- Katılım
- 31 Ekim 2023
- Mesajlar
- 21
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 16
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi kastamnida
-
- #1
yıl içinde çok sevildiğimi hissettim hediyeler evden alıp bırakmalar hep çok düşünüyordu b
çevremdeki herkes bunu söylüyor sadaka vermem gerektiğini şükür etmem gerektiğini söylüyor bende içten içe farkındayım ama neden üzülen ben oldumAllahin sevgili kuluymussun bu igrenc insandan kurtulmussun. Yat kalk sukur namazi kil. Sence oluru var mi kumarbaz ickici zampara leş bir insan. Yillarca bunu adam etmeye ugrassimissin mukafati bu olmus. Yani allah akil fikir vermis. Heryerden engelle sil tum yaptiklarini da ailene anlat ki bi dahaki sefere barismaya calistiginda sana engel olsunlar.
yaa bu kadar kırıcı olmayın bende farkındayım ama sanki kabul edemiyorum hep bir geride olma düşüncem var istediğim nasıl iyi olacağımCok sacmasiniz ya. Şu cok sevilmek mi? Şunlari 2 gunluk adamlar bile yapiyor. 8 yilda bi tane dogru bir sey demiş sizin evlilikten olmaz.
kızlar hepiniz haklısınız kimseye bir şey demeye hakkım yok sadece çok üzülüyorum ve bunu nasıl atlatmam gerektiğini bilmiyorum kafamda bir çıta var ve aşmam gerekiyorNe mübarek insanmışsın
Rabbım daha ne yapsın seni kurtarmak için ? .
evet bunu arkadaşlarımda söylüyor bir yere tıkandım ve battıkça battım şimdide yüzeye çıkmak için çırpınıyorumBelki bu adam olmasa şimdiye evlenirdin ortada adam bile yok ki alışkanlık git başkasını bul düzelir
Cunku kaygili baglanmissin. Bu bagin kirilmasi lazim. Dedigim gibi ailene mutlaka anlat bir daha barismayacagina yemin et. Zamana birak. Kendine zaman ayir kendini gelistir. Al bak bunu izleçevremdeki herkes bunu söylüyor sadaka vermem gerektiğini şükür etmem gerektiğini söylüyor bende içten içe farkındayım ama neden üzülen ben oldum
Kapısına dayan, önce yalvar sonra ağla. Bir şekilde yoluna sokun bu ilişkiyi ve evlenin. Yazık olmasın bunca emeğe.merhaba arkadaşlar, sizler ile hikayemi paylaşacağım uzun bir yazı olacak lütfen beni arkadaşınız yada kardeşiniz görerek yorum yaparsanız memnun olurum.
Şu anda ikimizde 27 yaşındayız 8 yıldır toksik ayrıl barış olan bir ilişmiz var aslında içten içe hep hayırlı olmadığını biliyorum ama hep kendimi kandırmak üzerine ilerledim üniversite zamanlarında tanıştık ikimizde toyduk kendisi ile karakterimiz çok zıttır ben daha sorumluluk sahibi bir insanım ibadelerimi yapan biriyim fakat karşımdaki olgunlaşmamış, club, bar ve meyhane gibi ortamlara giren ağzı iyi laf yapan her konuda güzel yalanlar söyleyen manüpülatif bir erkek ben kendisine hem maddi hemde manevi olarak her zaman destek olıp yanında olan biriydim kendisi keyfine düşkün her zaman durumları kendi leyhinde kullanan biriydi benim olduğum zamanlar asla club, içki yada başka şeylere bulaşmazdı ilk yıllar saymıyorum çok sancılı süreçlerdi benden sonra başkalarını hayatına aldı sonra yalvardı ağladı affettim askerdeyken bile onunla bende akerlik yapmış durumdaydım askerden geldi borçları vardı kredi çektim yanlış anlaşılmasın ödedi kredisini borçlar için asker öncesi kalanlar demişti bana ilişkimiz güzel ilerliyordu bilmiyorum onca yalanını yakaladım onca sorunlarını gördüm yinede ona inanmayı çok istedim biz sözlendik sözden 1 ay sonra yalanlarını yakaladım para hakkında benden borç istedi iş yapacağım dedi bende verdim bir gün öğrendim ki intihara kalmışmış hastanedeymiş annesi aradı oraya gittim öğrendim ki yılalrdır kumar bağımlısıymış ve kimse bilmiyormuş tefecilere bulaşmış verdiğim parayı kumarda harcamış hastanede kaldı bnen o süreçte