun neden çalıyor O da dedi ki bana arabayı ilana koydum birisi arıyordur Ben de dedim ki bu saatte kim arar seni o da dedi ki önemli birisi değildir belki sarhoş falandır Bilmiyorum neden arıyor Boş ver önemli değil dedi Ben de dedim ki telefonunu getir o da dedi ki önemli bir şey değil dedim ki telefonunu getir bakalım WhatsApp'tan profil fotoğrafını kimmiş araya tabii o sırada tutuştu yine eli kolu titremeye başladı Ondan sonra aldım numara kayıtlı değil silmiş ismini rehbere ekledim profile girdim bir baktım kadın çıktı sonra döndüm suratına baktım dedim ki bu kim o da dedi ki üniversiteden bir kız işte beni arayıp sürekli rahatsız ediyor falan filan ve şimdi arayacağım onu beni rahatsız etmesin dedim Ara aradı kızı Ondan sonra ben böyle telefona yakınlaşmaya çalışıyorum duymaya çalışıyorum hoparlörde değil benden telefonunu kaçırarak konuşuyor işte kızım beni bir daha aramada rahatsız etmede falan dedi kız oradan demiş ki ben seni niye aramayım oğlum niye rahatsız etmeyeyim falan filan fistan derken ben de koptu film suratına baktım dedim ki sen beni aldatıyorsun sonra hayır dedi Öyle bir şey yok dedi kafanda kurma dedi yine kafanda kurmaya başladın Ben seni aldatmıyorum öyle bir şey olsa haberin olur da şöyle de böyle de çok saçma konuşmaya başladı Ben mutfağı terk ettim odaya gittim ağlamaya başladım sonra yanıma geldi işte öyle bir şey yok Ben de yüzüğü çıkardım bitti artık dedim seninle uğraşmak istemiyorum sen beni aldatıyorsun bana ihanet ettin beni kaybettin Hala inkar ediyor öyle bir şey yok falan filan ama ben kırıldım Bir Kere sonra kadının numarası ezberimde kaldı kadına WhatsApp'tan mesaj attım? Gönderdim ama bana dönüş yapmadı Tabii ki bunlar çoktan planı yapmışlar sabah oldu uyandım kayınvalideme söyledim oğlum beni aldatıyor bir kadınla konuşuyor Kayınvalidem inanmadı O öyle bir şey yapmaz kimseyle Aldatmaz o seni çok seviyor işte seni kaybetmek istemiyor Ben dedim ben artık devam edemeyeceğim böyle ben ayrılıyorum senin Oğlundan da senden de bıktım artık dedim yalanları boyumu aştı daha sonra o da uyandı ben evde feryat fidanım ağlıyorum bağırıyorum çağırıyorum Kayınvalidem bana kızıyor Sen a* mısın da öyle bir şey yok da s*** mısın sen şaşkınsın ve benzeri şeyler işte sonra bana Nişanlım dedi ki hadi dedi eve gidelim Şu eşyalarını topla Sen de benim işim gücüm var seninle uğraşamam biz eve gittik Sonra ben başladım tabaklarımı toplamaya Emek yemek de yıkamıştım temizlemiştim kurulamıştım dolabıma yerleştirmiştim nice hayallerle ama işte hepsi yarıda kaldı neyse sonra benimle konuşmaya çalışıyor Ben dedim Seninle konuşacağım hiçbir şey yok Sen beni hak etmiyorsun sen hayat kadınlarına layıksın öyle bir adamsın benim gibi namuslu bir kızı hak etmiyorsun kucaktan kucağa atlayan kadınlar hak ediyorsun dedim sonrasında beni otogara bıraktı Tabii o arada bir sürü hakaret saydı bana kavga ettik harareetli bir şekilde Neyse ben oradan eve geçmedim beni Sürekli arıyor sürekli mesaj atıyor Ben hala kadının kim olduğunu bilmiyorum Sadece bir profil gördüm ismi yazıyor Daha sonra bir uygulama var telefon numarasını yazıyorsunuz size kim olduğunu numarayı kime kullandığını söylüyor ve kullanan