kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya
kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya
Devlet hastanelerinin cihazları maalesef böyle Kalp atışı konusuna takılmayın ama o normal bazı doktorlar ilk haftalarda hiç dinletmiyorlar bile atımı gözsteriykrlar sadece zararlı olduğunu düşünenler var çünkü
Devlet hastanelerinin cihazları maalesef böyle Kalp atışı konusuna takılmayın ama o normal bazı doktorlar ilk haftalarda hiç dinletmiyorlar bile atımı gözsteriykrlar sadece zararlı olduğunu düşünenler var çünkü
e bir dakka dinletseler ne olacak ki?
bebek saglikli, kalbj atiyor, bu da kaniti
daha ne yani:)
ben de devlete gidiyorum, biz de cok az duyduk ama yetti, sanki cok duysam ne anlayacagim
kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya