Tek blast embriyosu PGT ye gidip sağlıklı dönen var mı?

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
1.238
1.654
44
Teşekkür ederim bitanem 🙏. Yeterli kalınlığı sağlarsa histereskopiden sonra diye düşündüm. Ama başarı oranı aynı mı acaba, onunla ilgili bir istatistik bulamadım. Natüreli Memorial çok uyguluyor sanırım. Forumdaki yazılardan öyle anladım.
Ladycim geçmiş olsun şimdiden, histereskopi ne için yapılacak acaba?
Naturel/ilaçlı siklus başarı oranı arasında anlamlı bi fark yokmuş, natürel transfer daha az yıpratıcı ve az maliyetli diye tercih ediliyormuş, bi doktordan duymuştum. Üst üste çok tedavi gören ve rezervi az olan adaylarda tercih ediliyor sanırım.
Ben ilaçlı tercih ederdim ama, hiçbir risk almamak adına, tabi doktorunun önerisi en önemlisi
 

Lady Starlight

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
1.633
1.931
45
Ladycim geçmiş olsun şimdiden, histereskopi ne için yapılacak acaba?
Naturel/ilaçlı siklus başarı oranı arasında anlamlı bi fark yokmuş, natürel transfer daha az yıpratıcı ve az maliyetli diye tercih ediliyormuş, bi doktordan duymuştum. Üst üste çok tedavi gören ve rezervi az olan adaylarda tercih ediliyor sanırım.
Ben ilaçlı tercih ederdim ama, hiçbir risk almamak adına, tabi doktorunun önerisi en önemlisi
Çok teşekkürler bitanem. Histereskopi hem izlemek için hem de varsa bir yapışıklık onu gidermek için. Hsg de birşey çıkmamıştı ama endonetrium kalinlasmayinca acaba mı dedi doktorum. Bir de enfeksiyon vs varsa onu tespit etmiş oluruz dedi. Çünkü görüntüde birşey yok ama hem transfer negatif oldu hem de endonetrium kalinlasmadi. İlaçlı için beni bekletir bir ay heralde. İki ay üstüste estrofem ve bant oldu çünkü.Temmuz da bayrama denk gelecek. Ağustos da çok uzun oluyor. Bakalım ne yapicaz...
 

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
1.238
1.654
44
Çok teşekkürler bitanem. Histereskopi hem izlemek için hem de varsa bir yapışıklık onu gidermek için. Hsg de birşey çıkmamıştı ama endonetrium kalinlasmayinca acaba mı dedi doktorum. Bir de enfeksiyon vs varsa onu tespit etmiş oluruz dedi. Çünkü görüntüde birşey yok ama hem transfer negatif oldu hem de endonetrium kalinlasmadi. İlaçlı için beni bekletir bir ay heralde. İki ay üstüste estrofem ve bant oldu çünkü.Temmuz da bayrama denk gelecek. Ağustos da çok uzun oluyor. Bakalım ne yapicaz...
Canım benim ayları günleri sayma istersen, en hayırlı en güzel zamanda olsun de 🙏 Yoksa dünyanın binbir türlü hali var, başımıza irili ufaklı başka olaylar da gelebilir, hiç düşünmediğimiz basit sebeplerle de transferimiz ertelenebilir, psikolojimiz elvermez bu yüzden de ertelenebilir, bilemeyiz neler olacağını. O yüzden rahat ol o bebişler senin olacak sadece sabır biraz 😍
zaten bu ara Merkür de geri gidiyormuş 😀 önümüzdeki aylar daha şanslı olur
Hiç histereskopi yaptırmadım da merak ettim sadece rahim kalınlaşmadığı için de mi yapılıyor diye. Sonucun tertemiz olsun bugün inşallah ❤️
 

Lady Starlight

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
1.633
1.931
45
Canım benim ayları günleri sayma istersen, en hayırlı en güzel zamanda olsun de 🙏 Yoksa dünyanın binbir türlü hali var, başımıza irili ufaklı başka olaylar da gelebilir, hiç düşünmediğimiz basit sebeplerle de transferimiz ertelenebilir, psikolojimiz elvermez bu yüzden de ertelenebilir, bilemeyiz neler olacağını. O yüzden rahat ol o bebişler senin olacak sadece sabır biraz 😍
zaten bu ara Merkür de geri gidiyormuş 😀 önümüzdeki aylar daha şanslı olur
Hiç histereskopi yaptırmadım da merak ettim sadece rahim kalınlaşmadığı için de mi yapılıyor diye. Sonucun tertemiz olsun bugün inşallah ❤️
Canimcim histereskopi bazen sadece izlemek ve bir sorun var mı ya bakmak için yapılıyormuş. Bazen yapışıklık gidermek için, hatta bazen ufak şekil düzeltmeleri için de yapılıyormuş. Enfeksiyon var mıya da bakilabiliyormus. Yani kullanım sebepleri oldukça fazla. Benimki ilk baştaki, bir sorun var mı acaba diye bakılacak. Çünkü görünen bir problem yok. Ama endonetrium kalinlasmayinca acaba hsgde görünmeyen bir yapışıklık olabilir mi diye düşündük. Merkür'ün gitmesi iyi bir şey galiba 😇😇. Eğer öyleyse gitsin de gelmesin, başımıza bin türlü iş açıldı zaten. Öpüyorum kocaman canimcim 💜
 

