• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Vajinusmusum iki senedir ve yenemiyorum ? Nasıl yenmeliyim yenen nasıl yendi ne yaptı ?

Merve0901

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mart 2026
Mesajlar
57
Emoji Skoru
-2
Puanlar
1
Yaş
32
Merhaba arkadaşlar öncelikle iki seneye yakın evliyim arada vajinusmus oluyorum daha doğrusu bi iki kere girdi tam doğru nefes almayı bilmediğimi de düşündüm iki gün önce ondan yana birlikte olamadık eşim de bende çocukta istiyoruz ama ilk birlikteligimizde eşim direk girmeye çalışmıştı sulanmadan sanırım onun etkisiyle kaldı bende şimdi arada uzun uzun sevissekde olmuyor sanki duvar var gibi hayır bide istediğim halde ha kuruluk da var kuruluğu nasıl Yenerim o ayrı sorun kuruluğu geçtim içine girmeden hamile kalan var mı ucu giriyor ama vajinamda dar sanırım çalışıyorum işyerinden izin almam zor sürekli başka rahatsizliklar geçirdim izin aldım bı şimdi botoks düşünüyorum kasların gevşemesi için ona da emin olamıyorum online terapi düşündüm yoksa çok çok pahalı ve maddi imkanlar meselesi yaşayan varsa bilir. Artık hemen çözüm bulmak istiyorum ne yapmalıyım eşimle istiyorum alet falan bana tiksindirici geliyor serce parmagimi soktuğumda bile dar yani ayrıca nasıl genislicek kendiliginden çok dar olabilir mi nasıl açılacak orası doğru nefes alma ile mi alakalı ikin deniliyor o olay nasıl yapılacak lütfen destek olun özellikle Krem falan anestol aldım ama denemedim kremle botoksla yada nefes almayla yenen varsa nasıl yendi botoks mantıklı mı ? Yaptıran varmı lütfen uzak sehirlerdeki doktor veya pahalı online terapi önerisinde bulunmayalim gerçek yaşadığınız şeyleri soruyorum bi kadın olarak yardım istiyorum özellikle çocuk olur mu böyle yaşayan varmi
 
Birçok kadın dilatör kullanıp yendiğinden bahsediyor Burada ama dilatör bana iğrenç geliyor hiç de denemedim. 1 seanslık cinsel terapi ile çözüldü benim sorunum. Size de tavsiye ederim. Vajinismus başlıklarını da okuyabilirsiniz.
 
Birçok kadın dilatör kullanıp yendiğinden bahsediyor Burada ama dilatör bana iğrenç geliyor hiç de denemedim. 1 seanslık cinsel terapi ile çözüldü benim sorunum. Size de tavsiye ederim. Vajinismus başlıklarını da okuyabilirsiniz.
Nerde terapi gördünüz online mi
 
Birçok kadın dilatör kullanıp yendiğinden bahsediyor Burada ama dilatör bana iğrenç geliyor hiç de denemedim. 1 seanslık cinsel terapi ile çözüldü benim sorunum. Size de tavsiye ederim. Vajinismus başlıklarını da okuyabilirsiniz.
Hocam terapide ne anlatıldı benim param yok malesef de
 
Yaptıran varmı lütfen uzak sehirlerdeki doktor veya pahalı online terapi önerisinde bulunmayalim gerçek yaşadığınız şeyleri soruyorum bi kadın olarak yardım istiyorum özellikle çocuk olur mu böyle yaşayan varmi
e icine penis giremiyor, icinden bebek nasil cikacak? hamilelik, dogum daha zor.
ustelik iyi bir cinsel terapist dedigin olsun olsu 20-30 bin tl. bebegin sadece iki esyasi o kadar. nefesimi yonetemiyorum dedin arti bir de vajinusmus zaten normal doguramazsin, devlet planli sezaryen yapmiyor. ozelde dogum (cok yere fiyat sordum sadece dogum) 50 binden basliyor.
yani is bebek olunca dunyanin parasi verilebiliyor ama is kaliteli cinsel hayat olunca neden para yok, anlayamiyorum.
ve bebek demek bir sene daha iliski yok demek, sonrasi da yorgunluk vs vs zaten hevessizsiniz hepten bosluk olacak.
bu evlilik mi?
hadi siz mutlusunuz, aramiyorsunuz. esiniz neden bu iliskiyi bir omur devam ettirsin ki? ona da yazik degil mi?
 
