• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

tüp bebekte tek transfer mi çift transfer mi ?

Merhabalar bebişlerinizi sağlıkla büyütün inşallah 🙏sizdeki cesarete hayran kaldım. Ben de tam tersi yaşım 37 diye çift koydurmaktan çekiniyorum. 30 olsam çift koyardım diyorum. 37 yim diye çifti taşıyamam erken doğar mı vs diye sorular oluyor. Sizin hamileliğiniz nasıl geçti? Bir aksilik olmazsa şubatta transfer sürecim var ve çocuğum yok. Çok kararsızım çifti sorsam mı diye🤷🏽‍♀️
Ayni durumdayim.37 yas. Amh cok kotu su an 3aa ve kompakt iki embriyom var. Cift transferde ikiz olma ihtimali var ki ben bakabilecegimi kesinlikle dusunmuyorum. Tek koyarsak tutma ihtimali dusuk. Asiri stresliym cok tedrginim
 
Ayni durumdayim.37 yas. Amh cok kotu su an 3aa ve kompakt iki embriyom var. Cift transferde ikiz olma ihtimali var ki ben bakabilecegimi kesinlikle dusunmuyorum. Tek koyarsak tutma ihtimali dusuk. Asiri stresliym cok tedrginim
Pgt a testi yaptırdığımız için 2 tane koyulmuyormuş. Tek embriyo koyuldu. Tuttu çok şükür🙏hamilelik çok zor geçiyor, sürekli kusuyorum bu sebeple iyi ki tek diyorum şu anda. Stres yapmayın. Tek olsun sağlıklı olsun ve tutsun🤲🏽pgt a testi temiz ise tekte de tutma ihtimali düşük değil yani. Tabi rahim durumu vs. herşey etkiliyor.
 
Maddi olarak o kadar zorladi ki teste gonderme ihtimalimiz yok. Artik hayirlisini diliyorum moralmen bittim. Allah saglkla kucaginiza almayi nasip etsin size de
 
Maddi olarak o kadar zorladi ki teste gonderme ihtimalimiz yok. Artik hayirlisini diliyorum moralmen bittim. Allah saglkla kucaginiza almayi nasip etsin size de
İnşallah sağlıklıdır ve tutunur🙏amin siz de sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 🤲🏽
 
Back
X