kişinin de insanları telefonuna nasıl kaydettiğini gösteriyor Ben bu uygulamaya kadının numarasını yazdım ve o kadar farklı şeyler çıktık ya kadınla ilgili müşteri ve benzeri yani kadının kötü olduğunu kanıtlayan isimler çıktı kadının isminin başına ekler getirip kaydetmişler yani kadın hayat kadını gibi bir şeymiş Neyse ben bunu da öğrendim kadın hala bana mesaj atmıyor cevap yazmıyor aramıyor sonra Aradan birkaç saat daha geçti kadın bana mesaj attı Buyurun dedi Ben de Kocamın ismini verdim tanıyor musun dedim O da evet tanıyorum üniversiteden arkadaşım falan dedi bana Ben de dedim neden mesaj attın Senin yüzünden bizim Yuvamız dağıldı biz ayrıldık bizim hayatımıza mahvettin Düğünümüz iptal oldu O da dedi ki bana çok özür dilerim Ben nişanlı olduğunu evlenecek olduğunu bilmiyordum ayrılırken bana başını ne zaman dara düşerse ne zaman sıkışırsan yardım et işte yardımcı olurum sana derdini gideririm sıkıntını gideririm falan diye söyledi akşam benim annem rahatsızlandı hastalandı taksiye verecek param yoktu onu aradım bana para göndermesi için ama senden haberim yoktu Yemin ederim çok özür dilerim falan filan böyle şeyler söylemeye başladı Ben de dedim ki Sizin evinizi ambulans gelmiyor mu İşte o vakitte ambulans yoktu beni kandırmaya çalışıyor saçma sapan cümlelerle bir sürü saçma şey söyledi Ben de dedim ki bak bana doğruyu söyle kadın dayanışması yapalım Çünkü sen de bir kadınsın aynı şeyleri senin de yaşaman hoş olmaz Bana Gerçekleri Söyle dedim kadın Hala inkar ediyor çünkü bununla konuşmuş Büyük ihtimalle bu ilişkiyi kurtardığı için de para aldı sonrasında Farklı mesajlar gördüm sonra kadının çocuğunun olduğunu öğrendim ben hesaplarını karıştırıp internette dedim ki bak çocuğun varmış Bana bu yaptıkların yarın bir gün çocuğundan çıkar Beddua ederim görürsün gününü dedim Sonra Kadın dedi ki lütfen beddua etme çocuğumu karıştırma bu işin içine işte ben hastanedeydim Gerçekten zor durumdaydım Lütfen anlayış göster Ben dedim Konuşacak bir şey yok Allah da seni bildiği gibi yapsın İnşallah bana yaptıklarını bulursun başım beladan kurtulmaz Dedim kadına böyle beddualar yaptım Sonra eve geldim Benimki Beni aramaya başladı mesaj atmaya başladı Ben de dedim ki Madem bu kadınla konuşmadın sadece Tek seferlik aradı seni bana telefon faturanı göstereceksin faturanı çıkart bana getir konuşmadıysan orada kadının numarası görünmez zaten benimki dedik Sen neye inanmak istiyorsan ona inan ben seni inandıramam kızım sen zaten kafanda kurmuşsun ayrılmayı O kadın da öyle söylüyor bana Kadına dedim ki Madem hastanedesin ben seni görüntülü arıyorum aç kadın açmadı diyorum ki bak görüntülü görmek istiyorum hastanenin içini göster bana diyorum internetten bir çekilmiş Hastanesi videosu bulmuş bana gönderdi dedim ki bu gerçek değil bana konum at canlı konumunu gönder Ben şu an hastaneden eve gittim eşyaları alacağım ve benzeri yalanlar söyledi bana Ben de dedim ki Sana inanmıyorum sen yalan söylüyorsun inanacağım bir durum da yok Bu iş bitti İnşallah benim başıma gelenlerin aynısını senin çocuğunu da Yaşar Senin kızının da başına gelir başınız beladan burnunuz beladan kurtulmaz Allah sizi bildiği gibi yapsın eviniz Yıkılsın