Hocam terapide ne anlatıldı benim param yok malesef de
Yaşadığım şehirdeki bir cinsel terapiste gittik eşimle. Yüz yüzeydi seanslar. Bizi önce birlikte, sonra teker teker sonra yine birlikte aldı. Önsevişme hakkında konuştuk. Sonra bana ses kayıtları verdi. Onları dinledim. İçeriğini tam hatırlamıyorum. Ertesi gün çözülmüştü sorun. Ama ben canım acısa da olacak dedim ve bıraktım kendimi.
 
e icine penis giremiyor, icinden bebek nasil cikacak? hamilelik, dogum daha zor.
ustelik iyi bir cinsel terapist dedigin olsun olsu 20-30 bin tl. bebegin sadece iki esyasi o kadar. nefesimi yonetemiyorum dedin arti bir de vajinusmus zaten normal doguramazsin, devlet planli sezaryen yapmiyor. ozelde dogum (cok yere fiyat sordum sadece dogum) 50 binden basliyor.
yani is bebek olunca dunyanin parasi verilebiliyor ama is kaliteli cinsel hayat olunca neden para yok, anlayamiyorum.
ve bebek demek bir sene daha iliski yok demek, sonrasi da yorgunluk vs vs zaten hevessizsiniz hepten bosluk olacak.
bu evlilik mi?
hadi siz mutlusunuz, aramiyorsunuz. esiniz neden bu iliskiyi bir omur devam ettirsin ki? ona da yazik degil mi?
Evet aslında 1 seans 3-5 bin tl. Verilebilir bunun için eğer çok zor durumda değilse. Evlilikte cinsel lik önemli.
 
Kayganlastirci denediniz mi?kuruluk olma en azindan
 
Hocam terapide ne anlatıldı benim param yok malesef de
Ben de terapiyle yendim. Bir haftada çözülecek bir şey için para yok deyip iki senedir sürünmek neyin kafasıdır anlamam. İki kişi çalışıyorsunuz, karttan çektirin, taksitle ödeyin. Atla deve değil ya. Bir altın bozdurun, farz edin ki başka bir hastalığınız var ona harcayacaksınız. Eve yeni bir eşya aldınız sayın. Paranız yok değildir, siz ciddiye alıp para harcamaya değer bulmamışsınızdır sadece. Eşiniz pintiyse de daha çok bekler o zaman. Evde yenenler dilatörle yeniyor, onu da istemiyorsunuz. İşiniz zor biraz.
 
Evet aslında 1 seans 3-5 bin tl. Verilebilir bunun için eğer çok zor durumda değilse. Evlilikte cinsel lik önemli.
3-5 mi? ben de 20-30 diye dusunuyordum. zaten evlilik altin demek. bir suru insan size para, altin veriyor. zor mu yani iki ceyregi, bir bilezigi alip da bozdurup sorunu cozmek.
hic anlayamiyorum, evliligin en onemli konusu bu
 
3-5 mi? ben de 20-30 diye dusunuyordum. zaten evlilik altin demek. bir suru insan size para, altin veriyor. zor mu yani iki ceyregi, bir bilezigi alip da bozdurup sorunu cozmek.
hic anlayamiyorum, evliligin en onemli konusu bu
Tabi 1 seans 5 bin tl diye düşünün (bugünün parasıyla). O kadar verdik biz. Dediğiniz gibi 30 bin olsun ne olacak. Verilir. Konu sahibesinin durumunu bilmiyorum tabi yine tekrar edeyim.
 
Evet aslında 1 seans 3-5 bin tl. Verilebilir bunun için eğer çok zor durumda değilse. Evlilikte cinsel lik önemli.
Borclafimiz var zor durumdayim yoksa tabiki bu zamana kadar terapi alırdım altın vs yok kenarda iki sene oldu sizce kalır mı başka sorunlarımız da var
 
Tabi 1 seans 5 bin tl diye düşünün (bugünün parasıyla). O kadar verdik biz. Dediğiniz gibi 30 bin olsun ne olacak. Verilir. Konu sahibesinin durumunu bilmiyorum tabi yine tekrar edeyim.
Borclafimiz var zor durumdayim yoksa tabiki bu zamana kadar terapi alırdım siz ne yaptınız diye o yüzden foruma soru açtım durumum olsa icerdekileri tuketmesem tabiki veririm para
 
Önce bu sorunu çözün sonra bebeği düşünürsünüz. Kaldı ki doğumu ilişkiden daha kolay mı düşünüyorsunuz? Kendi vücudunuzla barışın kendinizi keşfetin korkmayın. Herkesin yapabildiği bi şey. Kafanızda kurdukça vücudunuz kendini kilitliyor ondan size çok dar geliyor. Yine bi dr muayenesi illaki gerekiyor da onu niye istemiyorsunuz
 
Borclafimiz var zor durumdayim yoksa tabiki bu zamana kadar terapi alırdım altın vs yok kenarda iki sene oldu sizce kalır mı başka sorunlarımız da var
Anlıyorum. Borç varken tedavi bir kenara bırakılıyor tabi. Nacizane tavsiyem YouTube da vajinismus egzersizleri VS. İzleyin. Burada yazılan yorumları okuyun. Umarım en kısa sürede çözülür. 🌷
 
