- Katılım
- 27 Mart 2026
- Mesajlar
- 75
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi aysenur4444
-
- #1
Evet canım hafif gözüküyor ben de gördümÇok hayalet bir çizgi görüyorum hanımlar sizde görebiliyor musunuz yoksa ben mi yanıldım çatlama günü ilişki oldu birde öncesi adetime 6 gün var gögüslerim aşırı şiş erken gebelik testi yaptım ama çok çok silik görür gibi oldum günüme daha var heyecanlanıyor insan
Yani ilk başta da var mıydı emin değilim sonradan bi açım hele dedim iyice baktım su da döktüm kuruma mı diyeEvet canım hafif gözüküyor ben de gördüm
Dpo kaçtıÇok hayalet bir çizgi görüyorum hanımlar sizde görebiliyor musunuz yoksa ben mi yanıldım çatlama günü ilişki oldu birde öncesi adetime 6 gün var gögüslerim aşırı şiş erken gebelik testi yaptım ama çok çok silik görür gibi oldum günüme daha var heyecanlanıyor insan
O ney oluyor canımDpo kaçtı
Çatlama gününü soruyorsan 14 canımDpo kaçtı
14 gün mu oldu yoksa ayın 14 ü müydüÇatlama gününü soruyorsan 14 canım
Yumurtalama günü pik oluyor ya bir sonraki günden itibaren sayıyorsun adete kadar ona dpo deniyor.14 gün mu oldu yoksa ayın 14 ü müydü
Ayın 14ü çatlama oldu canım 13ü pikti iki gün değerlendirildiYumurtalama günü pik oluyor ya bir sonraki günden itibaren sayıyorsun adete kadar ona dpo deniyor.
14 düydü14 gün mu oldu yoksa ayın 14 ü müydü
Testin kendi çizgisini goruyor olabilirmisin
Testin markası ne? Çok silik bir çizgi görünüyor ama test çizgisi mi acaba. Birde kaç dk sonra çektiniz fotoğrafıÇok hayalet bir çizgi görüyorum hanımlar sizde görebiliyor musunuz yoksa ben mi yanıldım çatlama günü ilişki oldu birde öncesi adetime 6 gün var gögüslerim aşırı şiş erken gebelik testi yaptım ama çok çok silik görür gibi oldum günüme daha var heyecanlanıyor insan
Nimo diye bir marka canımTestin markası ne? Çok silik bir çizgi görünüyor ama test çizgisi mi acaba. Birde kaç dk sonra çektiniz fotoğrafı
Babada öyle geli kaset test var elimde 2 tane adet gününekadar bekleyim sonra kan verimBat'a 6 çok erken ama ben gördüm hayalet çizgiyi. Bat'a kadar test tekrarlayın bence koyulaşmayı takip edin, çizgi rahatça görülecek kadar koyulaşırsa kan verirsiniz
Ay ben bu ara çok yaşadım onu awoxla hatta pembeleştiğini bile gördüm sonuç adetNimo diye bir marka canım
Ay ben bu ara çok yaşadım onu awoxla hatta pembeleştiğini bile gördüm sonuç adetbu ay koyulaşmazsa fotoğrafını çekmicem dedim kenara attım testim böyle bozuk mu sence test ?