yuvanız yansın İnşallah dedim böyle beddualar ettim Sonra dedi ki bana sen benim çocuğumu bu işe karıştırmayacaktın işte benim kızıma bu işe karıştırmayacaktın Sen hata yaptın ne haliniz varsa görün Sen zaten ayrılmaya kafana koymuşsun kızım işte o beni seçmedi seni seçti seninle evlenmeyi düşünüyor Bak sana Nikah Masasına seninle oturacak ve benzeri şeyler söyledi Tabii ki ben o zamanlar kadının sadece maddi destek istediğini anlamamıştım sonrasında mesajlar gördüm gördüğüm mesajlarda kına günümde nişanlımdan televizyon istiyordu televizyon bulup göndermesini istiyordu Tabii ki nişanlı benim evime televizyon almamıştı ama ona televizyon bulup göndermek istemişti Tabii ki Sonrasında da bulamamıştı neyse artık daha fazla uzatmayacağım biz evlendik bir şekilde Benim aptallığım yüzünden evlenmek zorunda kaldım Sonrasında da daha farklı olaylar yaşadım eşimin cinsel içerikli videoları izleyen bir bağımlı olduğunu öğrendim sonrasında kadınla konuşmalarını okudum benim kına günümde konuşmuşlar şu an aralarında bir iletişim var mı yok mu bilmiyorum 7 ay geçti 7 aydır iyi değilim kafamda sürekli düşünceler merak ediyorum beni sevdiğini de düşünmüyorum ilgili davranmaya çalışıyor ama ben işte öyle olduğunu düşünmüyorum ve sürekli benden çocuk istiyor Ben istemiyorum ama benden sürekli çocuk istiyor psikoloğa gidiyorum Ona da gidelim dedim Ama o kabul etmedi Ben deli değilim dedi bir şekilde Kötü bir evliliğim olduğunu size anlattım Daha çok olay var ama şimdilik Aklımda kalanlar bunlar Sizce ne yapmam gerekiyor boşanıp gidemiyorum Hani içimde bir sevgimi var Bağımlılık mı var bunun farkında değilim ne olduğunu ben de anlamıyorum boşansam Nasıl boşanacağım boşanmak kolay mı Herkes diyor ki nişanlıyken bitirmek En kolayı çocuksuz boşanmak daha kolay en zoru çocukla boşanmak çocuk olmasını da istemiyorum Bir de eşimin sanki beni çocuk için kullandığını düşünüyorum yani Çocuk olduktan sonra Dönüp yüzüme bakacağını sanmıyorum böyle düşünceler de var kafamda çok düşünmekten mi bu durumdayım Yoksa gerçekten böyle olduğunu mu hissediyorum bilmiyorum ama mutlu bir evlilikte değil gibiyim şu anda bana karşı kötü davranışları yok hakaret yok Küfür yok saygısızlık yok arada iğneleyici konuşmalar var misafirlerin yanında tanıdıklarımızın yanında ve benim söylediğimin hep tersini yapıyor Benimle inatlaşıyor ama en önemli şey beni sevdiğini hissetmiyorum öyle bir düşüncede değilim Sanki bilmiyorum kafam çorba gibi fikirlerinize önerilerinizi açın dinlemek isterim Hayattan soğudum çünkü ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kafam çorba gibi
“Neyse biz evlendik” kisminda sok oldum, plot twist oldu resmen 🤡 size verecek bir onerim yok, her sey ortada, neon isiklarla “BOSAN” mi yazalim gorebilmeniz icin? Kadinin cocuguna ettiginiz beddualari sadakatsiz esinize de etmissinizdir umarim. Gecmis olsunz
 
Beddualar yanlış kişiye yalnız. Kadının masum kızına beddua edecek kadar gözün döndü ama sevilmediğini ve aldatıldığını bildiğin adama tekmeyi basacak kadar gözün dönmedimi ? Evlenmek için herşeyi sineye çekmişsin , şimdi boşan desek sen bu adamı yine bırakamazsın. Ne tavsiyesi verelim ki biz sana. Gurur önemli diyelim bari.