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
1.238
1.654
44
Canimcim histereskopi bazen sadece izlemek ve bir sorun var mı ya bakmak için yapılıyormuş. Bazen yapışıklık gidermek için, hatta bazen ufak şekil düzeltmeleri için de yapılıyormuş. Enfeksiyon var mıya da bakilabiliyormus. Yani kullanım sebepleri oldukça fazla. Benimki ilk baştaki, bir sorun var mı acaba diye bakılacak. Çünkü görünen bir problem yok. Ama endonetrium kalinlasmayinca acaba hsgde görünmeyen bir yapışıklık olabilir mi diye düşündük. Merkür'ün gitmesi iyi bir şey galiba 😇😇. Eğer öyleyse gitsin de gelmesin, başımıza bin türlü iş açıldı zaten. Öpüyorum kocaman canimcim 💜
Detaylı bilgi için çok teşekkür 😍
Merkür bu aralar geri gidiyormuş, işler aksayınca derler ya retrodan diye ona atıf yaptım :) yakında geçecek her şey daha güzel olacakmış 😀 tabi işin şakası bunlar.
Sana çok çok kolay gelsin canım bugünün güzel geçsin, ben de çok öptüm
 

AnnelikUmudu

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Ağustos 2021
664
811
42
Teşekkür ederim bitanem 🙏. Yeterli kalınlığı sağlarsa histereskopiden sonra diye düşündüm. Ama başarı oranı aynı mı acaba, onunla ilgili bir istatistik bulamadım. Natüreli Memorial çok uyguluyor sanırım. Forumdaki yazılardan öyle anladım.
Ne kadar karsilastirilmali (meta) analizlere bakmasam da bizim gibi embriyo transferlerinde (taze olmayan) naturel icin biraz daha basari yuzdesi fazlasi var gibi. Ama 2-3 calismaya baktim. Bence OPU'ya kadar olan surecte oldugu gibi bu da kisiye ozel bir surec. Ben naturel olsa nasil olur diye hafif israr etmistim, endometriumun gec ve zor kalinlastigini gozlemledik demisti hoca. Ilacli basladik ve zaten cok zor kalinlasabildigimi gormus oldum. Hocanla konusup bir avantaj dezavantaj listesi yapsaniz?
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 09-11-2022

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 168 gün kaldı.

Sadece iki hafta içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 12 cm ve ağırlığı yaklaşık 100-110 gr. oldu. Hamileliğinizi desteklemek için artan kan hacminizden dolayı damarlarınızın daha belirgin ve görülebilir olduğunu fark edebilirsiniz. Normal doğum yaptığınızda kaybedilen kan miktarı, yaklaşık olarak kan bağışında kullanılan bir ünite kan miktarı kadardır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

AnnelikUmudu

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Ağustos 2021
664
811
42
Canım benim ayları günleri sayma istersen, en hayırlı en güzel zamanda olsun de 🙏 Yoksa dünyanın binbir türlü hali var, başımıza irili ufaklı başka olaylar da gelebilir, hiç düşünmediğimiz basit sebeplerle de transferimiz ertelenebilir, psikolojimiz elvermez bu yüzden de ertelenebilir, bilemeyiz neler olacağını. O yüzden rahat ol o bebişler senin olacak sadece sabır biraz 😍
zaten bu ara Merkür de geri gidiyormuş 😀 önümüzdeki aylar daha şanslı olur
Hiç histereskopi yaptırmadım da merak ettim sadece rahim kalınlaşmadığı için de mi yapılıyor diye. Sonucun tertemiz olsun bugün inşallah ❤️
Canim ben de transfer oncesi histeroskopi yaptirdim. Hoca rahim filmin cok temiz ancak daha evvel major bir miyom ameliyatin var, ya goremedigimiz bir supriz varsa diye korkuyorum demisti. Ben kesinlikle histeroskopi yapilmasi gereken bir kisi degilmisim, bazilarinda kesin ol derlermis. Sonra ya histeroskopi yapalim ve emin olalim, yada rahmin suanki haline guvenip transfer yapalim eger negatif sonuc alirsak hemen histeroskopi yapariz demisti bir de. Ben mumkun degil zaten 2 embriyo var NGSli hemen bakalim, hic risk alamam demistim.
Histeroskopi yapildi, iceride enfeksiyon-yapisiklik vs olmadigina emin olundu ancak 1-2 lezyon gordum ve duzelttim demisti hoca. Ayrica cizik de atmisti. O cizik kalinlasmayi arttiriyordu. Ona ragmen zorlandik ama sonunda kalinlasti. Imkaniniz varsa mutlaka yaptirin derim.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 09-11-2022

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 168 gün kaldı.

