Merhabalar bebişlerinizi sağlıkla büyütün inşallah

sizdeki cesarete hayran kaldım. Ben de tam tersi yaşım 37 diye çift koydurmaktan çekiniyorum. 30 olsam çift koyardım diyorum. 37 yim diye çifti taşıyamam erken doğar mı vs diye sorular oluyor. Sizin hamileliğiniz nasıl geçti? Bir aksilik olmazsa şubatta transfer sürecim var ve çocuğum yok. Çok kararsızım çifti sorsam mı diye