 
Merhaba
Hikayemi en başından anlatıyorum. Eşimle bi akrabamız sayesinde tanıştık. Ama hemen söz nişan yapmadık biraz birbirimizi tanıyalım dedim. İlk başlarda çok iyiydi her gün görmek isterdi beni her ay çiçek aldı bana yemeğe gittiğimiz antep fistiginin kabuklarını soyar kolami açar hepsini hazırlandı o kadar samimi ve iyi davranıyordu bana hediyeler alır güzel sözler söylerdi. Tabiki fazlasıyla lovebombingine maruz kalmışım ama sonra fark ettim. 1 ay içinde sevgili olduk bu da saçma ama çok ısrar ediyordu bende aptal olduğum için tabu dedim. Bu arada Yaşadığım yerde küçük bir yerdi haliyle gezip tozmak da sıkıntılıydi. Sonra da nişan yaptık 4 ayda evlilik teklifi yaptı 5. Ayda nişan yaptık sanki yangından mal kaçırıyor gibi aramızda 9 yaş var onunda verdiği bi yaşlılık düşüncesiyle hemen evlenmek istoyrdo benimle. Neyse ben 9 ay boyunca telefonuna bakmadım hiç çünkü güvenimi sarsacak hiçbir şey yapmamıştı dışarıda bile ilgisi odağı bendim o kadar güzel kız olmasına rağmen tabiki kocam yakışıklı değil hiçbir kız dönüp bakmaz ama ben işte onu gözümde beyaz eşşeklj prens yapmışım 😁 neyse kadınlarda aldatiliyorum eneenerjisi olur ya bana ondan geldi içimde şüphe ve kuşkuyla dedim ki telefonuna bakmak istiyorum bana döndü dedi neyine bakacaksın tabi o sırada panikoldu elleri titremeye başladı korkudan vermek istemediğini hiçbir şey olmadığını söyledi. Bende şüphe tavan yaptı dedim ki ver şu telefonu aldım elime kolları bile titriyordu korkudan. Rehbere girdim bi baktım bakmaz olsaydım bir sürü kadın araalridna yabancıların da olduğu sayısız kadin vardı yurt dışına da çıkıyor işi nedeniyle neyse ben zatwn onu görünce başımdan kaynar sular döküldü diğer şeylere bakma gereği bile duyamadım bana dedi silmeyi unuttum çok meşgulüm silerim hehepsini arkadaşım zaten cocgu vb erkek yalanları. Ben bağırdım çağırdım küsüp gittim konuşmuyorum bana yalvarıyor işte sildim işlerim çok yoğun biliyosun telefona bakmaya bile vaktim olmuyor falan filan Neyse sonra biz bir şekilde barıştık Ben barışmak istemiyordum yüzüğü bile çıkardım ama barıştım aptallık ettim rehbere baktım biraz da WhatsApp'ta gezdim kendisine bir mesaj göndermiş birinin bir uygulamadaki kullanıcı adını hesabının linkini ilk başta çok dikkat etmedim kim olduğunu fark etmedim Çünkü anlayamadım ama meğersem bu kişi eski sevgilisiymiş bütün mesajlara falan sildirdim temizlettim Ama galeriye hala bakmıyorum galeride neler neler varmış Benim güvenim sarsıldı Tabii güvenmemeye başladım artık uzak davranıyorum ona güvenmediğimi dile getiriyorum o güveni tekrar inşa etmeye çalışıyor falan Biz bir şekilde Eski halimize döndük ama benim içim hala buruk üzgün Çünkü bana bu bu derece iyi davranan birinden böyle bir şey beklemiyordum sonra biz eski halimize dönmeyi başardık Ben bir şekilde güvendim ona yine aptallık ettim bu erken uyumaya başladı Aşkım İşten çok yorgun geldim diyordu akşam 9 buçukta uyuyordu Benim içimde de kuşkular var şüpheler var neyse bir gün ben kayınvalideme gittim Tabii Biz o sırada da düğün hazırlıklarına başlamıştık Evi tuttuk eşyaları alıyoruz teker teker yerleştiriyoruz falan düğünün arefesine yaklaşıyoruz Neyse ben kayınvalideme gittim bir lafın arasında kayınvaliden bana dedi ki ya bu çocuk da geceleri uyumuyor Dün uyandım