Önce bu sorunu çözün sonra bebeği düşünürsünüz. Kaldı ki doğumu ilişkiden daha kolay mı düşünüyorsunuz? Kendi vücudunuzla barışın kendinizi keşfetin korkmayın. Herkesin yapabildiği bi şey. Kafanızda kurdukça vücudunuz kendini kilitliyor ondan size çok dar geliyor. Yine bi dr muayenesi illaki gerekiyor da onu niye istemiyorsunuz
Doktor muayanesinde çatala çıkarmadan yaptığı için çok canım yanmıştı çünkü devlet hastanesi doktoru sizce güvenilir mi çok her neyse yenen varsa nasıl yendi benim sorum buydu daha çok kadın dayanışmasını güvenerekden
 
Doktor muayanesinde çatala çıkarmadan yaptığı için çok canım yanmıştı çünkü devlet hastanesi doktoru sizce güvenilir mi çok her neyse yenen varsa nasıl yendi benim sorum buydu daha çok kadın dayanışmasını güvenerekden
Zaten o yüzden yazıyoruz hanımefendi yardımcı olmak için. Tabi ki de devlet doktorları güvenilir. Ben özel adı altında da gittim çok devletteki kadar memnun kalmadım. Bi kere kötü birine denk geldiniz diye komple uzaklaşmayın kadın doğuma mecbur gidiyoruz çünkü.
 
Borclafimiz var zor durumdayim yoksa tabiki bu zamana kadar terapi alırdım altın vs yok kenarda iki sene oldu sizce kalır mı başka sorunlarımız da var
Bebek istiyorsunuz bebeğin masraflarını nasıl karşılamayı düşünüyorsunuz peki? Çocuk doğunca masraflarını kendisi mi karşılıyor?
 
Borclafimiz var zor durumdayim yoksa tabiki bu zamana kadar terapi alırdım altın vs yok kenarda iki sene oldu sizce kalır mı başka sorunlarımız da var
e bu kadar durumunuz yoksa bebege nasil bakacaksiniz? allah korusun sizin sutunuzu emmese market mamalarinin 700 grami 1000 tl, bir ay yetmez
bez desen ortalama marka 150lisi 1000 tl, bir ay yetmez
çözülecek basit bir problemi olsa kulagina kepce kulak duzeltici, basina kask , ayagina düzgün basici aparat gerekse bunlari devlet karsilamiyor dunyanin parasi.
bu kadar sifira sifirken bebek icin dogru zaman mi?
planli sezaryen ucretini hic saymiyorum bile.
bence elinize para gectigi zaman tedavinizi olun, bir esinizle birbirinize doyun. cinselliginizin tadini cikartin. o arada iki kisi calisiyorsunuz uc bes bir birikim yapin kenara, sonra bebek calismalarina baslarsiniz
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle iki seneye yakın evliyim arada vajinusmus oluyorum daha doğrusu bi iki kere girdi tam doğru nefes almayı bilmediğimi de düşündüm iki gün önce ondan yana birlikte olamadık eşim de bende çocukta istiyoruz ama ilk birlikteligimizde eşim direk girmeye çalışmıştı sulanmadan sanırım onun etkisiyle kaldı bende şimdi arada uzun uzun sevissekde olmuyor sanki duvar var gibi hayır bide istediğim halde ha kuruluk da var kuruluğu nasıl Yenerim o ayrı sorun kuruluğu geçtim içine girmeden hamile kalan var mı ucu giriyor ama vajinamda dar sanırım çalışıyorum işyerinden izin almam zor sürekli başka rahatsizliklar geçirdim izin aldım bı şimdi botoks düşünüyorum kasların gevşemesi için ona da emin olamıyorum online terapi düşündüm yoksa çok çok pahalı ve maddi imkanlar meselesi yaşayan varsa bilir. Artık hemen çözüm bulmak istiyorum ne yapmalıyım eşimle istiyorum alet falan bana tiksindirici geliyor serce parmagimi soktuğumda bile dar yani ayrıca nasıl genislicek kendiliginden çok dar olabilir mi nasıl açılacak orası doğru nefes alma ile mi alakalı ikin deniliyor o olay nasıl yapılacak lütfen destek olun özellikle Krem falan anestol aldım ama denemedim kremle botoksla yada nefes almayla yenen varsa nasıl yendi botoks mantıklı mı ? Yaptıran varmı lütfen uzak sehirlerdeki doktor veya pahalı online terapi önerisinde bulunmayalim gerçek yaşadığınız şeyleri soruyorum bi kadın olarak yardım istiyorum özellikle çocuk olur mu böyle yaşayan varmi
Bir cocuk dogurmak ozelde 100 bin üstüne çıkmış.. Bence maddi durumunuzu duzeltene kadar forumlardan bu korkuyu yenenler nasil yenmis onu okuyun daha sonra evliligin biraz tadini çıkarıp maddi durumunuzu duzeltince oyle cocuk yapin
Ozel aşıları olsun sutun gelmezse mama parasi eee birde bez parasi derken yada hasta olacak ilac alacaksin her seferinde devlette muayene olmama ragmen eczaneye en az 500 tl veriyorum kolay değil yani once durumunuzu duzeltip evliliginizin tadini cikarin derim ben tecrübeli biri olarak..
 
Back
X