çok zor toparladım kendisi 1 hafta psikiyatride yattı 5 ay ilaç tedavisindeydi sonrasında tedavisi bitti velakin bu olaydan 4 ay sonra barıştık ve kızlar 8 yıldır bu yıl içinde çok sevildiğimi hissettim hediyeler evden alıp bırakmalar hep çok düşünüyordu beni kendisinin kumar borçları olmuştu 2 milyona yakın bu süreçte hep çok çalıştı borçlarını ödedi güvenimi kazanmaya çalıştı beni kaybetmekten korkuyordu borçlarını bitirip yeniden bir şeyler yapalım dedik borçları bitti 2 ayda eksiklerini aldı ama her zaman evlenelim beyaz eşya alalım her şeyi halledelim diyen biriydi son 2 ayda hep kavga ettik ben biraz ağır konuşuyordum o hep konuşmak gelmek istedi halledelim dedi ben istwmiyordum sonrasında bana hakaretşer ediyordu tehtitler ama sonrasında özürler biz bitirdik ilişkiyi 2 hafta sonra aradım hayatına başkasını aldığını bir kişi değil birden fazla kişiyi alacağını söyledi yatak döşek bile olsa onu affetmemem gerektiğini beni istemediğini aon 1 yıldır çok çabaladığını ama artık evlensek bile boşanırız sende hayatına bak dedi çok zor laflardı kızlar kendime gelemedim hayatına birini almasına mı o ağır laflarına mı üzülsem bilemedim şu anda hayatına bakıyor başkasıda var hayatında benim için ilk ve son sevdiğim hepte seveceğim ama biz olmayacağız demiş başkası ile görsem hastanelik olsam genede yazmayacağım demiş ben hep sandım ki o başkası ile olamaz beni çok seviyor sıkıntıdan hasta oldum yemek yiyemez hale geldim hep çok ağladım biliyorum asla hiçbir şeyimi haketmiyor ama ne yapmam gerek nasıl atlatacağım hep onu ve sevgilisini düşünüyorum çok zoruma gidiyor kabullenemiyorum
bende bu durumdan hoşnut değilim tamamen silip unutup ilerlemem gerekiyor onun için düşüncelerinizi merak ettim.Kapısına dayan, önce yalvar sonra ağla. Bir şekilde yoluna sokun bu ilişkiyi ve evlenin. Yazık olmasın bunca emeğe.
Bu konuda düşünceler belli, merak uyandıracak bir durum değil. Aklı başında herkes saçma sapan bir ilişki için üzülmemek gerektiğini anlar. Ne için üzülüyorsun mesela? Daha fazla paranı yiyemediği için mi, daha fazla hakaret işitmediğin için mi? Neye üzülüyorsun tam olarak?bende bu durumdan hoşnut değilim tamamen silip unutup ilerlemem gerekiyor onun için düşüncelerinizi merak ettim.
Sekiz yıldır çok fazla maddi manevi emek sarf ettiğimi ben de farkındayım ve benim hiçbir şeyimi hak etmediğini de biliyorum sizin hepinizin haklı olduğunun da farkındayım sadece zorlu bir süreçten geçiyorum ve daha nasıl kolay bir şekilde ilerletebilmek gerektiğini öğrenmek istiyorumBu konuda düşünceler belli, merak uyandıracak bir durum değil. Aklı başında herkes saçma sapan bir ilişki için üzülmemek gerektiğini anlar. Ne için üzülüyorsun mesela? Daha fazla paranı yiyemediği için mi, daha fazla hakaret işitmediğin için mi? Neye üzülüyorsun tam olarak?
kumar bağımlılığın ne olduğunun farkında mısın?Sekiz yıldır çok fazla maddi manevi emek sarf ettiğimi ben de farkındayım ve benim hiçbir şeyimi hak etmediğini de biliyorum sizin hepinizin haklı olduğunun da farkındayım sadece zorlu bir süreçten geçiyorum ve daha nasıl kolay bir şekilde ilerletebilmek gerektiğini öğrenmek istiyorum
Kurtulduğunuz için kurban kesin sadaka verin. Allah sizi birinden kurtarıyorsa peşine düşmeyin. Hayatımda zehir etmeyin kendinize. Anladığım kadarıyla çalışıyorsunuz, ne güzel işte hayatınıza bakın. Ömrünüzden eksilten o şahsı da unutun. Ölmüş gibi yapın. İnşallah hakkınızda hayırlısı olurmerhaba arkadaşlar, sizler ile hikayemi paylaşacağım uzun bir yazı olacak lütfen beni arkadaşınız yada kardeşiniz görerek yorum yaparsanız memnun olurum.