saat 4'tü hala telefon konuşuyordu dedi Tabii benden haberi yok yani benimle konuşmadığından haberi yok Dün de Kocam bana demişti ki Yani o zamanlar Nişanlım Aşkım ben çok yoruldum uyuyacağım ben de uyuduğunu sanmıştım Ben yine bir şey söylemedim kafamda şüphelerle kuşkularla ilerlemeye devam ettim a** gibi neyse bir gün biz birlikteyiz işimizi Hallettik eve geldik ertesi gün tekrar buluşacağız perdelere bakmaya gideceğiz Annemden izin istedim kayınvalidemgilde kaldım Sonra Biz oturduk film izliyoruz filmini bitirdik Balkonda oturuyoruz sohbet muhabbet saat 4 bunun telefonu çaldı döndüm suratına baktım dedim ki ne oluyor Senin telefonun neden çalıyor O da dedi ki bana arabayı ilana koydum birisi arıyordur Ben de dedim ki bu saatte kim arar seni o da dedi ki önemli birisi değildir belki sarhoş falandır Bilmiyorum neden arıyor Boş ver önemli değil dedi Ben de dedim ki telefonunu getir o da dedi ki önemli bir şey değil dedim ki telefonunu getir bakalım WhatsApp'tan profil fotoğrafını kimmiş araya tabii o sırada tutuştu yine eli kolu titremeye başladı Ondan sonra aldım numara kayıtlı değil silmiş ismini rehbere ekledim profile girdim bir baktım kadın çıktı sonra döndüm suratına baktım dedim ki bu kim o da dedi ki üniversiteden bir kız işte beni arayıp sürekli rahatsız ediyor falan filan ve şimdi arayacağım onu beni rahatsız etmesin dedim Ara aradı kızı Ondan sonra ben böyle telefona yakınlaşmaya çalışıyorum duymaya çalışıyorum hoparlörde değil benden telefonunu kaçırarak konuşuyor işte kızım beni bir daha aramada rahatsız etmede falan dedi kız oradan demiş ki ben seni niye aramayım oğlum niye rahatsız etmeyeyim falan filan fistan derken ben de koptu film suratına baktım dedim ki sen beni aldatıyorsun sonra hayır dedi Öyle bir şey yok dedi kafanda kurma dedi yine kafanda kurmaya başladın Ben seni aldatmıyorum öyle bir şey olsa haberin olur da şöyle de böyle de çok saçma konuşmaya başladı Ben mutfağı terk ettim odaya gittim ağlamaya başladım sonra yanıma geldi işte öyle bir şey yok Ben de yüzüğü çıkardım bitti artık dedim seninle uğraşmak istemiyorum sen beni aldatıyorsun bana ihanet ettin beni kaybettin Hala inkar ediyor öyle bir şey yok falan filan ama ben kırıldım Bir Kere sonra kadının numarası ezberimde kaldı kadına WhatsApp'tan mesaj attım? Gönderdim ama bana dönüş yapmadı Tabii ki bunlar çoktan planı yapmışlar sabah oldu uyandım kayınvalideme söyledim oğlum beni aldatıyor bir kadınla konuşuyor Kayınvalidem inanmadı O öyle bir şey yapmaz kimseyle Aldatmaz o seni çok seviyor işte seni kaybetmek istemiyor Ben dedim ben artık devam edemeyeceğim böyle ben ayrılıyorum senin Oğlundan da senden de bıktım artık dedim yalanları boyumu aştı daha sonra o da uyandı ben evde feryat fidanım ağlıyorum bağırıyorum çağırıyorum Kayınvalidem bana kızıyor Sen a* mısın da öyle bir şey yok da s*** mısın sen şaşkınsın ve benzeri şeyler işte sonra bana Nişanlım dedi ki hadi dedi eve gidelim Şu eşyalarını topla Sen de benim işim gücüm var seninle uğraşamam biz eve gittik Sonra ben başladım tabaklarımı toplamaya Emek yemek de yıkamıştım temizlemiştim kurulamıştım dolabıma yerleştirmiştim nice hayallerle ama işte hepsi yarıda kaldı neyse sonra benimle konuşmaya çalışıyor Ben dedim Seninle konuşacağım hiçbir şey yok Sen beni