ultrason resmi

hmine

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Mart 2026
Mesajlar
23
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
31
kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya
 

Eklentiler

  • IMG_20260402_142411.webp
    53,2 KB · Görüntüleme: 46
kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya
Devlet hastanelerinin cihazları maalesef böyle Kalp atışı konusuna takılmayın ama o normal bazı doktorlar ilk haftalarda hiç dinletmiyorlar bile atımı gözsteriykrlar sadece zararlı olduğunu düşünenler var çünkü
 
ay cok teşekkür ederim ya korktum valla cok sessizler 2 dk bakıp gönderiyorlar özelde böyle muamele yok.
 
ay cok teşekkür ederim ya korktum valla cok sessizler 2 dk bakıp gönderiyorlar özelde böyle muamele yok.
Maalesef canım. Aslında doktoruna göre değişiyor ilgi ama cihaz kalitesizliği olarak çoğu aynı
 
Maalesef canım. Aslında doktoruna göre değişiyor ilgi ama cihaz kalitesizliği olarak çoğu aynı
cok zor ya bunlar cinsiyeti cok sonra görür o zaman özelde erkenden biliyolar
 
e bir dakka dinletseler ne olacak ki?
bebek saglikli, kalbj atiyor, bu da kaniti
daha ne yani:)
ben de devlete gidiyorum, biz de cok az duyduk ama yetti, sanki cok duysam ne anlayacagim
 
kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya
Devlett bir kere gittim onda usg fotoğrafı vermedi kalp sesi de bu cihazda dinlenmiyor demişlerdi eşler de içeri alınmıyordu bi daha da gitmedim
 
`