Şu anda ikimizde 27 yaşındayız 8 yıldır toksik ayrıl barış olan bir ilişmiz var aslında içten içe hep hayırlı olmadığını biliyorum ama hep kendimi kandırmak üzerine ilerledim üniversite zamanlarında tanıştık ikimizde toyduk kendisi ile karakterimiz çok zıttır ben daha sorumluluk sahibi bir insanım ibadelerimi yapan biriyim fakat karşımdaki olgunlaşmamış, club, bar ve meyhane gibi ortamlara giren ağzı iyi laf yapan her konuda güzel yalanlar söyleyen manüpülatif bir erkek ben kendisine hem maddi hemde manevi olarak her zaman destek olıp yanında olan biriydim kendisi keyfine düşkün her zaman durumları kendi leyhinde kullanan biriydi benim olduğum zamanlar asla club, içki yada başka şeylere bulaşmazdı ilk yıllar saymıyorum çok sancılı süreçlerdi benden sonra başkalarını hayatına aldı sonra yalvardı ağladı affettim askerdeyken bile onunla bende akerlik yapmış durumdaydım askerden geldi borçları vardı kredi çektim yanlış anlaşılmasın ödedi kredisini borçlar için asker öncesi kalanlar demişti bana ilişkimiz güzel ilerliyordu bilmiyorum onca yalanını yakaladım onca sorunlarını gördüm yinede ona inanmayı çok istedim biz sözlendik sözden 1 ay sonra yalanlarını yakaladım para hakkında benden borç istedi iş yapacağım dedi bende verdim bir gün öğrendim ki intihara kalmışmış hastanedeymiş annesi aradı oraya gittim öğrendim ki yılalrdır kumar bağımlısıymış ve kimse bilmiyormuş tefecilere bulaşmış verdiğim parayı kumarda harcamış hastanede kaldı bnen o süreçte çok zor toparladım kendisi 1 hafta psikiyatride yattı 5 ay ilaç tedavisindeydi sonrasında tedavisi bitti velakin bu olaydan 4 ay sonra barıştık ve kızlar 8 yıldır bu yıl içinde çok sevildiğimi hissettim hediyeler evden alıp bırakmalar hep çok düşünüyordu beni kendisinin kumar borçları olmuştu 2 milyona yakın bu süreçte hep çok çalıştı borçlarını ödedi güvenimi kazanmaya çalıştı beni kaybetmekten korkuyordu borçlarını bitirip yeniden bir şeyler yapalım dedik borçları bitti 2 ayda eksiklerini aldı ama her zaman evlenelim beyaz eşya alalım her şeyi halledelim diyen biriydi son 2 ayda hep kavga ettik ben biraz ağır konuşuyordum o hep konuşmak gelmek istedi halledelim dedi ben istwmiyordum sonrasında bana hakaretşer ediyordu tehtitler ama sonrasında özürler biz bitirdik ilişkiyi 2 hafta sonra aradım hayatına başkasını aldığını bir kişi değil birden fazla kişiyi alacağını söyledi yatak döşek bile olsa onu affetmemem gerektiğini beni istemediğini aon 1 yıldır çok çabaladığını ama artık evlensek bile boşanırız sende hayatına bak dedi çok zor laflardı kızlar kendime gelemedim hayatına birini almasına mı o ağır laflarına mı üzülsem bilemedim şu anda hayatına bakıyor başkasıda var hayatında benim için ilk ve son sevdiğim hepte seveceğim ama biz olmayacağız demiş başkası ile görsem hastanelik olsam genede yazmayacağım demiş ben hep sandım ki o başkası ile olamaz beni çok seviyor sıkıntıdan hasta oldum yemek yiyemez hale geldim hep çok ağladım biliyorum asla hiçbir şeyimi haketmiyor ama ne yapmam gerek nasıl atlatacağım hep onu ve sevgilisini düşünüyorum çok zoruma gidiyor kabullenemiyorum
Zor olan ne onu soruyorum işte. Yani bu heriften kurtulmak isteyen sen olmalıyken adam senden kurtulana kadar yapışmışsın. Bu mu problem? Onun ilişkiyi bitirmesi mi?Sekiz yıldır çok fazla maddi manevi emek sarf ettiğimi ben de farkındayım ve benim hiçbir şeyimi hak etmediğini de biliyorum sizin hepinizin haklı olduğunun da farkındayım sadece zorlu bir süreçten geçiyorum ve daha nasıl kolay bir şekilde ilerletebilmek gerektiğini öğrenmek istiyorum