• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

uyku eğtimi 6aylik bebek

naz-nazz

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2025
Mesajlar
649
Emoji Skoru
651
Puanlar
23
Yaş
32
bebeğim 6 aylik gunduzleri hep kucagimda uyur emziriyorum uyuyor kendi yatagina koydugum an uyaniyor. geceleri zorda olsa yataginda uyuyor gunduzler hic uyutamiyorum en fazla 5 10 dk uyur. amma kucakta 1 saat 2 saat bile uyur. cok yorucu oluyor uyudugu zaman kucakta tutmak islerimi bebegim uyanik oldukta gore biliyorum yardim eden kimsem de yok esim aksam geliyor isten birde buyuk cocuk var. cok yoruluyorum nasil uyuta bilirim diye arastiriyorum belki basina gelen care bulan vardir . uyku eğtimi sayfalari var bir kac tanesine baktim bana biraz pahali geldi o yuzden careyi kendim ariyorum
 
uyku eğitimi aldık biz, önermem 😂

onun dısında uyku eğitiminin bize tek faydası uyku saatlerini düzenlemek oldu. bu sekilde cocuk hiç zorlanmadan uykuya dalabiliyor. ama hala dedteksiz uyuma yok 😂
 
chatgpt yazdim uyutmadan yataga koy falann dedi yataga koydugum an kip kirmizi oluyor aglamaktan hic istemiyor uyumak
 
uyku eğitimi aldık biz, önermem 😂

onun dısında uyku eğitiminin bize tek faydası uyku saatlerini düzenlemek oldu. bu sekilde cocuk hiç zorlanmadan uykuya dalabiliyor. ama hala dedteksiz uyuma yok 😂
saatleri duzenlersem duzelirmi ki
 
aslinda gece uykusuna belli bir saatde basliyorduk 2 gundur bozuldu kendi kendine uyanip gulumseyip oyun istiyor 😄 ne yaparsam uyumuyor tekrar uyumasi 2 saati aliyor
 
Kundak yapıp denediniz mi? Şöyle kolları sımsıkı sararak?
 
saatleri duzenlersem duzelirmi ki
ya bizde düzeldi ama o da öyle kolay olmadı mesela bazı günler hiç uyutamadım. ama o da baksimum 4-5 gün sürdü. sonrasında alıitı. uyku saati geldiğinde direkt kendisi uyumak istediğini belli ediyor artık. bazen kendi kendine de uyuyor ama çoook nadir. genelde dedtek istiyor. eskisi gibi saatlerce uğraşmıyoruz 5-10 dkda uyuyor. özellikle gğndüz uykuları uzadı. gece yine 2-3 kez uyanıyor 🫤
 
Bilmiyordum 😏 kundak Çok güzel uyutuyor ya :/
ben de kundak yapıyordum cok güzeldi ama sonra 6.ayda riskli olduğu için çıkardım. o süreç anamı ağlattı 😂 cok zor çıktı kundaktan, düsünün memeyi daha kolay bıraktı 😂
 
bebeğim 6 aylik gunduzleri hep kucagimda uyur emziriyorum uyuyor kendi yatagina koydugum an uyaniyor. geceleri zorda olsa yataginda uyuyor gunduzler hic uyutamiyorum en fazla 5 10 dk uyur. amma kucakta 1 saat 2 saat bile uyur. cok yorucu oluyor uyudugu zaman kucakta tutmak islerimi bebegim uyanik oldukta gore biliyorum yardim eden kimsem de yok esim aksam geliyor isten birde buyuk cocuk var. cok yoruluyorum nasil uyuta bilirim diye arastiriyorum belki basina gelen care bulan vardir . uyku eğtimi sayfalari var bir kac tanesine baktim bana biraz pahali geldi o yuzden careyi kendim ariyorum
Uyku eğitimi kolay bir iş değil . Disiplin istiyor açıkçası ve de psikolojik olarak güçlü olmanız lazım bebek ağladığı anda kırılma yaşarsanız faydasız olur . Açıkçası ben almadım ama araştırmalarım ve etrafımd alan arkadaşlarımdan duyduklarım sonucu emen bebekler için dha zor olduğunu düşünüyorum. Çocuk daha çok küçük dişi olack sancısı olacak zafen bu süreçler araya girince tekrar tekrar kucak temas isteyexek. Uyku arkadaşına yavaş yavaş alışftırabilirseniz geçiş nesnesi olur mesela benim kızım desteksiz uyumayı öğrendi ancak aynı odada bizden birisi olacak ya babası ya ben dururuz o battaniyesini alır uyur
 