hak etmiyorsun sen hayat kadınlarına layıksın öyle bir adamsın benim gibi namuslu bir kızı hak etmiyorsun kucaktan kucağa atlayan kadınlar hak ediyorsun dedim sonrasında beni otogara bıraktı Tabii o arada bir sürü hakaret saydı bana kavga ettik harareetli bir şekilde Neyse ben oradan eve geçmedim beni Sürekli arıyor sürekli mesaj atıyor Ben hala kadının kim olduğunu bilmiyorum Sadece bir profil gördüm ismi yazıyor Daha sonra bir uygulama var telefon numarasını yazıyorsunuz size kim olduğunu numarayı kime kullandığını söylüyor ve kullanan kişinin de insanları telefonuna nasıl kaydettiğini gösteriyor Ben bu uygulamaya kadının numarasını yazdım ve o kadar farklı şeyler çıktık ya kadınla ilgili müşteri ve benzeri yani kadının kötü olduğunu kanıtlayan isimler çıktı kadının isminin başına ekler getirip kaydetmişler yani kadın hayat kadını gibi bir şeymiş Neyse ben bunu da öğrendim kadın hala bana mesaj atmıyor cevap yazmıyor aramıyor sonra Aradan birkaç saat daha geçti kadın bana mesaj attı Buyurun dedi Ben de Kocamın ismini verdim tanıyor musun dedim O da evet tanıyorum üniversiteden arkadaşım falan dedi bana Ben de dedim neden mesaj attın Senin yüzünden bizim Yuvamız dağıldı biz ayrıldık bizim hayatımıza mahvettin Düğünümüz iptal oldu O da dedi ki bana çok özür dilerim Ben nişanlı olduğunu evlenecek olduğunu bilmiyordum ayrılırken bana başını ne zaman dara düşerse ne zaman sıkışırsan yardım et işte yardımcı olurum sana derdini gideririm sıkıntını gideririm falan diye söyledi akşam benim annem rahatsızlandı hastalandı taksiye verecek param yoktu onu aradım bana para göndermesi için ama senden haberim yoktu Yemin ederim çok özür dilerim falan filan böyle şeyler söylemeye başladı Ben de dedim ki Sizin evinizi ambulans gelmiyor mu İşte o vakitte ambulans yoktu beni kandırmaya çalışıyor saçma sapan cümlelerle bir sürü saçma şey söyledi Ben de dedim ki bak bana doğruyu söyle kadın dayanışması yapalım Çünkü sen de bir kadınsın aynı şeyleri senin de yaşaman hoş olmaz Bana Gerçekleri Söyle dedim kadın Hala inkar ediyor çünkü bununla konuşmuş Büyük ihtimalle bu ilişkiyi kurtardığı için de para aldı sonrasında Farklı mesajlar gördüm sonra kadının çocuğunun olduğunu öğrendim ben hesaplarını karıştırıp internette dedim ki bak çocuğun varmış Bana bu yaptıkların yarın bir gün çocuğundan çıkar Beddua ederim görürsün gününü dedim Sonra Kadın dedi ki lütfen beddua etme çocuğumu karıştırma bu işin içine işte ben hastanedeydim Gerçekten zor durumdaydım Lütfen anlayış göster Ben dedim Konuşacak bir şey yok Allah da seni bildiği gibi yapsın İnşallah bana yaptıklarını bulursun başım beladan kurtulmaz Dedim kadına böyle beddualar yaptım Sonra eve geldim Benimki Beni aramaya başladı mesaj atmaya başladı Ben de dedim ki Madem bu kadınla konuşmadın sadece Tek seferlik aradı seni bana telefon faturanı göstereceksin faturanı çıkart bana getir konuşmadıysan orada kadının numarası görünmez zaten benimki dedik Sen neye inanmak istiyorsan ona inan ben seni inandıramam kızım sen zaten kafanda kurmuşsun ayrılmayı O kadın da öyle söylüyor bana Kadına dedim ki Madem hastanedesin ben seni görüntülü arıyorum aç kadın açmadı diyorum ki bak görüntülü görmek istiyorum hastanenin içini göster bana diyorum internetten bir çekilmiş Hastanesi