Sadece iki hafta içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 12 cm ve ağırlığı yaklaşık 100-110 gr. oldu. Hamileliğinizi desteklemek için artan kan hacminizden dolayı damarlarınızın daha belirgin ve görülebilir olduğunu fark edebilirsiniz. Normal doğum yaptığınızda kaybedilen kan miktarı, yaklaşık olarak kan bağışında kullanılan bir ünite kan miktarı kadardır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

kalkyerineyat

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2007
1.122
1.522
Saizen diye resmen yalvardım doktorum asla diyo
Bende de kullanmama kararı aldılar. Doktor 100 siklusta 40 ına kullanıyoruz hiç böyle bir şey deneyimlemedik dedi. Ama bence benim vücudumla alakalı. Üretiyor malesef ve saizen de alıp büyüttü. Göğsümde zararsız fibrokistlerim var. Onlardan birisine de ödem yaptırdı ve kontrole gitti . Genel cerrah ödemin zararlı olmadığını, çok büyütürse müdahale edip sıvıyı çekebileceklerini ama bu sorunu saizenin geliştirdiğini söyledi açıkça.
Bence doktorunuzu dinleyin
 

kalkyerineyat

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2007
1.122
1.522
Ladycim geçmiş olsun şimdiden, histereskopi ne için yapılacak acaba?
Naturel/ilaçlı siklus başarı oranı arasında anlamlı bi fark yokmuş, natürel transfer daha az yıpratıcı ve az maliyetli diye tercih ediliyormuş, bi doktordan duymuştum. Üst üste çok tedavi gören ve rezervi az olan adaylarda tercih ediliyor sanırım.
Ben ilaçlı tercih ederdim ama, hiçbir risk almamak adına, tabi doktorunun önerisi en önemlisi
Kesinlikle öyle canım. Hatta benim gibi asenkron yumurta sorunu olanlarda doğal siklıs iyice sorun. Doktorum naturel yaptığımız ay uyarmıştı: beklenmedik şekilde erken çatlarsa iptal etmek zorunda kalabiliriz, moralin bozulmasın demişti. Öyle bir şey olmadı ama yine de riskler var
 

Lady Starlight

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2020
1.633
1.931
45
Ne kadar karsilastirilmali (meta) analizlere bakmasam da bizim gibi embriyo transferlerinde (taze olmayan) naturel icin biraz daha basari yuzdesi fazlasi var gibi. Ama 2-3 calismaya baktim. Bence OPU'ya kadar olan surecte oldugu gibi bu da kisiye ozel bir surec. Ben naturel olsa nasil olur diye hafif israr etmistim, endometriumun gec ve zor kalinlastigini gozlemledik demisti hoca. Ilacli basladik ve zaten cok zor kalinlasabildigimi gormus oldum. Hocanla konusup bir avantaj dezavantaj listesi yapsaniz?
Çok teşekkürler bitanem. Biz de bu ay takip ederiz, kalinlasirsa natürel yaparız doktorum ok derse kalinlasmazsa bir ay dinlenmiş olurum diye düşünüyorum ama tabi son kararı doktoruma birakicam. Hemen ilacliya başlayalım derse de başlarım.
 

Fairytale2

Wait
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2019
1.238
1.654
44
Canim ben de transfer oncesi histeroskopi yaptirdim. Hoca rahim filmin cok temiz ancak daha evvel major bir miyom ameliyatin var, ya goremedigimiz bir supriz varsa diye korkuyorum demisti. Ben kesinlikle histeroskopi yapilmasi gereken bir kisi degilmisim, bazilarinda kesin ol derlermis. Sonra ya histeroskopi yapalim ve emin olalim, yada rahmin suanki haline guvenip transfer yapalim eger negatif sonuc alirsak hemen histeroskopi yapariz demisti bir de. Ben mumkun degil zaten 2 embriyo var NGSli hemen bakalim, hic risk alamam demistim.
Histeroskopi yapildi, iceride enfeksiyon-yapisiklik vs olmadigina emin olundu ancak 1-2 lezyon gordum ve duzelttim demisti hoca. Ayrica cizik de atmisti. O cizik kalinlasmayi arttiriyordu. Ona ragmen zorlandik ama sonunda kalinlasti. Imkaniniz varsa mutlaka yaptirin derim.
Sen en doğrusunu yapmışsın yaptırarak, benim kalınlaşma, enfeksiyon gibi sorunlarım olmadı ama dediğin gibi temkinli olmakta yarar var.
Ngsli embriyom yok, negatif sonuçları hep embriyodan kaynaklı diye düşünüyoruz ama ngsli de olsa tutmayabiliyor ve başka sorunları düşündürüyor. Hocayla konuşacağım ilk kontrolde, çok teşekkür bilgi ve uyarı için 🌸