Uyku eğitimi kolay bir iş değil . Disiplin istiyor açıkçası ve de psikolojik olarak güçlü olmanız lazım bebek ağladığı anda kırılma yaşarsanız faydasız olur . Açıkçası ben almadım ama araştırmalarım ve etrafımd alan arkadaşlarımdan duyduklarım sonucu emen bebekler için dha zor olduğunu düşünüyorum. Çocuk daha çok küçük dişi olack sancısı olacak zafen bu süreçler araya girince tekrar tekrar kucak temas isteyexek. Uyku arkadaşına yavaş yavaş alışftırabilirseniz geçiş nesnesi olur mesela benim kızım desteksiz uyumayı öğrendi ancak aynı odada bizden birisi olacak ya babası ya ben dururuz o battaniyesini alır uyur
kucakta uyutmaya raziyim onda sorun olmaz benim istedigim yataga koydukta en azindan 30 dk uyusun koydugum an uyaniyor yapisik gibi geziyoruz yardim edecek kimsede yok cok yoruluyorum
 
bebeğim 6 aylik gunduzleri hep kucagimda uyur emziriyorum uyuyor kendi yatagina koydugum an uyaniyor. geceleri zorda olsa yataginda uyuyor gunduzler hic uyutamiyorum en fazla 5 10 dk uyur. amma kucakta 1 saat 2 saat bile uyur. cok yorucu oluyor uyudugu zaman kucakta tutmak islerimi bebegim uyanik oldukta gore biliyorum yardim eden kimsem de yok esim aksam geliyor isten birde buyuk cocuk var. cok yoruluyorum nasil uyuta bilirim diye arastiriyorum belki basina gelen care bulan vardir . uyku eğtimi sayfalari var bir kac tanesine baktim bana biraz pahali geldi o yuzden careyi kendim ariyorum
Maalesef biraz geç kalmışsınız beşik alışkanlığı yenidoğan döneminde yada hemen ardından kazandırılmalı, biraz zorlanırsınız ama istikrar gösterirseniz alışır. Bebek nerede sakinleşiyorsa kucak meme Biberon vs sakinleştirin uykulu ama uyanık biçimde beşiğine koyun. Eğer uyurken koyarsanız kucakta uyuyup beşikte uyandığından korkar. Kesinlikle uykuyu beşikte tamamlamalı. Ağlasa bile almayın dışarıya olan ilgisi arttığından gözünü örtüyle kapatabilirsiniz, emzik kullanmıyorsanız kullanın, beyaz gürültü kullanabilirsiniz. Mama yada sağdığınız sütün çok az kısmını biberonda bırakıp yatakta emmesini sağlayabilirsiniz miktar çok olmasın ama gaz yapar bu sefer. Elini tutun pışpışlayın ritmik ve sakin bir şekilde sallayın. Bunlar dışında gündüz uyumadığı zamanlarda da beşiğinde vakit geçirsin her ağlamasında koşturmayın hiç durmuyorsa bakın yine emzik sevdiği şarkılar çıngırak gibi oyuncaklarla beşiğinde de oynasın. Emziği de alışık değilse atabilir sıkılmadan verin. Ben bu şekilde alıştırmıştım direkt bebeğim sırt üstü yattığı gibi morarana kadar ağlardı sadece istikrar gerekli. Ağlıyor diye kucaklarsanız asla alışmaz. Orda sakinleşmeyi öğrensin. Ben 40 günlükken yapmaya başladım 2 aylık olduğunda baya alıştı 3 aylıkken uykuları da düzene girmişti. Şuan mesela 4.5 aylık beşiği dışında hiç bir yerde uyumaz dışarıdaysak bebek arabasında o da zoraki
 
Back
X