• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tüp Bebek Dış Gebelik

Angl23

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Nisan 2026
Mesajlar
53
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Yaş
34
Daha önce laparoskopi ameliyatı ile sağ tüpümde Hidrosalpenks oldugu için sağ tüpüm alınmıştı. Ocak ayında tüp bebek sürecine başladık, ilk transfer tutmadı, 2. Transferde bebek alınan tüpün uç kısmına yerleşmiş büyümüş beta hcg 13000 lere cıkmıştı. Doktorum acil yatış verdi tekrar laparoskopi oldum, içerde tüp patlamış iç kanama geçirmişim kan takviyesi yapıldı:( benim gibi bu durumu yaşayıp sonradan hamile kalanlar var mı tekrar tüp bebek ve hamilelikten korkuyorum:(
 
Daha önce laparoskopi ameliyatı ile sağ tüpümde Hidrosalpenks oldugu için sağ tüpüm alınmıştı. Ocak ayında tüp bebek sürecine başladık, ilk transfer tutmadı, 2. Transferde bebek alınan tüpün uç kısmına yerleşmiş büyümüş beta hcg 13000 lere cıkmıştı. Doktorum acil yatış verdi tekrar laparoskopi oldum, içerde tüp patlamış iç kanama geçirmişim kan takviyesi yapıldı:( benim gibi bu durumu yaşayıp sonradan hamile kalanlar var mı tekrar tüp bebek ve hamilelikten korkuyorum:(
Ben de asilama ile dis gebelik gecirdim. Tüp bebekte kimyasal oldu. Sizin tupunuz komple alınmamış miydi
 
Ben de asilama ile dis gebelik gecirdim. Tüp bebekte kimyasal oldu. Sizin tupunuz komple alınmamış miydi
Evet sağ tüpüm komple alınmıştı, doktor ucunda küçük bir kısım bıraktığını bunu bırakmak zorunda olduğunu söyledi yoksa rahimle bağlantılı olduğu için rahime zarar verebilirmiş, embriyo o uçtaki küçücük kısma yerleşmiş.
 
Evet sağ tüpüm komple alınmıştı, doktor ucunda küçük bir kısım bıraktığını bunu bırakmak zorunda olduğunu söyledi yoksa rahimle bağlantılı olduğu için rahime zarar verebilirmiş, embriyo o uçtaki küçücük kısma yerleşmiş.
Benimde Hidroselpenks den dolayı bir tüpüm alındı 5-6 ay oldu, tek tüp ilede gebelik elde edilebilir dendi ama hala daha gebelik yok. Yaz sonu gibi tüp bebek sürecine başlamayı düşünüyorum. Çok geçmiş olsun ama vazgeçmeyin korkmayın kendinizi cesaretlendirin derim ben
 
Benimde Hidroselpenks den dolayı bir tüpüm alındı 5-6 ay oldu, tek tüp ilede gebelik elde edilebilir dendi ama hala daha gebelik yok. Yaz sonu gibi tüp bebek sürecine başlamayı düşünüyorum. Çok geçmiş olsun ama vazgeçmeyin korkmayın kendinizi cesaretlendirin derim ben
Merhaba yaşınız kaç acaba, ben de tüp alındıktan sonra 3 ay denemiştim olmamıştı. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏
 
Merhaba yaşınız kaç acaba, ben de tüp alındıktan sonra 3 ay denemiştim olmamıştı. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏
Yaş 28 3 ay çok kısa bir süreymiş ama zamana bırakmakta doğru mu bilmiyorum
 
Merhaba benimde ilk transferimde dış gebelik oluştu. İki doz ilaçla sonlandı şükür.
Şimdi ikinci transferimi oldum ama tekrar dış gebelik olursa diye de korkuyorum.
Doktor herhangi bir önlemden bahsetmedi. Sadece histeroskobi oldum prp yapıldı ve çizik atıldı.
Sizin doktorunuz farklı bir önlemden bahsetti mi? Merakmettim
 
Yaş 28 3 ay çok kısa bir süreymiş ama zamana bırakmakta doğru mu bilmiyorum
Sizin yaşınız daha küçükmüş bana göre o yüzden zaman vermiş olabilirler. Ben 34 yaşındayım. Bir de yumurta sayım az tüp bebekte 6 yumurta toplandı, 3 ü döllendi, 2 tanesi 3. Güne ulaştı.
 
Sizin yaşınız daha küçükmüş bana göre o yüzden zaman vermiş olabilirler. Ben 34 yaşındayım. Bir de yumurta sayım az tüp bebekte 6 yumurta toplandı, 3 ü döllendi, 2 tanesi 3. Güne ulaştı.
Amh benimde düşük. Tüp bebek sürecine başladığımızda kaç embriyo elde edilebilir bilmiyorum.
 
Merhaba benimde ilk transferimde dış gebelik oluştu. İki doz ilaçla sonlandı şükür.
Şimdi ikinci transferimi oldum ama tekrar dış gebelik olursa diye de korkuyorum.
Doktor herhangi bir önlemden bahsetmedi. Sadece histeroskobi oldum prp yapıldı ve çizik atıldı.
Sizin doktorunuz farklı bir önlemden bahsetti mi? Merakmettim
Merhaba, hayır bugun tekrar kontrole gittim ben farklı bir tetkik yapılacak mı diye sordum hayır dedi. Tekrar olur mu diye sordum, daha önce dış gebelik geçirenlerde olma ihtimali yüzde 10 ile 15 arası değişiyor dedi ama yüzde 85 doğru yerde oluşacak, 2. Kez denk geleceğini zannetmiyorum dedi. Histereskobiyi dış gebelik sonrası mı oldunuz?
 
Merhaba, hayır bugun tekrar kontrole gittim ben farklı bir tetkik yapılacak mı diye sordum hayır dedi. Tekrar olur mu diye sordum, daha önce dış gebelik geçirenlerde olma ihtimali yüzde 10 ile 15 arası değişiyor dedi ama yüzde 85 doğru yerde oluşacak, 2. Kez denk geleceğini zannetmiyorum dedi. Histereskobiyi dış gebelik sonrası mı oldunuz?
Evet dış gebelikten sonra 2 adet bekledim. Sonra oldum. Bir adet yine bekledim transfer oldum. Ama şöyle ilk transferde de önermişti bana olmak istememiştim. Artık dış gebelik yaşayınca kendimde olmak istedim. Bir sorun çıkmadı
 
Back
X