videosu bulmuş bana gönderdi dedim ki bu gerçek değil bana konum at canlı konumunu gönder Ben şu an hastaneden eve gittim eşyaları alacağım ve benzeri yalanlar söyledi bana Ben de dedim ki Sana inanmıyorum sen yalan söylüyorsun inanacağım bir durum da yok Bu iş bitti İnşallah benim başıma gelenlerin aynısını senin çocuğunu da Yaşar Senin kızının da başına gelir başınız beladan burnunuz beladan kurtulmaz Allah sizi bildiği gibi yapsın eviniz Yıkılsın yuvanız yansın İnşallah dedim böyle beddualar ettim Sonra dedi ki bana sen benim çocuğumu bu işe karıştırmayacaktın işte benim kızıma bu işe karıştırmayacaktın Sen hata yaptın ne haliniz varsa görün Sen zaten ayrılmaya kafana koymuşsun kızım işte o beni seçmedi seni seçti seninle evlenmeyi düşünüyor Bak sana Nikah Masasına seninle oturacak ve benzeri şeyler söyledi Tabii ki ben o zamanlar kadının sadece maddi destek istediğini anlamamıştım sonrasında mesajlar gördüm gördüğüm mesajlarda kına günümde nişanlımdan televizyon istiyordu televizyon bulup göndermesini istiyordu Tabii ki nişanlı benim evime televizyon almamıştı ama ona televizyon bulup göndermek istemişti Tabii ki Sonrasında da bulamamıştı neyse artık daha fazla uzatmayacağım biz evlendik bir şekilde Benim aptallığım yüzünden evlenmek zorunda kaldım Sonrasında da daha farklı olaylar yaşadım eşimin cinsel içerikli videoları izleyen bir bağımlı olduğunu öğrendim sonrasında kadınla konuşmalarını okudum benim kına günümde konuşmuşlar şu an aralarında bir iletişim var mı yok mu bilmiyorum 7 ay geçti 7 aydır iyi değilim kafamda sürekli düşünceler merak ediyorum beni sevdiğini de düşünmüyorum ilgili davranmaya çalışıyor ama ben işte öyle olduğunu düşünmüyorum ve sürekli benden çocuk istiyor Ben istemiyorum ama benden sürekli çocuk istiyor psikoloğa gidiyorum Ona da gidelim dedim Ama o kabul etmedi Ben deli değilim dedi bir şekilde Kötü bir evliliğim olduğunu size anlattım Daha çok olay var ama şimdilik Aklımda kalanlar bunlar Sizce ne yapmam gerekiyor boşanıp gidemiyorum Hani içimde bir sevgimi var Bağımlılık mı var bunun farkında değilim ne olduğunu ben de anlamıyorum boşansam Nasıl boşanacağım boşanmak kolay mı Herkes diyor ki nişanlıyken bitirmek En kolayı çocuksuz boşanmak daha kolay en zoru çocukla boşanmak çocuk olmasını da istemiyorum Bir de eşimin sanki beni çocuk için kullandığını düşünüyorum yani Çocuk olduktan sonra Dönüp yüzüme bakacağını sanmıyorum böyle düşünceler de var kafamda çok düşünmekten mi bu durumdayım Yoksa gerçekten böyle olduğunu mu hissediyorum bilmiyorum ama mutlu bir evlilikte değil gibiyim şu anda bana karşı kötü davranışları yok hakaret yok Küfür yok saygısızlık yok arada iğneleyici konuşmalar var misafirlerin yanında tanıdıklarımızın yanında ve benim söylediğimin hep tersini yapıyor Benimle inatlaşıyor ama en önemli şey beni sevdiğini hissetmiyorum öyle bir düşüncede değilim Sanki bilmiyorum kafam çorba gibi fikirlerinize önerilerinizi açın dinlemek isterim Hayattan soğudum çünkü ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kafam çorba gibi
Ama iyi olmuş evlendiğiniz..Allah korusun bu adamla da evlenmeseydiniz evde kalırdınız. Kim bu adam? Yeryüzüne düşen son koca tanesi mi? 🙃
 
neyse artık daha fazla uzatmayacağım biz evlendik bir şekilde

Hepsini okudum.

