Daha önce laparoskopi ameliyatı ile sağ tüpümde Hidrosalpenks oldugu için sağ tüpüm alınmıştı. Ocak ayında tüp bebek sürecine başladık, ilk transfer tutmadı, 2. Transferde bebek alınan tüpün uç kısmına yerleşmiş büyümüş beta hcg 13000 lere cıkmıştı. Doktorum acil yatış verdi tekrar laparoskopi oldum, içerde tüp patlamış iç kanama geçirmişim kan takviyesi yapıldı
benim gibi bu durumu yaşayıp sonradan hamile kalanlar var mı tekrar tüp bebek ve hamilelikten korkuyorum