- Katılım
- 28 Mart 2013
- Mesajlar
- 12.918
- Emoji Skoru
- 17.744
- Puanlar
- 498
- Konu Sahibi Ceylinimdeceylinim
- #21
Hatanın tamami onda. Kötü sözde söylemedim ben bu ayseye.
Ama kızda nasıl bir yuzsuzluk var bilmiyorum. Ağzımı bozacagim gibi geliyor ..
Ama kızda nasıl bir yuzsuzluk var bilmiyorum. Ağzımı bozacagim gibi geliyor ..
Konuyu biraz daha ac ben iyi avukatlık yapabilirm bu konuda :) sen de hata var mı? sence?