Testime bakar mısınız adete 6 gün var

aysenur4444

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mart 2026
Mesajlar
75
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
29
Çok hayalet bir çizgi görüyorum hanımlar sizde görebiliyor musunuz yoksa ben mi yanıldım çatlama günü ilişki oldu birde öncesi adetime 6 gün var gögüslerim aşırı şiş erken gebelik testi yaptım ama çok çok silik görür gibi oldum günüme daha var heyecanlanıyor insan
 

Eklentiler

  • F3D964C0-F238-495E-8EBF-ADA9C483A958_DFEDDC01-FD0A-4627-ACB2-B9540A487D6D.webp
    12,1 KB · Görüntüleme: 433
Evet canım hafif gözüküyor ben de gördüm
 
Dpo kaçtı
 
Testin kendi çizgisini goruyor olabilirmisin
 
Testin markası ne? Çok silik bir çizgi görünüyor ama test çizgisi mi acaba. Birde kaç dk sonra çektiniz fotoğrafı
 
Bat'a 6 çok erken ama ben gördüm hayalet çizgiyi. Bat'a kadar test tekrarlayın bence koyulaşmayı takip edin, çizgi rahatça görülecek kadar koyulaşırsa kan verirsiniz
 
Nimo diye bir marka canım
Ay ben bu ara çok yaşadım onu awoxla hatta pembeleştiğini bile gördüm sonuç adet bu ay koyulaşmazsa fotoğrafını çekmicem dedim kenara attım testim böyle bozuk mu sence test ?
 

Eklentiler

  • IMG_9126.webp
    15,7 KB · Görüntüleme: 383
  • IMG_9125.webp
    13,6 KB · Görüntüleme: 381
Bende anlamadım canm geçen ay da bana aynısı oldu testlere hiç güven yok ya
 
`