Nişanlı olduğu adamın birlikte olduğu kadına ulaşıp, kadının çoluğuna çocuğuna varıncaya kadar beddualar ettikten sonra, dönüp adamla evlenen bir kadını, ben mağdur olarak göremiyorum, kusura bakmayın.

İnsani olarak, son derece iyi niyetle tavsiyem şu olur, düzenli olarak HPV testi yaptırın.
 
Son düzenleme:
Beddualar yanlış kişiye yalnız. Kadının masum kızına beddua edecek kadar gözün döndü ama sevilmediğini ve aldatıldığını bildiğin adama tekmeyi basacak kadar gözün dönmedimi ? Evlenmek için herşeyi sineye çekmişsin , şimdi boşan desek sen bu adamı yine bırakamazsın. Ne tavsiyesi verelim ki biz sana. Gurur önemli diyelim bari.
Yaw dümenden işte bee sanki elin kadını nişanlısını aldatan bu ahraz eşeğe ölüp bitiyo
adam parasıyla kendine aldatcak birini bulcak seviyede işte eşek olanı da böyle bi temiz silkelerler bi de kadına yuvam senin yüzünden yıkılcak diyo hdehhdhd :) bayılıyorum böye yanındaki itin tasmasını sıkmaya korkup sağa sola saldıranlara 😅
 
Yaw dümenden işte bee sanki elin kadını nişanlısını aldatan bu ahraz eşeğe ölüp bitiyo sanki adam parasıyla kendine aldatcak birini bulcak seviyede işte eşek olanı da böyle bi temiz silkelerler bi de kadına yuvam senin yüzünden yıkılcak diyo hdehhdhd :) bayılıyorum böye yanındaki itin tasmasını sıkmaya korkup sağa sola saldıranlara 😅
Kadını suçlamak ona daha kolay çünkü. Esc damgası vurmuş kadına kadının hastaneye gitmeye yol parası yok nasıl bir hayat kadınlığı bu onu da anlamadım. Tüm hataları kadına yıkmak için her yolu denemiş. 😅
 
Kadını suçlamak ona daha kolay çünkü. Esc damgası vurmuş kadına kadının hastaneye gitmeye yol parası yok nasıl bir hayat kadınlığı bu onu da anlamadım. Tüm hataları kadına yıkmak için her yolu denemiş. 😅
Valla esc bile olsa adam esc ye bundan çok değer vermiş o esc ye istediği her şey alınmış üstüne o esc için resti yemiş bi güzel eşyaları toplatmış hey yavrum ey
 
beni sevdiğini de düşünmüyorum
bunu yeni mi farkettin adam seni tanıştığınız günden beri aldatmış. gidip kadının kızına kadar beddua edip adamı koca diye yatağına almışsın şimdi ne yapayım diye bize neyi soruyorsun ya sabır
 
yapmam gerektiğini bilmiyorum kafam çorba gib
Ne mi yapman gerekiyor? Boşan desek boşanacak mısın?
Eğer biraz aklın, idrakin varsa Çocuk yapma,

Kınanda, kadın adamdan tv istiyor, kim kimden durduk yere böyle bir istekte bulunur?
Nişanda hazır ayrılmışsın neden döndün?
Aldatıldığın gün gibi ortadayken, bile bile neden evlendin?
Seni bu adama mecbur eden nedir?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X